רשומות

מציג פוסטים מתאריך נובמבר 2, 2018

ברגר קינג משיקה את XT - סדרת כריכי פרמיום חדשה במהדורה מוגבלת המציעה כריך חריף, רודיאו ופילדלפיה

תמונה
אקסטרה גודל, אקסטרה טעם: ברגר קינג משיקה את XT - סדרת כריכיפרמיום חדשה במהדורה מוגבלת המציעה כריך חריף, רודיאו ופילדלפיה ברגר קינג משיקה סדרת מנות פרמיום במהדורה מוגבלת עם 3 טעמים: XTרודיאו, ספייסי ופילדלפיה, המציעים טעמים מפתיעים וחדשניים בתיבול חדש ומסקרן. מעבר לחידוש בתיבול ובטעמים, הסדרה מציעה חדשנות נוספת גם בגודל המנה, שכן הקציצות בסדרה החדשה גדולות ב-55% יותר מקציצות הוופר הקלאסיות. ניתן יהיה להזמין את מנות הסדרה החדשה בכל סניפי הרשת, החל מה-1.11.2018 ועד 1.2.2019. מוצרי סדרת XT הינם בעלי כשרות רגילה בסניפי הרשת הכשרים. סדרת הכריכים החדשה מציעה: -XT ספייסי: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט חריף של רוטב סריראצ'ה לצד חתיכות של חלפיניו. את החריפות ילוו חסה ועגבנייה טריות, פרוסות בצל ומיונז. מחיר: 34.90 ₪ (מחיר ארוחה עם צ'יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 49.90 ₪). -XT רודיאו: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט שיקפיץ את בלוטות הטעם בזכות הרוטב הטקסני האותנטי המסורתי, ולא פחות מ-6 טבעות בצל קריספיות. כדי לאזן את הטעמים הכריך מגיע עם חסה וע…

מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH, הקולקצייה שואבת את השראתה משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה

תמונה
שי פרץ בקולקציית חורף 2018

המותג PISTACHEגאה להציג קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט
מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH.
הקולקצייה שואבת את השראתה משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים את קולקציית דה ז'ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות משנות האייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים. גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.
פרץ יוצק אל תוך קולקציית הקפסולה את ראיית העולם שלו, לפיה נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג. בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.
המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. ז…