רשומות

מציג פוסטים מתאריך אוגוסט 31, 2019

"הסודות של המסעדות נחשפים לקראת החגים"

תמונה
הסודות של המסעדות-  יחצ. "הסודות של המסעדות נחשפים לקראת החגים" רשת אדום ירוק יוצאת בסדרת אירועי שפים פתוחים לקהל הרחב בסניפיה, החל מ 28.8 ועד החגים, בהם השפים הבכירים בישראל ואושיות קולינאריות נבחרות ידגימו ויבשלו LIVE מול קהל הלקוחות את מנות הדגל שלהם בהשתתפות: אבי ביטון, אבי לוי, שאול בן אדרת, עומר מילר, עז תלם, קרניבורים אמיתיים, ג'קי אזולאי, יונית צוקרמן, אורן אסידו וצוות מחניודה כולנו חווינו את הרגע השמיימי בו מנה מסוימת נכנסה לפינו ולליבנו לעד, מאז לא יצאה לנו מהראש, ולא נרגענו עד שדגמנו את המסעדה שהגישה אותה שוב, רק כדי להתמזג עם אותו ביס אלוהי מחדש. רשת "אדום ירוק" מכירה את התחושה הזו מצוין ובדיוק מתובנה זו, גייסה את השפים הבכירים בישראל, לסדרת אירועי "הסודות של המסעדות", בהם תוצגנה מנות הדגל של השפים ואושיות קולינאריות, לרבות אופני ההכנה, טיפים מצילי חיים במטבח, טעימות ובקיצור- כל הסודות- ישירות מהשף. במסגרת האירועים, שיתקיימו בשלושת סניפי הרשת הנמצאים בפתח תקווה, אזור וראשון לציון, ייקחו חלק השפים ואושיות הקולינריה הבאים: אבי ביטון, אבי לוי, שאו…

חברת טמפו המייבאת את מותג משקה המיקסר פרמיום FENTIMANS (פנטימנס) לכל הברים המובילים בארץ, מתחילה לראשונה לשווק את המוצר לרשתות השיווק

תמונה
הקוקטיילים מגיעים אליכם לסלון חברת טמפו המייבאת את מותג משקה המיקסר פרמיום FENTIMANS(פנטימנס) לכל הברים המובילים בארץ, מתחילה לראשונה לשווק את המוצר לרשתות השיווק. מותג המיקסרים FENTIMANSמשמש להכנת קוקטיילים ומשקאות ומדורג בשלישיה הראשונה בעולם המיקסרים.
המשקה מגיע ב 4 טעמים: טוניק, רוז לימונד, ג'ינג'ר ביר וג'ינג'ר אייל.
עולם המשקאות, כמו בקולינריה, הופך למתוחכם ומורכב ומחפש כל פעם אחר טעמים חדשים, יצירתיים ומסקרנים. מיקסר הוא משקה המשולב עם אלכוהול ומגיע כחלק מקוקטייל ומעניק תוספת מרעננת וטוויסט של טעם נוסף. המיקסר יכול להיות מתקתק, מריר ומתובל ומהוה את הסגירה של המשקה ומייצר את הייחודיות של הקוקטייל. הטעמים שיימכרו בחנויות יהיו: טוניק – הטעם שמלווה את משקאות הג'ין והפך לפופולארי בקרב הישראלים רוז לימונד – הטעם שמוסיף מתיקות וחמצמצות לקוקטיילים, מומלץ לשלב עם המשקאות ה"לבנים" ג'ינג'ר ביר – בעל טעמים עזים וחריפים בגווני בירה כהה, מומלץ לצד הרום והוויסקי ג'ינג'ר אייל – משקה המבוסס על ג'ינגר עז, לימון טרי וסוכר המשקה יימכר בתור התחלה ברשתות…

אוולנץ, פיתוח ישראלי של מוצרי טיפוח לשיער

תמונה
אבלנץ צילום חלי פרידמן  מוצרי הטיפוח לשיער של המותג "אוולנץ"  הינם פרי פיתוח ישראלי של 2 שותפים, אורן שעבד 12 שנה בתחום השיער בחברות המובילות והבינלאומיות, ואיציק איש השיווק והמכירות. מוצרי הטיפוח של "אוולנץ" מיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי. בכל המוצרים נמצאים 3 חלבונים העוזרים בשיקום שיער שעבר צבע, החלקה, פן והבהרה. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא פיתוח בלעדי של "אוולנץ", כאשר החלבון חודר לשערה ולא רק מצפה אותה, והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה, לא יורד בחפיפה וזו פעם ראשונה שאנשי מקצוע ומעצבי השיער במספרות יכולים לעשות טיפולים כימיים מבלי שיהיה נזק לשיער. מוצר הדגל פורץ הדרך והנמכר ביותר של אוולנץ, היא הסדרה הסגולה "סילבר המכילה שמפו ומסכה. מוצרי ה"סילבר" מנקים את הצבע הכתום מהבלונד. כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה חווה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים…