רשומות

מציג פוסטים מתאריך יולי 4, 2019

ניק ווילקינסון, סגן נשיא נורוויג'יאן קרוז ליין: "היום אנו קובעים רף חדש בתעשיית הקרוזים העולמית. מעתה, אוכל כשר, עשיר ומגוון, יהיה חלק מהחוויה הקולינרית שאנו מציעים לאורחים בכל אוניות החברה"

תמונה
קרדיט: NCL.

ניק ווילקינסון סגן נשיא נורוויג'יאן קרוז ליין, ישראל, מזרח תיכון ואפריקה.
חברת NCL קובעת סטנדרט חדש בשוק ההפלגות:
נורוויג'יאן קרוז ליין מציגה: מגוון ארוחות כשרות בכל אחת מאוניותיה ברחבי העולם - ללא תוספת תשלום
ניק ווילקינסון, סגן נשיא נורוויג'יאן קרוז ליין: "היום אנו קובעים רף חדש בתעשיית הקרוזים העולמית. מעתה, אוכל כשר, עשיר ומגוון, יהיה חלק מהחוויה הקולינרית שאנו מציעים לאורחים בכל אוניות החברה"
חברת השייט המובילה, נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL), הודיעה היום (יום שלישי, 2 ביולי), על השקת תפריט ארוחות כשרות לטובת לקוחותיה היהודיים המבקשים לצאת לשייט בכל מקום בעולם. מהיום, תאפשר החברה להזמין ארוחות כשרות בכל אחת מאניותיה ברחבי העולם, היוצאות מכל נמל, ללא כל תוספת תשלום.
נורוויג'יאן קרוז ליין מציבה רף חדש בעולם הפלגות הנופש, ובניגוד לחברות שייט אחרות, מציעה לכל נוסע שיזמין ארוחות כשרות, לפחות 30 יום מראש, לקבל אותן ללא תוספת עלות בכל אחת מההפלגות בכל היעדים ובכל האוניות. 
התפריט החדש והמשודרג שהושק היום כולל מגוון אפשרויות קולינריות באיכות גבוהה, המותאמו…

HP השיקה בישראל (בטולמנ'ס דוט בית יהושע) את קולקציית אביזרי הפרמיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל".

תמונה
אופנה פוגשת טכנולוגיה
מה קורה כשמשלבים בין טכנולוגיה, יוקרה ולייף סטייל?
HP משיקה בישראל את קולקציית אביזרי הפרמיום לקראת קיץ 2019

HPמותג המחשבים והדפסה הגדול בעולם, השיקה בישראל (בטולמנ'ס דוט בית יהושע) את קולקציית אביזרי הפרמיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל". עולם הפרמיום של החברה מתבסס על חדשנות, עיצובים מרשימים, נחשקות ומיתוג מבדל. במסגרת ההשקה, HP תציג תיקי פרימיום וגאדג'טים משלימים למחשב.
קולקציית אביזרי הפרימיום של HP לקיץ 2019 עומדת בתפיסת העיצוב והטכנולוגיה החדשנית של החברה הדוגלת בשילוב בין עולמות הלייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה. מעצבי החברה נתנו דגש רב לאיכות החומרים, נוחות השימוש והעיצוב הוויזואלי. קו העיצוב החדשני וזהור החל עם השקת משפחת מחשבי הפרמיום של המותג ובניהם: Spectre, Eilitebook, Envy ו-Zbook
תיקי הפרמיום כוללים גימורי זהב ונחושת יוקרתיים, סידור פנימי המאפשר פונקציונליות מקסימלית בחוויית השימוש היומית, רכיבי עור ובד המעניקים הגנה וסיוע למחשבים ולכל תכולת התיק מפני שריטות ורטיבות. קולקציית הקיץ כוללת את HP ENVY Urban ו-HP Spectre TechTote וב…

Pixie משיקה טעם חדש במהדורת סטורי ראשונה מסוגה בישראל Pixie מבית טמפו משיק טעם חדש - פטל ליצ'י. הטעם החדש ייצא במהדורה מוגבלת- מהדורת סטורי.

תמונה
לכבוד ההשקה של המהדורה החדשה, Pixieיוצאים בשיתוף פעולה עם עידו גרינברג- MISMAS
המותג Pixie הכולל 4 טעמים מרעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס, משיק טעם חדש -פטל ליצ'י.
הטעם החדש יושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל.
Pixieיצאו בתחילת החודש לשוק במהדורה חדשה, ומה שנראה במבט ראשון כטעות בייצור של הבקבוק מתברר כמהלך שיווקי מתוכנן מראש. הלוגו שהודפס על הבקבוק, הודפס בכתב מראה. כאשר תצטלמו בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש - הלוגו יתהפך בחזרה בתמונה וכך תצא התמונה המושלמת לשיתוף. כחלק מהשקת המוצר החדש נעשה שת"פ עם עידו גרינברג- mismas(משפט אחד ביום). הטקסטים שמלווים את הקמפיין הם משפטים שעידו כתב לטובת הקמפיין ושמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם.
המשפטים יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה-ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט. כחלק מהמהלך, הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים עם כיתובים הפוכים,ובדומה לשלט, כאשר מצטלמים עם הכוס בסלפי בסטורי, הטקסט מתהפך בתמונה. המוצר יימכר באתר בל…

אוולנץ, פיתוח ישראלי של מוצרי טיפוח לשיער

תמונה
צילום שי סבג

מוצרי הטיפוח לשיער של המותג "אוולנץ"  הינם פרי פיתוח ישראלי של 2 שותפים, אורן שעבד 12 שנה בתחום השיער בחברות המובילות והבינלאומיות, ואיציק איש השיווק והמכירות. מוצרי הטיפוח של "אוולנץ" מיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי. בכל המוצרים נמצאים 3 חלבונים העוזרים בשיקום שיער שעבר צבע, החלקה, פן והבהרה. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא פיתוח בלעדי של "אוולנץ", כאשר החלבון חודר לשערה ולא רק מצפה אותה, והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה, לא יורד בחפיפה וזו פעם ראשונה שאנשי מקצוע ומעצבי השיער במספרות יכולים לעשות טיפולים כימיים מבלי שיהיה נזק לשיער. מוצר הדגל פורץ הדרך והנמכר ביותר של אוולנץ, היא הסדרה הסגולה "סילבר המכילה שמפו ומסכה. מוצרי ה"סילבר" מנקים את הצבע הכתום מהבלונד. כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה חווה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים את החיות לש…