מארי מיכאלי-לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור!
צילום: עדי כהן.
יועצת התקשורת הבכירה מארי מיכאלי-לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור
***
המשרד מטפל בתקציבים בינלאומיים ומקומיים מתחומים מגוונים ביניהם רכב, צרכנות, טכנולוגיה, טיפוח וקוסמטיקה, אופנה, בריאות ועוד
מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
יועצת התקשורת הבכירה מארי מיכאלי- לשם, מקימה משרד יחסי ציבור בוטיק אשר יתמחה בתחומי האסטרטגיה, ניהול משברים, החדרת חברות בינלאומיות לשוק הישראלי, שיתופי פעולה מסחריים, דוברות ויחסי ציבור. משרד הבוטיק יעניק ליווי צמוד ואישי ומעטפת שירותים ליוזמות ולמהלכים אסטרטגיים תקשורתיים ושיווקיים.
מיכאלי, בעלתי תואר שני בתקשורת עם התמחות בניהול משברים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת, צברה ניסיון של כשני עשורים בניהול יחסי הציבור והתקשורת השיווקית וזכתה במגוון פרסים על עבודתה עם חברות מובילות במשק הישראלי וקונצרנים גלובאליים כדוגמת ג'ונסון & ג'ונסון, Colgate, חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ', דואר ישראל, אלביט מערכות, פעילים מקבוצת בנק הפועלים, קבוצת אמפא נדל"ן, NOVA MEDICAL, ג'יימס ריצ'רדסון, אסם, כתר פלסטיק, קבוצת גולף, רשת היוקרה תכשיטי צבאן, GUESS, JIMMY CHOO ועוד.
בין לקוחות משרד הבוטיק מארי מיכאלי- אסטרטגיה ויחסי ציבור- מותג היוקרה הבינלאומי לשיער Philip Martin's, חברת AWACS מערכת רדאר למניעת תאונות דרכים מבית SDS, מערכת eCall-הכפתור, Cobra, Fix It Joe, חברת הליסינג מורגן קפיטל, BMdesign ועוד.
תגובות
הוסף רשומת תגובה