רשומות

מציג פוסטים מתאריך מרץ 5, 2017

"אחוה": משווקת אוזני המן בטעמי שוקולד, פרג ותמרים

תמונה
פורים שמח בחברת "אחוה": משווקת אוזני המן בטעמי שוקולד, פרג ותמרים מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com אוזני המן מבית אחוה טעימים במיוחד ונימוחים בפה, נמכרים באריזת 450 גרם שומרת טריות ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם, בכשרות בד"צ ובמחיר שווה לכל כיס
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים להפליא במגוון טעמים: אוזני המן במילוי שוקולד, פרג ותמרים.
אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני ההמן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. אוזני המן משווקים באריזת 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה ושומרת על טריות העוגיות לאורך זמן ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם.
אחוה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים וטעימים להפליא בהם עוגיות מרוקאיות, רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון, עוגת חמוציות וסדרת מאפים ללא סוכר.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 12 ₪ לאריזת 450 גרם;…

מארי מיכאלי-לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור!

תמונה
צילום: עדי כהן. יועצת התקשורת הבכירה מארי מיכאלי-לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור *** המשרד מטפל בתקציבים בינלאומיים ומקומיים מתחומים מגוונים ביניהם רכב, צרכנות, טכנולוגיה, טיפוח וקוסמטיקה, אופנה, בריאות ועוד
מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
יועצת התקשורת הבכירה מארי מיכאלי- לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור. משרד הבוטיק יעניק ליווי צמוד ואישי ומעטפת שירותים ליוזמות ולמהלכים אסטרטגיים תקשורתיים ושיווקיים. מיכאלי, בעלתי תואר שני בתקשורת עם התמחות בניהול משברים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת, צברה ניסיון של כשני עשורים בניהול יחסי הציבור והתקשורת השיווקית וזכתה במגוון פרסים על עבודתה עם חברות מובילות במשק הישראלי וקונצרנים גלובאליים כדוגמת ג'ונסון & ג'ונסון, Colgate, חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ', דואר ישראל,…

קסטרו השיקה היום את קולקציית בגדי הים לקיץ 2017 קולקציה סקסית ועכשווית !

תמונה
צילום שולמית







בגדי הים החדשים של קסטרו  הם -החלום הקיצי, אל החופשהבריכה והים!

מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com

קולקציית האופנה של המותג נוצרה מתוך פנטזיה רומנטית על שחייה וריחוף
מגשימה את החלום הקיצי, אל החופשהבריכה והים
גזרות קולר וביקיני  בגווני הניודירוק בקבוק ובורדו עם תחרה ומשבצות.
שת"פ עם המעצב גדעון אוברזוןמבטיחה קסטרו תשובה מנצחת לקיץ.
קסטרוRED חגיגות הקיץ הלוהטות של קסטרו נפתחות העונה באופן רשמי עם השקת בגדי הים החדשים של קו ה-RED הצעיר והסופר קולי של בית האופנהקולקציה סקסית ועכשוויתשמשלבת בקלילות בין אופנה עדכנית לשיזוף המושלםבגדי הים של קסטרו כבשו בעונות האחרונות את החופיםולראיההעונה מציגים בבית האופנה קולקציה גדולה מאי פעם, וכפולה לעומת העונה הקודמת! הכוללת כ – 44 דגמים לנשים וכ- 14 דגמים לגברים. דרך בגדי הים שואפים מעצבי קסטרו להביא את כל בשורות האופנה הישר אל המיםואלה משלימים בקלילות את כל קווי האופנה של המותג:
נאוטיקה: קבוצה שיוצרת פרשנות מודרנית וספורטיבית למראה הימאים הקלאסי