מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
כמאה בריסטות של לוואצה הכינו קפה אותנטי איטלקי ללמעלה מ- 500,000 אוהדי טניס שהגיעו לצפות במשחקי הטורניר
חברת הקפה הגלובלית המובילה Lavazza היא ה"קפה הרשמי" של אליפות ה"גראן סלאם" בווימבלדון זו השנה השמינית.
אגדת הטניס אנדראה אגאסי השגריר העולמי של לוואצה היה אורח הכבוד של החברה בטורניר, יחד עם דמויות ידועות נוספות מעולם הטניס שנהנו מקפה של לוואצה שיוגש במקום, ואף לבחור תמונות של אלילי טניס, או תמונות סלפי שלהם עצמם על גבי הקצף בכוס הקפה שלהם.
אליפות וימבלדון, התקיימה מיום שני 2 יולי - יום ראשון 15 יולי, 2018
כמאה בריסטות של לוואצה הכינו קפה אותנטי איטלקי ב-60 נקודות שירות ללמעלה
מ- 500,000 אוהדי טניס שהגיעו לצפות במשחקי הטורניר
עבור קהל אוהבי הטניס, הן בתוך השטח היוקרתי של וימבלדון והן מחוץ לתור שבו ממתינים הצופים להצלחה, קפה Lavazza הוגש במגוון מהדורות קלאסיות ומהדורות מוגבלות, אשר משכו את הקהל הבריטי והקהל הבינלאומי.
החברה, שומרת על מעמדה כשותף המזון והמשקאות היחיד בעולם, של כל ארבעת טורנירי גראנד סלאם זו השנה השלישית ברציפות – והיא מציעה את הקפה הנמכר ביותר באירופה ליותר משלושה מיליון חובבי טניס באליפות היוקרתית רולנד גארוס, אליפות ארה"ב הפתוחה, באליפות אוסטרליה הפתוחה, בנוסף לאליפויות וימבלדון.
Lavazza הביאה גם מצוינות קולינרית למדשאות של טורניר הטניס היוקרתי ביותר בבריטניה והיא ארחה כמה מהשפים של מסעדות בעלות כוכבי מישלן בעולם
סגן יו"ר Lavazza, מרקו לבזה, מציין: "לוואצה נרגשת להמשיך את הקשר עם אליפות וימבלדון, כמו גם עם השגריר העולמי שלנו אנדרה אגסי שזכה בווימבלדון בפעם הראשונה בתחרות הגראן סלם, אנו גאים להמשיך את תמיכתנו באחד מטורנירי הטניס הגדולים בעולם"
קבוצת Lavazza
לוואצה נוסדה בשנת 1895 בטורינו, ונמצאת בבעלות משפחת Lavazza במשך ארבעה דורות. הקבוצה פועלת כיום ביותר מ -90 מדינות באמצעות חברות בנות ומפיצים, ומייצאת 63% מתוצרתה. לוואצה מעסיקה כ -3,000 עובדים עם מחזור של יותר מ -2.0 מיליארד יורו בשנת 2017.
חברת לוואצה המציאה את הרעיון של מיזוג - או במילים אחרות את האמנות של שילוב סוגים שונים של קפה מאזורים גיאוגרפיים שונים .
לחברה ניסיון של מעל 25 שנה בייצור ומכירה של מערכות קפה ומוצרים נלווים והיא החברה האיטלקית הראשונה שהציעה קפסולות למערכות אספרסו.
לוואצה פועלת בכל מגזרי הפעילות: בבית, מחוץ לבית ושירותי קפה למשרד, תמיד עם דגש על חדשנות טכנולוגית. Lavazza הצליחה לפתח את המודעות למותג באמצעות שיתופי פעולה הע בתחומי הספורט עם טורנירי גראנד סלאם טניס, בתחומי האמנות והתרבות עם מוזיאונים יוקרתיים כמו מוזיאון גוגנהיים בניו יורק, מוזיאון פגי גוגנהיים ונציה, ומוזיאון מדינת הרמיטאז בסנט פטרסבורג, רוסיה.
החברה ממשיכה בהתרחבות גלובלית אסטרטגית, והיא רכשה גם חברות תכשיטים מקומיים בשווקים מרכזיים בנוסף, בשנת 2017 הגדילה הקבוצה את טווח התפוצה שלה עם רכישת חברת אספרסו proximite הצרפתית ו - Nims באיטליה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה