רשומות

מציג פוסטים מתאריך אוקטובר 19, 2018

רשת I-OPTIC מציגה קמפיין שעושה מהפכה בתחום פרסום האופטיקה

תמונה
איי אופטיק  צילום עופר חג'יוב 

רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים. רשת האופטיקה החדשנית מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.
העונה I-OPTICלקחה את הנועזות והחדשנות צעד אחד קדימה ויצאה מהמסגרת (של המשקפיים ובכלל). בהתאם ל-"אמנת הגיוון בפרסום" שנהגתה על-ידי נשיא המדינה רובי ריבלין בשנה שעברה, החליטה הרשת לצלם קמפיין בולט ובועט המתרגם את הסלוגן של המותג SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת, בועטת וחסרת רגשות אשם.
הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד ובשגרת היום יום שלהם. כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הטבעי שלהן המייחד אותה ואת אופייה ויחד יוצרות הדמויות כולן תחושת הזדהות וסולידריות שהן חגיגת כור ההיתוך הישראלי.
הקמפיין הוא ישראלי בהווייתו, אך מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם דגמי משקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי ול…

טרנדים 2019 ברשת ביג שופ

תמונה
stav collection


קולקציית הסתיו של רשת ביגשופ אשר מותאמים לטרנדים המככבים העונה רגע לפני 2019 : הדפסי חיות, מנומר, חרדל, שמלות מקסי ועוד
פאשניסטות שמבקשות להתהדר בעונה הקרובה בכל הטרנדים העדכניים לקראת 2019 יכולות לעשות זאת בקלות רבה באמצעות שופינג קצר במחלקת האופנה של ביג שופ. הרשת אשר מאמצת לעצמה את הסטנדרטים של בתי הכלבו הגדולים בארה"ב מקפידה על רמת גימור גבוהה של בדים ותפירה לצד מחיר ידידותי מה שמאפשר לכל פשאניסטה מצויה לרכוש לפחות עשרה פריטים שהיא יכולה להתהדר בהם בכל יציאה ועדיין להישאר עם כרטיס אשראי מחייך. לצד הקנייה אפשר לעצור בבית הקפה שבחנות או להשאיר את הילדים בג'ימבורי עד שהשופינג מסתיים. רשת ביג שופ מקפידה לעדכן בכל שבוע עשרות פריטים חדשים המותאמים לקצב של עולם האופנה שאינו מפסיק לחדש ולהתחדש.
טרנדים
הצבעים הימים של צבעים בוהקים או התנגשויות בין צבעים כבר חלפו להם. 2019 מחזירה אלינו את החרדל, החמרה, ירוק הזית או כחול שמיים והחאקי. מעצבות האופנה של רשת ביג שופ עושות כבוד לצבע החרדל במגוון פריטי הלבשה. הבדים הבדים ממשיכים לעטוף באהבה את טרנד ההדפסים, מה שהיה עד עכשיו…

חברת קפה לנדוור חונכת בימים אלה את מרכז ההדרכה וחנות הקפה החדשה בשטח המפעל בחולון

תמונה
חברת קפה לנדוור חונכת בימים אלה את מרכז ההדרכה וחנות הקפה החדשה בשטח המפעל בחולון, שישתרעו על שטח כולל של כ-100 מ"ר בהשקעה של כמיליון וחצי ₪.
מרכז ההדרכה החדשני כולל 3 עמדות עבודה, מערכת צילום מתקדמת המאפשרת לתעד את ההדרכות שיתקיימו במקום ולצידו חנות קפה מרהיבה, עם מגוון המוצרים של החברה היישר מהמפעל. מרכז ההדרכה מיועד ללקוחות החברה בשוק המקצועי, בתי קפה, בתי מלון ומסעדות שעובדים עימה וזכאים להדרכות קפה שוטפות.
חנות המפעל, המקבלת את המוצרים ישירות מהמפעל שמאחוריה, תשמש למכירת כל מוצרי הקפה של לנדוור ו-illy, תערובות הקפה, מוצרים נלווים, קפסולות אלומיניום, מכונות קפה, מקינטות, ספלים ועוד ומיועדת לציבור הרחב ולחובבי הקפה שמעוניינים בחוויה עשירה יותר ובמגוון מוצרים ייחודי בתחום הקפה. החנות החדשה במפעל החברה מצטרף לחנות הקונספט הפועלת בתל אביב ברמת החייל וחנות האינטרנטית ובקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים
בחנות גם יוצעו מוצרים אשר נמכרים בלעדית  אך ורק בחנות האתר, בחנות החברה ברמת החייל או ברשת בתי הקפה, כדוגמת תערובות קפה ייחודיות שפיתחה לנדוור, הנושאות עימן ניחוחות וטעמים מאזורים אקזוטיים…