מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
אז אמת או חובה?
מסטיק FIVE5 מגיע לישראל במהדורה מוגבלת עם המשחק "אמת או חובה"
בעידן הדיגיטלי, כשכולם מחפשים אחר ריגושים טכנולוגיים מסטיק פייב בא לאתגר את הקהל הצעיר במהלך נוסטלגי עם המשחק המיתולוגי "אמת או חובה". כל מסטיק ייעטף בשאלת "אמת או חובה" שתאתגר את הצרכנים להעיז לשחק ולבצע משימות.
בין משימות החובה ניתן למצוא את המשימות הבאות:
- כשאתם חובשים אוזניות בפומבי, שירו בקול רם יחד עם השיר שמתנגן
- דברו עם מוכר בחנות למשך 5 דקות מבלי לקנות כלום.
- קנו בריכת ילדים, מלאו אותה בענבים ודרכו עליהם במרץ.
בנוסף מושק טעם חדש בסדרת מסטיק FIVE5 בישראל שכולו שילוב של אגס וליים אשר מעניק טעם עוצמתי. הטעם החדש מצטרף לסדרת הטעמים האהובים בסדרה הכוללים את טעמי מנטה, מנטה עדינה, אבטיח, פירות טרופיים, פטל תות ואוכמניות.
עמוס פם, סמנכ"ל השיווק של ריגלי, מציין כי מותג מסטיק FIVE 5 פונה בעיקר לקהל צעיר שאוהב לבחור להשתתף בחוויות חדשות ולהגיד "אני כן" לעומת השגרה השוחקת, אנחנו משקיעים כל העת בחידושים ויצירת ערך שמסטיק 5FIVE יכול להביא לצרכנים שלנו. מהדורת "אמת או חובה", מוסיף פם, מציעה בכל חפיסה מספר רב של "רגעי בחירה" על ידי מספר גדול מאוד של משחקים ומשימות חברתיות, המחזירות אותנו לעולם האמיתי עם חוויה של פעם.
תגובות
הוסף רשומת תגובה