רשומות

מציג פוסטים מתאריך נובמבר 4, 2018

חדש על המדף לחורף בריא וחם: מותג התה פומפדור משיק: חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום

תמונה
חדש על המדף לחורף בריא וחם:
מותג התה פומפדור משיק: חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום

מותג התה הבינלאומי פומפדור (TEEKANNE), משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי: ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים.
תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".
בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ 3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות שלהכורכומין ,מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות. שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע. בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.
מחיר משוער לצרכן: 14.90- 17…

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת.

תמונה
מהפכת האונליין של שופרסל מחזון למציאות שופרסל עושה קפיצת מדרגה
בעולם הסחר המקוון

בימים אלו החברה משיקה מספר פעילויות חדשות בתחום הסחר המקוון:
אתר שופרסלOnlineהחדש – האתר יאפשר חוויית קנייה פרסונלית המותאמת ללקוח. האתר יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019 (השקה רכה)
·אתרAMERICAN OUTLETS בשותפות שופרסל - האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית(השקה רכה)
·שופרסל travel – אתר התיירות החדש של שופרסל וגוליבר, המציע Cash Back לחברי מועדון שופרסל - בכל הזמנה יקבלו 3% מהסכום בחזרה לקנייה בשופרסל (השקה רכה)