רשומות

מציג פוסטים מתאריך יולי 26, 2016
תמונה
רשת האיפור והטיפוח SACARA מציגה: ליפגלוס עמיד למראה טו באב 2016  מראה רומנטי, חושני וקלאסי


מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
לרגל טו באב- חג האהבה רשת האיפור והטיפוח SACARA מציגה ליפגלוס עמיד המעניק עוצמה וחושניות במראה קלאסי לאישה הרומנטית, אשר אוהבת לאהוב... צילום קית גלסמן. לדברי מישל אדרי, מאפרת הבית של חברת SACARA: "המראה המתאים לערב חג האהבה הוא מראה נקי, עם דגש על חושניות השפתיים. חשוב לבחור בליפ גלוס בעל עמידות גבוהה לאורך זמן  אשר דורש מינימום תחזוק ותיקונים..."
ליפגלוס עמיד מבית SACARAלקיץ 2016 :

הלוקים הראשונים מקולקציית M&H X KENZO נחשפים

תמונה
KENZO_x_H&M צילום אוליבר האדלי פירץ' 



מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com




הלוקים הראשונים מקולקציית M&H X KENZO נחשפים: הדפסים נועזים, צבעוניות ואינדיבידואליות M&H חושפת  לראשונה את שלושת הלוקים מקולקציית M&H X KENZO המתאפיינים בהדפסים עזים, צבעוניות חזקה ואינדיבידואליות- מוטיבים המאפיינים את שיתוף הפעולה. את תמונות הלוק בוק מובילים מגוון אומנים, יוצרים צעירים ופעילים חברתיים שכל אחד מהם הוא שגריר של M&H X KENZO .הקולקציה תוצע למכירה בלמעלה מ-250 חנויות M&H נבחרות ברחבי העולם ואונליין החל מה- 3 בנובמבר 2016. אמי סאל )סטודנטית ופעילה חברתית מניו יורק, מייסדת מגזין SUNU )וג'וליאנה הקסטבל )אמנית, משוררת ודי-ג'יי בת 28 מניו יורק( שתיהן לובשות: סריג גולף בהדפס מנומר ומכנסיים תואמים, כפפות עור שחורות ארוכות עם הדפס לוגו ורוד ומגפיים סרוגים דמוי גרב. איסמאיה פראנצ' )אמנית איפור מלונדון, חלק מקולקטיב אומנים בלונדון Adams The" "Company )לובשת: ג'קט אוברסייז מעור עם בטנת שרלינג ורודה, סריג גולף בהדפס מנומר ומכנסיים תואמים בגזרה גבוהה. א…
תמונה
Wixמשיקה את ה-Pro Gallery וחוברת ל-  Condé Nast– הוצאת המגזינים הפופולארית - ביוזמה לתמוך בצלמים המעוניינים בחשיפה בינלאומית
מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com לקוחות Wix יקבלו הזדמנות נדירה לצלם את השער של המגזינים BRIDES או Condé Nast Traveler או לשמש כעוזרי צלם לשער המגזין Vanity Fair
תל אביב, 26 ביולי, 2016 – חברת Wix.com (Nasdaq: WIX), הודיעה היום על השקת ה-Wix Pro Gallery, מוצר חדש המציע פונקציונליות מתקדמת המאפשרת לצלמים ליצור פורטפוליו מרהיב, אונליין.על מנת לקדם את קהילת הצלמים הגלובלית שלה, חברה Wix להוצאת המגזינים הפופולארית Condé Nast, והודיעה היום על תחרות – ראשונה מסוגה – במסגרתה יקבלו לקוחות Wix הזדמנות לצלם את השער של המגזינים BRIDES או Condé Nast Traveler או לשמש כעוזרי צלם לשער של Vanity Fair. במהלך ימי התחרות, שתושק היום, לקוחות Wix יוכלו להגיש את פורטפוליו העבודות שלהם כפי שמוצג באתר החינמי שלהם ב-Wix, עבור הזדמנות שפורטפוליו זה ייבחן על ידי המנהלים הקריאטיביים והעורכים של Condé Nast הכוללים את סוזן וויט, מנהלת הצילום של מגזין Vanity Fair, ג'ניפר וולטר, המנה…

i-mop– לנקות בכיף!

תמונה
מהפיכה בניקיון רצפות ופרקט בישראל
מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
i-mop– לנקות בכיף!הכירו את מכונת שטיפת הרצפות שמנקה, מקרצפת, שוטפת, שואבת ומייבשת בעת ובעונה אחת, את כל סוגי הרצפה והפרקט, אשר מייתרת כל מכונת ניקיון אחרת בבית, וחוסכת לכם 90% מהזמן ו- 90% פחות מים וחומרי ניקוי? אנחנו בטוחים שלא שמעתם עליה, כי עד היום לא הייתה כזאת...
ה- i-mop היא מכונת שטיפה לניקוי ביתי, מוסדי או תעשייתי, שכיום נחשבת למכונת הניקוי היעילה והמתקדמת ביותר בעולם. המכונה המהפכנית החדשה רשומה כפטנט עולמי, וללא מקבילה בשוק מבחינת יכולות וביצועים ומבחינת עיצובה, גודלה והקונספט העומד מאחוריה.
עד היום בשוק הניקיון לבניינים או מוסדות השתמשו ומשתמשים במכונת שטיפה לרצפה גדולה, כבדה ומסורבלת ובנוסף יקרה מאוד לתחזוקה ולתפעול.  מרבית המכונות התעשייתיות לשטיפה שוקלות כ-120 ק"ג בממוצע, לעומת ה – I-mop  השוקלת רק 21 ק"ג! מדובר במכונה לשטיפת רצפה עם יכולות ניקוי מרשימות ביותר, בזכות הפעלה נוחה וידידותית, מנועים חזקים ואיכותיים וטכנולוגיה חדשנית המאפשרת לכם לנקות דירות  ובתים וגם אולמות, מלונות, שטחים ציבו…
תמונה
מינוי חדש במשק יובל גור מונה למנהל אגף השיווק ב"שטראוס מים ישראל" מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
יובל גור (41), מונה בימים אלו לתפקיד מנהל אגף השיווק ב"שטראוס מים ישראל" ("תמי 4"). צלמת דקלה בסיסט שפריר יובל, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני MBA בהתמחות בשיווק ומימון מאוניברסיטת ת"א, כיהן בעבר במספר תפקידים מרכזיים בקבוצת "בזק": מנהל תחום הכלכלה בבזק בינלאומי, מנהל מחלקת שיווק תוכן בחב' "פלאפון" ובתפקידו האחרון שימש כמנהל השיווק של פעילות האינטרנט ופעילות העסקים הקטנים בחב' "בזק בינלאומי". בתפקידו כמנהל אגף השיווק של "שטראוס מים ישראל" יהיה אמון בין היתר על חיזוק המותג בשוק המים בישראל, הובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה ומוצריה, קידום החברה בזירה הדיגיטלית ושביעות רצון הלקוחות הקיימים.
תמונה
הביאנלה ה-8 לקרמיקה ישראלית
רטוב-שרוף החל מ-1 באוגוסט 2016 | אוצר: ד"ר ערן ארליך
מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
הביאנלה לקרמיקה היא התערוכה המקיפה והגדולה ביותר בתחומה, המתקיימת אחת לשנתיים במוזיאון ארץ-ישראל. הביאנלה היא הבמה העיקרית בתחום העשייה הקרמית, וחשיבותה רבה לכל חובבי הקרמיקה והקראפט בישראל- יוצרים, אוצרים, מבקרים וכלל שוחרי התרבות החומרית, הרואים בה ציון דרך
חשוב ומוקד משיכה שיוקרתו רבה. התערוכה מביאה השנה אל קדמת הבמה את תרומתו ההבעתית של החומר לשדה האמנות והתרבות, ותבקש לפרוש ולהציג ממגוון האפשרויות הבלתי נדלה של דרכי המבע הקרמי, על כל שלביו של מחזור חיי החומר – מרטוב ועד שרוף, ומכל דרכי עשייתו – מקדמת דנא ועד לחידושים העכשוויים ביותר. אלו יאפשרו להנכיח את התרומה הקרמית לעולם האמנות העכשווי.  השנה, יציגו כ-72 אמנים עשרות עבודות במגוון רב של טכניקות ועולמות תוכן.

אוצר הבינאלה לקרמיקה לשנה זו הוא ד"ר ערן ארליך, ראש המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל, אמן, מרצה לאמנות, אוצר עצמאי וכותב: "דרך קיומה של תערוכה בסדר הגודל של הביאנלה לקרמיקה , מתאפשר ניסוחה של…
קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת למופע של SIA בישראל מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת ללקוחותיהם ומציעים את המחיר הזול ביותר להופעה של SIA  בארץ: כרטיס ב-259 ₪ (במקום 339 ₪(. כדי לממש את ההטבה ניתן להיכנס לאתר עזריאלי ולקבל קוד הנחה. מלאי הכרטיסים מוגבל!
כחלק מהרצון של קבוצת קניוני עזריאלי לחזק את הקשר עם לקוחותיה ולשמח אותם עם הטבות מעולמות תוכן שונים, נעשה שיתוף הפעולה הזה בו עזריאלי מעניקה הטבה ייחודית ומציעה ללקוחותיה כרטיס להופעה של SIA , במחיר הכי נמוך אותו ניתן להשיג, 259 ₪ במקום 339 ₪. על מנת לממש את ההטבה יש להיכנס לאתר קניוני עזריאלי בכתובת:http://www.shop.azrieli.com , למלא פרטים ולקבל את קוד ההנחה.ההופעה של SIA תתקיים ב-11 לאוגוסט בפארק הירקון (גני יהושוע) תל אביב. ההופעה היא חלק מסיבוב ההופעות העולמי של SIA, הידועה כדמות מסקרנת בשל הופעתה והסטייל הייחודי שלה. הזמרת התפרסמה בזכות כתיבה והפקה של להיטי ענק וביצועם אשר זכו למעלה משני מיליארד צפיות ביוטיוב ובניהם : cheap thrills,chandelier, she wolf, big girl cry, titanium,  soon we'll …