חב' ''שריונית
חסם'' בקמפיין פרסום הגדול ביותר בתולדות החברה בכיכוב האייקון ''החתול הפורץ'' .
תקציב - כ-11
מיליון ש''ח.

בשנה האחרונה ייצרה
חב' ''שריונית חסם'' כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

חב' ''שריונית
חסם'' שהינה מהחברות הגדולות והמובילות בתחום ייצור ושיווק דלתות בטחון ודלתות
פנים יצאה בימים אלו בקמפיין פרסום הגדול והמקיף ביותר בתולדות החברה . (''שריונית
חסם מציינת 40 שנות פעילות בשוק).
הקמפיין מלווה
באייקון ''החתול הפורץ'' שיושב על כורסת הפסיכולוג ומתלונן על העבודה הקשה שלו עקב
העובדה שדלתות הבטחון (הפלדה) של חב' ''שריונית חסם'' לא ניתנות לפריצה.
אבינעם שקד מנכ''ל
חב' ''שריונית חסם'' מציין, שמטרת הקמפיין הינה להגדיל את המודעות למותג, לאיכות
דלתות הכניסה והפנים, עיצוב הדלתות, חדשנות והתאמה אישית של כל דלת ללקוח הסופי.
תקציב הקמפיין כ-11
מיליון ש''ח.
את הקמפיין והמהלך
השיווקי מוביל פרופ' אביחי שוב עמי מחב' UPS.
רכישת המדיה מתבצעת
ע''י משרד הפרסום ''גאו- מדיה''. הקריאייטיב וההפקה בוצעו ע''י ''הילה ושות'' .
אבינעם שקד מציין,
שבשנה האחרונה ייצרה חב' ''שריונית חסם'' כ-60,000 דלתות – גידול של כ-20% לעומת
התקופה המקבילה אשתקד בהיקף מכירות כללי של כ-130 מיליון ש''ח.
שקד מציין, שחב'
''שריונית חסם'' פעלה בשנים האחרונות גם בתחום היצוא , אך בשנה האחרונה בשל הירידה
החדה בשער הדולר והיורו החברה איבדה את כושר התחרות בחו''ל במיוחד לאור העובדה
שבשנתיים האחרונות השקל התחזק בכ-20%.
תגובות
הוסף רשומת תגובה