Family מבית דנשר, וארגון פתחון-לב ישתפו פעולה לקראת חג הפסח


מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com

פמילי ופתחון לב - תחליבים חדשים צילום מזי עפרוני

מותג Family וארגון פתחון-לב
בשיתוף פעולה לקראת חג הפסח:
Family משיק סדרת תחליבי רחצה בניחוחות מפנקים
במטרה לתרום סלי מזון לחג הפסח עבור משפחות נזקקות
של ארגון פתחון-לב

המותג Family מבית דנשר, וארגון פתחון-לב ישתפו פעולה לקראת חג הפסח במטרה להגדיל את כמות סלי המזון לחג שתחלק פתחון-לב למשפחות נזקקות להן מסייע הארגון בכל ימות השנה ובחגים. לרגל שיתוף הפעולה, המותג Family משיק סדרת תחליבי רחצה מיוחדים בניחוחות מפנקים. ההשקה כוללת שלושה ניחוחות משכרים של תחליבי רחצה למשפחה הישראלית: ניחוח קלאסי מתפרץ, ניחוח מאסק לבן וניחוח מלבב של לגונה ופרחי מים.
במסגרת שיתוף הפעולה, בכל קניית תחליב רחצה או כל מוצר אחר של המותג Family, יוקדש חלק מהסכום לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג הפסח, כך שהרוכש, למעשה, תורם חלק מסל המזון ונהנה מתחליבי הרחצה החדשים.
סדרת תחליבי הרחצה פותחה בשיתוף פעולה עם פרפורמר בינלאומי עם חזון לריחות מפנקים שיוכלו להתאים לכל המשפחה במחיר נגיש. תחליבי הרחצה מועשרים בלחות, ומתאימים במיוחד לתנאי מזג האוויר בישראל. הלחות מעניקה מגע נעים הממקסם את חוויית הרחצה. התחליבים מועשרים ברכיבים המזינים את שכבת ההגנה הטבעית של העור תוך כדי שמירה על החומציות הטבעית של העור. שיתוף הפעולה של המותג Family ופתחון-לב נובע מהחיבור המשותף לערכי המשפחה, אכפתיות, חיבור לקהילה וראיית תרומה לחברה כערך עליון.
ב- 29.3.18 ייערך מרתון חלוקת סלי המזון המסורתי של פתחון-לב בהם יחולקו כ- 13,000 סלי מזון לערב החג. ההכנסות שיתקבלו בזכות השת"פ יסייעו לרכישת סלי מזון אלו. חלוקת סלי המזון הינה מסורת מזה 20 שנה בפתחון-לב המלווה משפחות נזקקות בחגים ומדי שבוע במשך השנה כולה
בכל שנה הביקוש מצד משפחות נזקקות לקבל סלי מזון לחג הולך וגובר. כדי להתמודד עם הביקוש הגדול  ארגון פתחון-לב קורא לציבור הרחב לפתוח את הלב, לתרום למען משפחות נזקקות ולקנות את מוצריFamily  ולדאוג יחד שכל משפחה בישראל תחגוג את ליל הסדר כהלכתו!
אודות ארגון פתחון לב
ארגון פתחון-לב פועל כ- 20 שנים למען שבירת מעגל העוני הבין דורי בישראל ומסייע מדי שנה לכ- 250,000 נפשות בישראל. לשם הגשמת החזון פועל הארגון בשלושה מישורים המשלימים זה את זה לטיפול היקפי בהתמודדות עם העוני בחברה הישראלית. בטווח מידי: סיוע הומניטרי – חלוקת סלי מזון, ביגוד, הנעלה וכדומה מדי שבוע לאלפי משפחות נזקקות במרכזי הסיוע. בטווח ארוך: המפעל החינוכי "לגעת באופק" מבית פתחון-לב – הפעלת "תכנית 7", תכנית חינוכית בת 7 שנים רצופות מכיתה י' ועד שנה לאחר הצבא. בראייה אסטרטגית: קידום "חוק פתחון לב למאבק בעוני" -  החזרת האחריות לטיפול בעוני לידי הממשלה והובלת חוק פתחון לב, למיגור העוני.

מחיר תחליב רחצה "פמילי" – 9.90 – 12.90 לאריזת 700 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי Family ברשתות השיווק
למידע נוסף היכנסו לאתר: www.danshar.co.il

או חפשו באתר פתחון-לב: http://pitchonlev.org.il/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המעצב דרור קונטנטו עיצב לדיווה העל זמנית סטלה עמר, שמלה ייחודית לאירועי נשף ה- Life Ball המתקיים זאת השנה 25, בעיר וינה שבאוסטריה.

תכירו את Marry land 2018

לאונרדו קוסמטיקה בלטה מבין עשרות החברות שהציגו בתערוכת קוסמופרוף בבולוניה, איטליה