חברת טמפו משיקה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה, שנכנסה לשוק בשנת 1954.


מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com


הסודה של טמפו מתחדשת בעבועבוע ומשיקה נראות חדשה לסודה המיתולוגית

חברת טמפו משיקה בימים אלה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה שנכנסה לשוק בשנת 1954. טמפו נפרדת מהמגן ההיסטורי ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר, אך בו בזמן נשמרת הפשטות של הסודה.
ההשקעה במהלך החלפת האריזות והבקבוקים: כ- 3 מיליון ₪.    
שוק הסודה הינו בין השווקים הצומחים ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. בישראל- המגמה דומה עם התחזקות של הקטגוריות הבריאות יותר- סודה, סודה בטעמים ומים, המתחזקים על חשבון המשקאות הקלים והמוגזים.
הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד, המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת והינה הסודה היחידה שמכילה רק מים ו 2co - אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.
בסדרה: סודה וסודה בנגיעות טעמי פרי למון ליים, אננס ופירות יער.           
המוצרים בסדרת הנגיעות אינם מכילים סוכר, קלוריות, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל ובעלי תו אי"ל המסמנים אותם כמתאימים לצריכה גם על ידי סוכרתיים.


סודה 1.5 ליטר מחיר מומלץ לצרכן:
  • מארז רביעייה: 10.90 ₪
  • מארז שישייה: 15.90 ₪
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק
כשרות בד"צ


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תכירו את Marry land 2018

המעצב דרור קונטנטו עיצב לדיווה העל זמנית סטלה עמר, שמלה ייחודית לאירועי נשף ה- Life Ball המתקיים זאת השנה 25, בעיר וינה שבאוסטריה.

SPACE LASER משיקה את מתחם הגיימינג הגדול בישראל!!!