זיו שילון קמפיין
צילום: אורי כרמי
"להיות הדור הבא של עצמך"
חברת אלטמן השיקה השבוע מסע פרסום חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון
חברת אלטמן השיקה מסע פרסום חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון. מסע הפרסום יציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח את האתגר של תחרות "איש הברזל".
כידוע, שילון כנגד כל הסיכויים צלח בהצלחה את תחרות "איש הברזל" שהתקיימה באריזונה ארה"ב, דבר שמוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר.
בצילום שילון רץ 25 ק"מ ביום אחד.
בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא, אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושר, ולכן טרנד הריצה פורח.
במסגרת מסע הפרסום חברת אלטמן משיקה את "Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה.
Cetilar הינו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. הקרם מסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא. כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש ואינו מכיל דיקלופנאק (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק.
תגובות
הוסף רשומת תגובה