AAPE
X TOMMY JEANS
בית האופנה האמריקאי TOMMY HILFIGER חובר אל מותג הסטריט הבועט AAPE, ומציג קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות
צילומים שחר סאול ועדן מאירי - דניאל זאקונט
המעצב האמריקאי טומי הילפיגר ידוע בשיתופי הפעולה המוצלחים שלו - שמשקפים מגמות התואמות את רוח התקופה, מציגים צד אחר ומרענן של בית האופנה, ומעניקים לחובבי המותג את האפשרות ליהנות מקולקציות בעיצובים ייחודיים. אחרי שיתופי פעולה מדוברים עם ג'יג'י חדיד וזנדאיה לנשים, שיתוף פעולה מתמשך עם לואיס המילטון לגברים, כעת מוצגת קולקציית קפסולה מפתיעה של בגדי גברים בשיתוף המותג AAPE BY *A BATHING APE®.
בית האופנה הוותיק והמוערך חבר אל מותג הסטריט הבועט, ועיצב קולקציה הממזגת בין שני העולמות - בין מראה הקולג' האמריקאי האייקוני של טומי הילפיגר לבין מראה אופנת הרחוב של אייפ. צבעי הדגל המזוהים עם הראשון מעורבבים עם צבעי ההסוואה והלוגו של הקוף המזוהים עם השני. הקולקציה מעוצבת בהשראת שנות ה-90 ותרבות ההיפ-הופ, וכוללת גזרות משוחררות של טי-שירטס, חולצות פולו ומכנסיים קצרים, לצד ז'קט ג'ינס אוברסייז ומבחר כובעי מצחייה. האופנה.
שיתוף הפעולה נמכר במהדורה מוגבלת. פקטורי 54 נכללת ברשימת חנויות נבחרות ברחבי העולם שזוכות להציג את הקולקציה. הפריטים יימכרו באתר ובחנות הגברים בקניון TLV.
AAPE BY *A BATHING APE®
המותגAAPE הוקם בקיץ 2012 כתת-מותג של לייבל אופנת הרחוב BAPE A BATHING APE, וצבר באז בקרב חובבי אופנה צעירים המחוברים ל'סטריט-וור' ומעוניינים להישאר מעודכנים. המותג הוקם על ידי המעצב היפני המוכר בשם NIGO, מעריץ נלהב של תרבות הפופ, מה שמסביר את הקריצות לרפרנסים התרבותיים שנראים על הפריטים, ואת הלוגו שמושפע מהסרט "כוכב הקופים". הדגמים בקולקציה מציגים גזרות נינוחות עם הדפסים גראפיים ייחודיים, לצד שימוש מקורי בפרינט קאמופלאז' ובטרנד הלוגומאניה. הלוגו Moon face המפורסם, המציג איור גראפי של קוף, הוא גרסה צעירה של הלוגו המקורי מבית המותג BAPE.
TOMMY HILFIGER
המעצב האמריקאי טומי הילפיגר החל את דרכו כמוכר ג'ינסים, והפך ברבות השנים לאחד מבתי האופנה המשפיעים והמובילים ביותר, עם קו עיצובי המזוהה עמו שנשאר נאמן ליסודותיו ואינו מושפע מטרנדים חולפים. הסגנון המוכר של המותג, שנמצא בבעלות תאגיד PVH, נשען על אסתטיקה ספורטיבית עם נגיעות אלגנטיות והשראה ממראה הקולג' האמריקאי. הצבעוניות מבוססת על צבעי הדגל האמריקאי, והיא באה לידי ביטוי מדי עונה בדרכים שונות ומגוונות.
טומי ג'ינס, הקו הצעיר והקולי של בית האופנה, מחובר לטרנדים הבולטים ומעניק פרשנות למגמות השולטות באופנת הרחוב. הפריטים מציגים הדפסים תוססים וצבעוניים, לוגואים ומונוגרמות, והשראות מעולמות הפאנק והרוק. הקו דוגל באג'נדה ירוקה הכוללת שימוש בבדים ממוחזרים והקפדה על תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.
טווח מחירים: 219-1,090 ₪