רשומות

מציג פוסטים מתאריך מרץ 27, 2019

Pixie משיקה סדרת בקבוקים בעיצוב פופ ארט ייחודי וצבעוני

תמונה
Pixie משיקה סדרת בקבוקים בעיצוב פופ ארט ייחודי וצבעוני  Pixie מבית טמפו משיקה קולקציית בקבוקים ייחודית בעיצוב פופ ארט לסדרת המשקאות המוגזים במתיקות מעודנת. חברת טמפו, שהשיקה לאחרונה סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת 4 טעמים רעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס, תחת המותג Pixie ,
לא מפסיקה להפתיע ומשיקה קולקציית בקבוקים בעיצוב פופ ארט. המותג ,Pixie המאופיין בתפיסה חדשנית וצעירה בעולם המשקאות, שומר על ייחודיותו ואריזת הבקבוקים החדשה תאופיין בעיצוב פופ ארט אופנתי המתחבר לעולמות הלייף סטייל.  הסדרהמשלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל. 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים. ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: המותג Pixieשם דגש על עיצוב אריזות המוצר, מתוך הבנה, שהוויזואליות משמשת תפקיד מרכזי בחוויית הקנייה והצריכה של משקאות. הרעיון מאחורי המותג הוא לחדש ולרענן באופן תדיר את סדרת המוצרים מבחינת טעמים ועיצובים, כדי להמשיך להפתיע את הצרכנים, תוך שמירה על איכות וטעם המוצרי…

איקאה ישראל משיקה חנות קונספט למטבחים: IKEA KITCHENS

תמונה
צילום: שי אפגין
צילום: שי אפגין
איקאה ישראל משיקה חנות קונספט למטבחים: IKEA KITCHENS חנות הקונספט, שנפתחה הבוקר בנמל תל אביב, הינה החנות הראשונה בעולם מחוץ לשבדיה, המציגה מטבחים בלבד החנות נפתחה בהשקעה של כ-3 מיליוןש"ח והיא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה בקטגוריית המטבחים
איקאה ישראל השיקה הבוקר את חנות IKEA KITCHENS, חנות קונספט למטבחים. כיום, קיימת בעולם חנות אחת בלבד מסוג זה, בשטוקהולם, כאשר חנות תל אביב תהיה הראשונה בעולם שנפתחת מחוץ לשבדיה. שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "פתיחת חנות IKEA KITCHENSהיא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה ישראל בקטגוריית המטבחים. חנות הקונספט מאירה זרקור על תחום המטבחים, מציגה את מגוון אפשרויות העיצוב והאבזור וכל זאת בליווי אישי של מעצבי המטבחים שלנו מתחילת תהליך הרכישה ועד סופו." חנות IKEA KITCHENSמשתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 14 מטבחים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. כמו כן, בחנות קיימותעמדות תכנון עבור פגישות אישיות עם מעצבי המטבחים וכן אפשרות לרכישת מכשירי חשמל משלימים למטבח. המהלך האסטרטג…

GRAVITRAX המשחק שכבש את העולם מגיע לרשת "פאזלנד"

תמונה
גרביטרקס ברשת פאזלנד צילום זיגמונד פרנלי.
·GRAVITRAXמשחק המבוסס על חוקי הפיזיקה וכוח המשיכהנחשב לפורץ דרך ומהפכני בתחום משחקי החשיבה אחרי שכבש את שוק משחקי החשיבה בעולם, הגיע בימים אלו GRAVITRAX לרשת "פאזלנד" בישראל! מדובר במשחק המבוסס על חוקי הפיזיקה וכוח המשיכה שמטרתו בניית מערכת מסלולים אינטראקטיבית ומודולארית. ל GRAVITRAXשתי חוברות: *חוברת של 24 משימות מחולקת לשש רמות קושי (כולל פתרונות) וכוללת ארבעה סוגים של משימות: גובה- במשימה זו רואים את המסלול ללא אריחי ההגבהה. המטרה: להניח את האריחים במקום המתאים על מנת שהכדור יגיע למשטח הנחיתה. מסילות חסרות- במשימה זו המסלול מוצג ללא המסילות. המטרה להרכיב את המסילות במקום הנכון . אריחים חסרים- איזה אריח מתאים לסימן השאלה? בכל מקום בו מוצג סימן השאלה יש להניח את האריח המתאים. רצף- המטרה לתכנן את המסלול וסדר הגעת הכדורים לנקודת הסיום. *חוברת תכניות להרכבה חופשית ובה 9 דוגמאות של מסלולים. ניתן להרכיב מסילה מאתגרת ולחוות את כוח המשיכה. מחיר לצרכן 359 ש'. מיועד לגילאי 8 + ניתן לרכוש תוספות אטרקטיביות כמו תותח מגנטי, פטיש, לולאה במחירים הנעים …