רשומות

מציג פוסטים מתאריך אוגוסט 11, 2019

תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקוה לאמנות!

תמונה
מוזיאון פתח תקוה לאמנות. צילום אלעד שריג 
מוזיאון פתח תקוה לאמנות גאה להציג: תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקוה לאמנות! פתיחה חגיגית (כולל אירועי פרפורמנס מיוחדים במוזיאון): יום חמישי 1 באוגוסט בשעה 20:00, קריית המוזיאונים, רח' ארלוזורוב 30, פתח תקוה מוזיאון פתח תקוה לאמנות נפתח מחדש בשנת 2004, והוא אחד המוזיאונים המובילים והמשפיעים בישראל. המוזיאון זוכה לשבחים במגזינים ובעיתונים המובילים בארץ ובעולם, מארח מעל 100,000 מבקרים בשנה בתערוכות השונות, יוזם מגוון פרויקטים חברתיים וחינוכיים, וכן עורך כנסים, סדנאות ואירועים מיוחדים. המוזיאון מציב חלופה למוזיאונים הגדולים באמצעות תערוכות העוסקות במרחב התרבות המקומי, ומקדם שיח ביקורתי רב-תחומי, תוך מתן במה לאמנים ותיקים וגם לצעירים, ששפתם האמנותית משקפת קול מקורי ואחר. מועד נעילת התערוכות: דצמבר 2019

DEEP FEELING":רגשות ובינה מלאכותית" אמנים משתתפים לפי סדר א"ב: איל גרוס וערן הדס, דור זליכה לוי, דניאל סמול, ליאור זלמנסון, ליאת סגל, מאיה מגנט, מירי סגל, ניבי אלרואי, פביו לטאנצי אנטינורי (ספרד), רוני קרפיול אוצרת: נוהר בן אשר
התערוכה :DEEP …

על קפה, בקלאווה וסיפור המסע המרתק של דוריס חיפאווי מלבנון עד לשרה ג'סיקה פרקר ועלי הגפן המפורסמות

תמונה
אירוח ביתי אצל דוריס חיפאוי ביפו צילום יריב נחשון

דוריס חיפאווי בת 46 נשואה + 3, מתגוררת ביפו לצד בני משפחה דור רביעי בארץ, המחזיקים בעסק וותיק של קפה עוד משנת 1888. את בעלה מרסל הכירה עוד כשהייתה ילדה קטנה בת 4-5 ואמה שלחה אותה לקנות קפה בחנות של אביו אנטון. "רבע קילו שחור ובהיר עם הל", היא זוכרת במדויק. "הייתי הולכת לחנות ועוקפת את התור ושרה כל הדרך את מה שאני צריכה לקנות כדי לא לשכוח". יום אחד דוריס שכחה את השיר ולא זכרה איזה סוג קפה לקנות, ראה אותה אנטון בעל החנות ונתן לה את הקפה הקבוע של המשפחה, (הוא ידע בדיוק מה כל אחד אוהב מבין לקוחותיו).היא ממש גדלה בחנות וכשהתבגרה החלה לבוא עם אחותה הבכורה. כשהייתה בת 15 דוריס שמאז ומתמיד הייתה ילדה יפה, הייתה מועמדת לתחרות מלכת היופי של המגזר הערבי (היא ערביה נוצרייה) ובעקבות התחרות והפרסום החלו להגיע אנשים אל בית הוריה, כדי לבקש את ידה, היא הייתה אז בכיתה י'. בין אלו שהגיעו לבקש את ידה היו גם בני משפחתו של מרסל, שהיו אמידים מאוד והוריה הסכימו לשידוך. לדוריס ומרסל הייתה חתונה מפוארת במיוחד. במשפחה שלהם נהוג היה שהגבר הו…

חברת מרס ישראל, יבואנית חטיפי M&M's המצליחים והאהובים, משיקה מהדורה מוגבלת של חטיפי שוקולד לתקופת הקיץ. המהדורה המוגבלת מגיעה בטעמים מתוחכמים של קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.

תמונה
מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת של M&M's בטעמי שוקולד מריר וקרמל
רוית קלוד, מנכ"לית מרס ישראל, מציינת כי כחלק מפעילות המותג ברמה הבינלאומית, שוקדת מרס כל העת להציע גם לצרכן הישראלי טעמים חדשים בהתאם למגמות בינלאומיות בתחום המזון. מהדורת הקיץ תשווק ברשת שופרסל במסגרת שיתוף הפעולה בין מרס לרשת המזון המובילה בישראל.
(קרדיט: יח"צ).
MM שוקולד מריר וקרמל
.
חברת מרס ישראל, יבואנית חטיפי M&M's המצליחים והאהובים, משיקה מהדורה מוגבלת של חטיפי שוקולד לתקופת הקיץ. המהדורה המוגבלת מגיעה בטעמים מתוחכמים של קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי. טעם הקרמל הטרנדי הושק כמהדורה מוגבלת בקיץ 2018 במארזי ה-40 גרם וזכה להצלחה רבה.השילוב של המרקם הייחודי של מילוי הקרמל הרך, עם הציפוי הקשיח של השוקולד יוצר חווית טעם מעוררת חושים, אשר משאירה טעם של עוד. עוד טעם מפתיע שבוודאי יהפוך ללהיט בקרב קהל בוגר וחובב טעמי קקאו, הוא השוקולד המריר. המהדורה המיוחדת כוללת מילוי בטעם עשיר של שוקולד מריר אמיתי שמרכיב כ-70% מהחטיף וציפוי דרג'ה פריך וצבעוני. המהדורות החדשות של M&a…