"הגלידות של פלדמן" משיקה את סדרת שלגוני Cocktail ועולה בקמפיין TV כתמיכה למהלך האסטרטגי של פיתוח מוצרי Life Style
מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה את סדרת שלגוני Cocktail ועולה בקמפיין TV כתמיכה למהלך האסטרטגי של פיתוח מוצרי Life Style
בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות של Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה: בקיץ 2014 הושקה סדרת "שייק פרי", סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי, סדרה הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים. בקיץ 2015 הושקה סדרת Ice Cafe סדרת שלגונים בטעמי אייס קפה מרעננים, סדרה המגיעה מעולם של בתי קפה, עולם של בילוי, פינוק, הנאה, כיף והרבה Style. באפריל 2016 הושקה סדרת "Frozen Yogurt" המתחברת לעולמות של אורח חיים נכון ובריא עם פירות טבעיים ויוגורט איכותי ומציעה שלגוני יוגורט עם מחמצת חיידקי יוגורט עטופים בסורבה פרי טבעי
מהלך זה יקבל חיזוק נוסף השנה עם השקת סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי ותציע שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס
כתמיכה למהלך האסטרטגי, "הגלידות של פלדמן" תעלה עם קמפיין חסויות המתקשר את סדרת Cocktail החדשה בערוצים 2 ו- 10 באמצעות משרד הפרסום four
את הקמפיין יוביל אריאל לייזגולד, הבעלים של הבר 223 ובל בוי, שהוכתר בתחרות World class Israel לברמן הטוב ביותר בישראל לשנת 2015. לייזגולד ייצג את המדינה באוסקר של הקוקטיילים World class global finals 2016 והוכתר כברמן השני בעולם מתוך 54 מדינות
מנתוני סטורנקסט (כספי, 2015)
- גודל שוק הגלידה עומד על 814 מיליון ₪, גידול של 3.7% מול שנת 2014
- נתח השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות –34% , שלגונים בודדים 41%, מאגדות 20% וקינוחי גלידה 5%
- קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב– 4.7% בהשוואה לשנת 2014
- קטגורית חבילות ביתיות צמחה ב-8.7% בהשוואה לשנת 2014
- קטגורית המאגדות קטנה ב-3.8% בהשוואה לשנת 2014
שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "אנו ממשיכים להתמקד באסטרטגיית פיתוח מוצרים בהשראת עולמות של life style - "איכות חיים" ומשיקים השנה את סדרת Cocktail סדרת שלגונים המתחברת לעולמות של בילוי ו fun. השלגונים אינם מכילים אלכוהול, אך מעבירים את החוויה של מוצר עם טוויסט, המזכיר את טעמו של המשקה המקורי. בפיתוח הסדרה הושקעו שעות רבות של מחקר ופיתוח, הסדרה ממוצבת כסדרת פרימיום, עם נראות מעולם הברים והאלכוהול וחווית הטעם הינה מפתיעה ועוצמתית".
דרור אשל, מנכ"ל החברה, מסר: "אני גאה בהצלחת האסטרטגיה החדשה של הגלידות של פלדמן, הצלחנו תוך 3 שנים להשיק מגוון מוצרים חדשים המבססים את החברה כחברה חדשנית ומתוחכמת יותר, החושבת בצורה אחרת, שוברת שגרה וכך נחשפת לקהלים חדשים המחפשים תחכום וטוויסט במוצרים אותם הם צורכים, אנשים האוהבים להתנסות במוצרים חדשניים ומפתיעים. סדרת Cocktail הינה הסדרה השנייה שהשקנו השנה, אחרי סדרת "פרוזן יוגורט" שהושקה לפני חודש וכבר עושה הדים בשוק הגלידה ויוצרת ביקושים גדולים. יש באמתחתנו סדרה מפתיעה וחוצת גבולות נוספת מעולם הירק בשילוב פרי, שתושק במהלך הקיץ. אנו נמשיך להעז, להפתיע ולהכניס "אקשן" לשוק הגלידות הישראלי גם בשנים הבאות".
סדרת Cocktail מכילה 3 שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית אדומה ופינה קולדה קוקוס.
שלגוני הקוקטיילים של "הגלידות של פלדמן" ישווקו בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות וחנויות המפעל) ובאריזת מאגדת ברשתות השיווק.
- שלגון Cocktail – מחיר מומלץ לצרכן: 5.00 ₪.
- מאגדת שלגוני Cocktail פינה קולדה (6 יח') – מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 ₪. כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב.
- מאגדת שלגוני Cocktail מוחיטו ומרגריטה (6 יח' במאגדת: 3 יח' מכל טעם) – מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 ₪. כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב.
- להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי הארץ
"הגלידות של פלדמן"
החברה נוסדה בשנת 1945 ונמצאת בבעלות משפחת פלדמן – שלו. לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה כ- 250 מוצרים שונים. את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ניתן להשיג ברשתות שיווק, ב- 74 חנויות משווקים מורשים הפזורות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. אתר האינטרנט של החברה: http://www.fld.co.il
תגובות
הוסף רשומת תגובה