לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב-8.3, ערך מותג עזרי האפייה והבישול קוקי סקר מקיף בישראל, במסגרתו נבדק האם עדיין, בשנת 2020, האישה דומיננטית במטבח יותר מאשר הגבר?
צילום יחצ קוקי
הגברים
שולטים בכל תוכניות האוכל – אבל בבית האישה עוד לא יצאה מהמטבח!
2020
– מהפכה במטבח?
סקר
חדש שנעשה לרגל יום האישה הבינלאומי קובע:
ב-
55% מבתי האב בישראל – האישה אחראית באופן בלעדי על הבישול ו 75% מהנשים הן האופות
בבית
לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב-8.3, ערך מותג עזרי
האפייה והבישול קוקי סקר מקיף בישראל, במסגרתו נבדק האם עדיין, בשנת 2020,
האישה דומיננטית במטבח יותר מאשר הגבר. הסקר בחן מי אחראי על הבישול והאפייה, כמה
פעמים בשבוע מבשלים אוכל ביתי ומה התדירות בה המשפחות מתכנסות לארוחות משפחתיות?
הסקר נערך על
ידי מכון קנטר, בחודש פברואר 2020, בקרב
502 נשים וגברים בגילאי 25-65, מתוכם 49% גברים ו-51% נשים כאשר 69% מהם נשואים,
המהווים מדגם ארצי מייצג.
מתוצאות הסקר
עולה כי: 33% מהנשאלים ציינו כי הגבר הוא שותף מלא להכנת ארוחות, ב-55% מבתי האב
בישראל הנשים אחראיות על הבישול בבית ורק 11% מהם ענו שהגברים אחראים על הבישול
בבית, 2% ציינו שאף אחד מבני הבית אינו אחראי על הבישול ו-2% ציינו מישהו אחר.
באפייה, המצב
קיצוני אף יותר: 75% מקרב הנשאלים ענו כי האישה הינה האחראית לאפייה בבית, לעומת 7%
שאמרו שגברים אחראים לאפייה בבית. 8% ציינו שאף אחד לא אופה בבית ו-2% ציינו מישהו
אחר.
לשאלה מי יותר
טוב במטבח –: 62% ענו שהאישה טובה יותר. 16% ציינו כי הגבר טוב יותר במטבח, 17%
ציינו ששניהם טובים במטבח באותה מידה ו-3% ציינו כי אף אחד מבין שני בני הזוג אינו
טוב במטבח.
עוד עולה מהסקר כי במרבית הבתים בישראל מבשלים
בין פעמיים לשלוש בשבוע. 45% ציינו כי הם מבשלים פעמיים עד שלוש בשבוע, 24% ציינו
כי הם מבשלים 4-5 פעמים בשבוע, 16% מבשלים מידי יום ו-14% מבשלים אחת לשבוע, 1%
אינו מבשל בבית בכלל.
42% ציינו כי הם
מתכנסים לארוחה משפחתית משותפת פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, 25% ציינו כי הם
מתכנסים פעם בשבוע לארוחה משפחתית משותפת, 15% מתכנסים מידי יום, 14% 4-5 פעמים
בשבוע ו-4% אינם חולקים ארוחה משפחתית כלל.
לימור מיכלין, מנהלת מותג
קוקי מסרה: "תוצאות הסקר הפתיעו אותנו. ברוב המסעדות יש שפים גברים, בתוכניות
הטלוויזיה מככבים שפים גברים, ואך טבעי שזה ישנה את מפת הכוחות. תמונת המצב כפי
שעולה מהסקר מתאימה לעידן בו נשים היו עקרות בית. כך או כך, ב'קוקי' ממשיכים לפתח
מוצרים שיקלו על מלאכת הבישול והאפייה במטבח. לנשים ולגברים".
הסקר
נערך לרגל יום האישה הבינלאומי ולרגל השקת הסדרה החדשה של המותג קוקי,
המתרחב בקטגוריית עזרי הבישול והאפייה ומשיק חדשנות במטבח עם ארבעה מוצרים חדשים:
רדיד אלומיניום מצופה בנייר אפייה, נייר אפייה עגול בשני גדלים, כיסוי ניילון עם
גומי בגדלים שונים ותבנית אלומיניום משולבת עם נייר אפייה.
המותג קוקי יוצא בהשקה
מחודשת, מתרחב בקטגוריית עזרי האפייה ומשיק חדשנות במטבח עם ארבעה מוצרים חדשים
המותג קוקי יוצא בהשקה
מחודשת, תחת הסיסמא: קוקי להגיש מהלב. במסגרת זו מתרחב בקטגוריית עזרי
האפייה ומשיק חדשנות במטבח עם ארבעה מוצרים חדשניים המעניקים פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח.
ארבעת המוצרים המצטרפים
לסדרת קוקי: רדיד אלומיניום עם נייר אפייה – לראשונה! 2 במוצר 1: רדיד
האלומיניום עם נייר אפייה, המעניק פתרון לעיטוף ושמירה על מזון חם. כך ניתן
לשמור על חום המזון, ללא מגע עם האלומיניום. אידיאלי לכריכים, מאפים ועוד. מחיר
מומלץ לצרכן: 12 ₪.
נייר אפייה עגול
-
חוסך זמן של גזירת ניירות מרובעים. מתאים לכל השימושים בתבניות אפייה עגולות,
לטיגון במחבתות ולאידוי. מגיע ב-2 גדלים: קוטר 26 ס"מ ו-28 ס"מ . מחיר
מומלץ לצרכן: 12 ₪.
כיסויי ניילון
עם גומי - "כובע" המיועד
לכיסוי קל לכל סוג או גודל של קערה. מצוין
לאחסון והגנה של תבשילים וסלטים. מגיע ב-2 גדלים: L – 18 יח' ו- מיקס X- 20
יח'. מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪.
תבניות אלומיניום עם נייר אפייה – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית.
נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. מגיע ב-3
גדלים: L x 3 יח' / XL x2 יח' / תבנית אינגליש קייק X4 יח'. מחיר מומלץ לצרכן: 12.90
₪.
לדברי לימור מיכלין, מנהלת מותג קוקי: "בשנים האחרונות מותג
קוקי הרחיב את סדרת המוצרים – שקיות צלייה, יריעות צלייה, ניילון נצמד ורדידי
אלומניום ועוד. אנו שמחים לפתח את ערכי המותג – חדשנות ואיכות – ולהציע לצרכנים
עוד ועוד מוצרים שיעשו את העבודה במטבח קלה יותר".
צילום: אסף לוי
תגובות
הוסף רשומת תגובה