4 נשים אייקוניות בקמפיין חדש: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי נבחרו להוביל את קמפיין קולקציית שעוני הנשים של אומגה - הקמפיין יעלה בישראל לרגל ההשקה.....
אומגה - קולקציית קונסטליישן עם סינדי קרופורד . צילום- יחצ חול
סינדי קרופורד,
ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו
וליו שישי נבחרו
להוביל את קמפיין קולקציית שעוני הנשים של אומגה
הקמפיין יעלה
בישראל לרגל ההשקה
מאז ומעולם עבור מותג
שעוני היוקרה אומגה, קולקציית "קונסטליישן" האגדית הייתה התכשיט האמתי
בהיסטוריה הארוכה של המותג בקטגוריית שעוני הנשים.
במשך עשורים רבים, היופי
והדיוק של קולקציית קונסטליישן בלטו בעיניי כל הנשים בעולם, עם פופולריות שחצתה גבולות
ודורות. לכן, כשהגיע הרגע ליצור ולהשיק את הקולקציה המחודשת לאוסף שעוני
"קונסטליישן" 2019, אומגה בחרה לכלול לא אחת, אלא ארבע נשים מעוררות
השראה בלב המותג.
סינדי קרופורד, ניקול
קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי, נבחרו להוביל את קמפיין הקולקציה, מהסיבה
שהן מייצגות את התכונות האלגנטיות והקסומות שאוסף השעונים משדר. בדיוק כמו כל דגם
ודגם בקולקציה, ארבעת השגרירות אללו הינן ייחודיות ומוכשרות בדרכן.
צלם האופנה הידוע,
דיימון בייקר, צילם את התמונות של קמפיין "קונסטליישן" בקונספט שיק
מינימליסטי על פי פרשנות מודרנית לקו הרקיע של מנהטן. יחד עם הצבע האדום הסמלי של
אומגה, פלטת הצבעים בקולקציה כוללת לבן וזהב.
בישראל יושקו הדגמים
החדשים לנשים של אומגה קונסטליישן בחודש הקרוב ברשת אימפרס. לרגל ההשקה יעלה הקמפיין עם כוכבות העל.
מחירי קולקציית השעונים
החל מ 20,000 ₪..
צילום: דיימון בייקר
תגובות
הוסף רשומת תגובה