Pixie משיקה טעם חדש במהדורת סטורי ראשונה מסוגה בישראל Pixie מבית טמפו משיק טעם חדש - פטל ליצ'י. הטעם החדש ייצא במהדורה מוגבלת- מהדורת סטורי.
לכבוד ההשקה של המהדורה החדשה, Pixie יוצאים בשיתוף פעולה עם עידו גרינברג- MISMAS
המותג Pixie הכולל 4 טעמים מרעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס, משיק טעם חדש -פטל ליצ'י.
הטעם החדש יושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל.
הטעם החדש יושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל.
Pixie יצאו בתחילת החודש לשוק במהדורה חדשה, ומה שנראה במבט ראשון כטעות בייצור של הבקבוק מתברר כמהלך שיווקי מתוכנן מראש. הלוגו שהודפס על הבקבוק, הודפס בכתב מראה. כאשר תצטלמו בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש - הלוגו יתהפך בחזרה בתמונה וכך תצא התמונה המושלמת לשיתוף.
כחלק מהשקת המוצר החדש נעשה שת"פ עם עידו גרינברג- mismas (משפט אחד ביום). הטקסטים שמלווים את הקמפיין הם משפטים שעידו כתב לטובת הקמפיין ושמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם.
המשפטים יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה-ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט.
המשפטים יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה-ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט.
כחלק מהמהלך, הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים עם כיתובים הפוכים,ובדומה לשלט, כאשר מצטלמים עם הכוס בסלפי בסטורי, הטקסט מתהפך בתמונה. המוצר יימכר באתר בלנד בעלות סימלית של 30 ₪.
ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: כחלק מאסטרטגיית המיצוב של המשקה Pixie כמותג צעיר שחי באינסטגרם, המהדורה החדשה הותאמה לכלי המשמש את כולנו ברמה יומיומית, אם לא השעתית - "הסטורי".החיבור בין המותג Pixie ליוצר MISMAS הוא חיבור טבעי ונכון למותג צעיר ואופנתי שחי את הטרנדים המובילים.
מחיר מומלץ לצרכן של של בקבוק 275 מ"ל – 9 ₪ .
קרדיט צילום: סטודיו שייק דיזיין
תגובות
הוסף רשומת תגובה