רשומות

מציג פוסטים מתאריך פברואר 26, 2017

גולברי חוגגים את יום המשפחה: האחים גולברי חילקו לנשות ואימהות חברי הקבוצה "אס"א תל אביב" שי אופנתי !

תמונה
מימין דני טורקניץ יור אסא תל אביב  והאחים גולברי צילום אלעד גוטמן
בכירי גולברי חוגגים את יום המשפחה: האחים גולברי חילקו לנשות ואימהות חברי הקבוצה "אס"א תל אביב" שי אופנתי
מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com

בערב יום חמישי (23.2), התקיים חצי גמר גביע המדינה של נבחרות הכדור-יד. קבוצת הכדור-יד אס"א גולברי תל אביב אשר שיחקה נגד הפועל ראשון לציון בדרייב אין תל אביב.
כחצי שעה לפני המשחק, ערכו האחים  משה, דוד ויעקב  גולברי, אירוע והזמינו את אימהות ונשות השחקנים של הקבוצה לקבלת שי אופנתי לכבוד יום המשפחה שחל היום (יום ראשון ה 26.2).
דוד גולברי פתח את האירוע ואמר: "כחלק מחסות ראשית לקבוצה אנו נוהגים לתמוך גם במשחקים ומשפחותיהם ולהיות מעורבים בפעילות השוטפת. לדבריו: "חשוב לנו להרים את המורל ולקיים פעילויות כגון חלוקת המתנות,  על מנת להישאר בקשר תמידי. אנו מאחלים בהצלחה לקבוצה המנצחת".
לאחר משחק צמוד ומותח, הפסידה אס"א גולברי תל אביב להפועל ראשון לציון ,נאחל להם בהצלחה בגמר!

במסעדת מסה בתל-אביב התכנסו ביום חמישי האחרון (23.2) בכירי עולם הכירורגיה הפלסטית , לרגל השקת מכשיר חדשני לעיצוב הסנטר וקו הלסת ללא ניתוח כירורגי וללא הרדמה !

תמונה
מימין לשמאל דר שרית כהן ,גבריאל חנני-  מנכ"ל פרומדיקס ואשתו ימית,צלם:עדי שמיר 

בכירי הכירורגיה הפלסטית משיקים מהפכה: מכשיר חדשני לעיצוב הסנטר וקו הלסת ללא ניתוח כירורגי וללא הרדמה מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com

במסעדת מסה בתל-אביב התכנסו ביום חמישי האחרון (23.2) בכירי עולם הכירורגיה הפלסטית  לרגל השקת  מכשיר חדשני בעולם ובישראל, המיועד לעיצוב והדוק קו הלסת והסנטר באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו זעיר פולשני.
האירוע נפתח בארוחה חגיגית, חשיפת המכשיר החדש ודברי פתיחה של גבריאל חנני -  מנכ"ל פרומדיקס שאמר: "כחברה בינלאומית הפועלת באירופה ובישראל אנו עושים רבות כדי להביא לארץ את המוצרים החדשניים ביותר והבולטים בתחום האסתטיקה,  כדי לשפר את איכות חייהם של המטופלים".
לדברי חנני:  "המכשיר החדש צפוי לחולל מהפכה בתחום הכירורגיה הפלסטית והוא מספק תוצאות יוצאות דופן, ללא צורך בהרדמה וחדר ניתוח, צלקות או זמן החלמה."
אחריו הציגה ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית, את המכשיר והדגימה את פעולתו והסבירה: "טכנולוגיית גלי רדיו זעיר פולשנית, היא בשורה משמעות…

הכנס הבינלאומי למכשור ומחשוב רפואי MED in ISRAEL יפתח ב7 במרץ בתל אביב!

תמונה
הכנס הבינלאומי הרביעי למכשור ומחשוב רפואי MED in ISRAEL יפתח בשבוע הבא
מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
טכנולוגיות לזיהוי וניטור מצב בריאותי באמצעות הקול, זיהוי מוקדם של סרטן באמצעות בדיקת שתן, מוניטור אולטרסאונד ביתי, סנסור זעיר למדידת מדדים חיוניים, פלטפורמה לאימון שיקומי מרוחק, הגנות סייבר בעולם הרפואי ועוד יוצגו בכנס
מאות בכירים בתחום הבריאות, והמיכשור הרפואי מרחבי העולם יגיעו בחודש הבא לישראל במטרה לקדם שיתופי פעולה עסקיים עם חברות ישראליות
בשבוע הבא, 7 במרץ יפתח בתל אביב הכנס הבינלאומי הרביעי למכשור ומחשוב רפואי MEDinISRAEL 2017 בהובלת  מכון היצוא ובשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, משרד הבריאות ומשרד החוץ.  הכנס יתקיים במעמד שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן ושר הבריאות הרב יעקב ליצמן אשר יקיימו בו פגישות עם מקביליהם ברחבי העולם.
הכנס יעלה לדיון את האתגרים המרכזיים המעסיקים כיום את קהילת הבריאות הבינלאומית ביניהם: איך הופכים את הרפואהלמותאמתאישית (PersonalizedMedicine), כיצד יוצרים רצףטיפוליבמערכתהבריאות, איך מקדמים את בריאות

תנובה ממשיכה להרחיב את המותג YOLOמשיקה שני טעמי חורף מפנקים: יולו שוקולד אייריש קרים ויולו שוקולד תפוז!

תמונה
YOLOמשיק שני טעמי חורף מפנקים: יולו שוקולד אייריש קרים ויולו שוקולד תפוז מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
תנובה ממשיכה להרחיב את המותג YOLO , סדרת המעדנים המובילה עם שוקולד אמיתי, ומשיקה שני טעמי חורף מפנקים:YOLO   שוקולד חלב אייריש קרים ו-YOLO  שוקולד חלב תפוז, שחוזר למדפים לאור ההצלחה שנחל בסבב ההשקות הראשון של המותג.
שני הטעמים שיושקו במהדורה מוגבלת, נבחרו בקפידה והותאמו לצרכנים שאוהבים שוקולד אמיתי. יולו תפוז ואייריש קרים מצטרפים לפורטפוליו המצליח של סדרת מעדני יולו המגוונת. עד כה הושקו ב- yolo: שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד מריר, שכבות שוקולד, שוקולד בנגיעת קרמל, שוקולד בנגיעת ליקר שוקולד, שוקולד בנגיעת קפה, שוקולד בנגיעת אגוזי לוז, שוקולד מריר בתוספת פקאן סיני, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד מריר והקינוח הייחודי YOLO  גנאש. כל מעדני YOLO מכילים שוקולד אמיתי מעולה, במרקם עשיר ובאריזות יוצאות דופן, המציעים חוויה של קינוח אולטימטיבי מפנק.
מאז השקת מותגYOLO , הצליחה תנובה לבנות סגמנט חדש בשוק המעדנים. כיום  YOLO הינו המותג השני בגודלו בקטגוריה עם נתח של כ- 12% משוק המעדנים. (ע&q…