הקו החם של רשת א.ל.מ: רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ, הכריזה הבוקר על הקמת מוקד ייעוץ טלפוני ייחודי לקהל הצרכנים:
המומחים
של א.ל.מ יסייעו למתעניינים בהתאמת המוצר על פי הגדרות הלקוח, יציעו מבצעים
ייחודים ויסייעו בהתאמת אספקה מיידית לבית הלקוח.
מנכ"ל
רשת א.ל.מ, אורי להב ציין: "המציאות המשתנה
והמאתגרת מחייבת התאמת פתרונות חכמים ויעילים עבור קהל הלקוחות שלנו. הקמנו מוקד
טלפוני חכם של מומחים אשר יסייעו באופן מהיר למתעניינים במידע על המוצרים הקיימים,
רכישה ואספקה מיידית. מיום הקמת החברה פועלת א.ל.מ על מנת להעניק את השירות האיכותי
וטוב ביותר, עם מחיר מנצח ואחריות יצרן".
המוקד
החם אשר יהיה פעיל החל מהבוקר (יום ב, 16.3), בשעות 9:00-21:00, יעניק שירות מלא
למתעניינים ולכלל הצרכנים של א.ל.מ בכל שאלה: ייעוץ על רכישת מוצר, דרך התאמת
תקציב, רכישה טלפונית, התאמת אספקה מיידית וכן התקנה והפעלה בבית הלקוח.
כמו
כן, המוקד עומד לרשות לקוחות א.ל.מ אשר רכשו מוצרים וזקוקים להדרכה בהפעלת המכשיר,
טיפול בתקלות, מימוש אחריות, ועוד.
***
רשת א.ל.מ חשמל ואלקטרוניקה, אשר הוקמה בשנת 1978, מפעילה כיום 42 סניפים ברחבי הארץ ומוכרת מגוון רחב של
מוצרי חשמל לבית במגוון רחב של קטגוריות: מהמטבח לסלון, מניקיון דרך מיזוג אוויר,
טיפוח ויופי, סלולר ועוד. כל המוצרים אשר נמכרים בסניפי רשת א.ל.מ, מיובאים לארץ
ע"י יבואנים רשמיים אשר מענקים אחריות רשמית.
בסניפי רשת א.ל.מ נמכרים מוצרים ממגוון היצרנים והמותגים המובילים
בעולם, ביניהם: LG, BOSCH, Samsung, Haier, SHARP, AEG ורבים נוספים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה