מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
גידול של 55% ב-3 השנים האחרונות בקטגוריית חטיפי החלבה:
קטגוריית החלבה מגלגלת 150 מיליון ₪ וצמחה בשנה האחרונה בקצב של 12%
הישראלים אוהבים חלבה! ממחקר מקיף שהתבצע בינואר 2016 מגלה כי 40% מדווחים על אכילת חלבה לפחות פעם בשבוע ושליש מדווחים שבשנה האחרונה אכלו יותר חלבה מאשר בשנים קודמות
מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חלבה תמיד הייתה ממתק אהוב במיוחד על הישראלים. השקת בארכה בקטנה ועכשיו I LOVE HALVA הופכים את החלבה לזמינה ומאפשרים לצרכן הישראלי ליהנות מהאהבה שלו לחלבה במהלך היום יום, לא רק בעת שיטוט בשווקים."
החטיפים החדשים, במשקל 40 ג' ליחידה, העשויים מ-50% טחינה גולמית, יופצו בטעם וניל או שוקו-וניל וימכרו כבודדים ברשתות השיווק והמכולות.
חטיפי I LOVE HALVA משמר את הטעם והמרקם הנפלאים של החלבה המפורסמת של "בארכה" ומציע אותו לראשונה כחטיף – רגע מתוק, פינוק TO GO, מנת אנרגיה מרוכזת שמאזנת בין טעם יוצא דופן לתזונה נכונה.
חלבה היא אחד הטעמים השורשיים, האותנטיים והטבעיים שישנם בשוק הממתקים ואהבתו של הצרכן הישראלי אליו קשורה עמוק בטעמי ילדות של שווקים ססגוניים, מפגש תרבויות ובילויים משפחתיים. כל ישראלי פגש את החלבה בחדר האוכל, במהלך טיול, בטירונות ומחפש אותה גם בכל ביקור בשוק. חטיפי I LOVE HALVA עוטפים את המסורת והזכרונות המתוקים של כולנו לפינוק קטן וזמין במהלך היום.
קטגוריית החלבה, הטעם המתוק הישראלי ביותר, הולכת וגדלה מדי שנה. כיום עומד השוק על מכירות בהיקף 150 מיליון ₪ בשנה ובשנה האחרונה צמח השוק בכ-12%. מחקר שערך המותג לאחרונה באמצעות חברת Sapio ובהשתתפות למעלה מ-500 מרואיינים מצביע על זינוק בצריכת החלבה בשנתיים האחרונות. בעוד שבאוקטובר 2013 רק 18% מהנשאלים דיווחו על אכילת חלבה לפחות פעם בשבוע, בדצמבר 2015 – 42% מהנשאלים דיווחו על אכילת חלבה לפחות פעם בשבוע, מחצית מהם בתדירות של פעמיים-שלוש בשבוע, לכל הפחות. בנוסף, למעלה ממחצית מהנשאלים דיווחו כי הצורה המועדפת עליהם היא אריזות אישיות. את העלייה בפופולריות של הממתק הותיק ניתן לייחס גם לתרבות השווקים הרווחת בישראל, ובפרט שווקי האוכל וחלבה LOVE הוא ההזדמנות המושלמת לקחת לכל מקום וליהנות בכל רגע מהטעם הממכר.
מטליה סיון, מנהלת שיווק בארכה: "חלבה תמיד הייתה ממתק אהוב במיוחד על הישראלים. השקת בארכה בקטנה ועכשיו I LOVE HALVA הופכים את החלבה לזמינה ומאפשרים לצרכן הישראלי ליהנות מהאהבה שלו לחלבה במהלך היום יום, לא רק בעת שיטוט בשווקים. אנו נרגשים להציג את התוספת שלנו למדף הממתקים הישראלי – חטיפי חלבה שמאזנים בין בריאות ותזונה נכונה להפסקה מתוקה וטעם מעולה שמצטרפים למוצרי החלבה המעולים הנמצאים בשוק כבר היום ולצידם חידושים נוספים שיחשפו בעתיד הקרוב."
בארכה:
למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.
תגובות
הוסף רשומת תגובה