מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציג קמפיין פרסום בהשקעה של כ- 2,500,000 ₪. הקמפיין, מושק בימים אלו לרגל השקת המיונז ההולנדי של "מאסטר שף". הקמפיין עלה ביום ה' בטלוויזיה ובדיגיטל.
תסריטאי הסרטון אסף שלמון והבמאי יונתן גורפינקל, שניהם יוצרים בכירים בצוות התוכנית "ארץ נהדרת", גייסו למלאכת הדיבוב את ערן זרחוביץ' ושרון טייכר, שותפים להנחיית תוכנית רדיו מצליחה, כמדבבי הדמויות הראשיות המככבות בסרטון.
יחדיו הקבוצה יצרה סרטון משעשע מאוד תוך שימוש בבובות ומונולוגים קומיים.
לצפייה בסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=J7jjVEx5m_I
תגובות
הוסף רשומת תגובה