רשומות

מציג פוסטים מתאריך מרץ 17, 2019

מלכת היופי, מנהלת ביה"ס לאיפור וזוכת הריאליטי הגיעה למרכז HELGAREKANATY החדש במגדל עזריאלי ראשונים, כדי ליהנות מטיפולי עור ופנים מתקדמים, שמשאירים אותה צעירה כל כך הרבה שנים. כי אין כמו יומולדת להזכיר שהגיל זה רק מספר.

תמונה
יומולדת לפנים אין דרך מפנקת יותר לחגוג יומולדת, מטיפולי פנים של חמצן וזהב אצל HELGA .REKANATY רוית אסף, מלכת היופי, מנהלת ביה"ס לאיפור וזוכת הריאליטי הגיעה למרכז  HELGAREKANATY החדש במגדל עזריאלי ראשונים, כדי ליהנות מטיפולי עור ופנים מתקדמים, שמשאירים אותה צעירה כל כך הרבה שנים. כי אין כמו יומולדת להזכיר שהגיל זה רק מספר. ולמי שעדיין לא שמע, לאחרונה מונתה רוית אסף לפרזנטורית החדשה של HELGA REKANATY. 
"את הלגה אני מכירה יותר משנתיים, מאז שניסיתי את טיפולי הגוף שלה והתאהבתי", מספרת רוית אסף. "עם הזמן הבנתי את הפילוסופיה שמאחורי השיטה שלה, שמעבר לחיבור בין גוף לנפש, ובין הרפואה המערבית לרפואה הסינית, מבוססת על התמדה, והופכת את הטיפוח לחלק קבוע מאורח החיים. הלגה לא מאמינה בטיפולי קסם של זבנג וגמרנו. אני חושבת שזאת הסיבה שבחרה בי כפרזנטורית, כמי שמייצגת התמדה וטיפוח שמניבים תוצאות לאורך זמן ובכל גיל". רוית אסף חוגגת יומהולדת במרכז הקוסמטיקה של הלגה רקנטי רוית אסף והלגה רקנטי

פרסומות שאסור לי לעשות, הוא עמוד האינסטגרם החדש אשר מושק רשמית בימים אלו בהובלת שני צעירים מבטיחים, בעלי ותק וניסיון עשיר בעולמות השיווק והפרסום: איתי נעמן, המכהן כמנהל השיווק של רשת מחסני השוק ומרום אוחיון, קופירייטר באביב ADV.

תמונה
:איתי נעמן מנהל שיווק רשת מחסני השוק
Ads I Can’t *** פרסומות שאסור לי לעשות- מובילים את עולם הפרסום והמודעות צעד אחד קדימה לעולם שכולו הומור וסאטירה
פרסומות שאסור לי לעשות, הוא עמוד האינסטגרם החדש אשר מושק רשמית בימים אלו בהובלת שני צעירים מבטיחים, בעלי ותק וניסיון עשיר בעולמות השיווק והפרסום: איתי נעמן, המכהן כמנהל השיווק של רשת מחסני השוק ומרום אוחיון, קופירייטר באביב ADV. השניים חברו ושילבו כוחות יחד במטרה להעניק  אינטרפרטציה מחתרתית והומוריסטית לקמפיינים ולנושאים אקטואליים בוערים, ללא כל צנזורה. בין העבודות הבולטות בעמוד: גולדסטאר, קמפיין ש"ס, שוופס, SACARA, טיב טעם, האגיס, אסם, טבע נאות, HOT, בית השיטה, מחסני תאורה, DUREX, פרימור, ניקול, סנו סושי ועוד. איתי נעמן, האמון על ניהול הארט מספר: "במציאות האינטנסיבית בה אנו חיים, קיימת חשיבות גדולה לשילוב הומור וסאטירה בכל תחומי החיים ובין השאר בחרנו להעניק פרשנות לקמפיינים מזוויות מבט שונות המעניקות טוויסט מתוחכם ולעיתים גם מתריס. מצאנו צורך גובר לספק ערך בידורי והיתולי למודעות ולקמפיינים של מותגים מובילים, הזוכים לתגובות חיוביות, ת…