רוב
המלונות במערב העיר פתוחים, 1,390 עובדים חזרו לעבודה:
הנתונים האופטימיים של ענף התיירות בירושלים
לאחר מאמץ ממושך שהובילה עיריית
ירושלים, באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) והמשרד לירושלים ומורשת
לחיזוק התיירות בעיר - אפשר לראות תוצאות בשטח. מנתוני הרל"י עולה כי מתוך 59
מלונות במערב העיר, החברים בהתאחדות המלונות, מרבית המלונות פתוחים בימים אלה
ורושמים תפוסת אורחים ממוצעת של 59%. מדובר בעלייה של יותר מ-400% בכמות המלונות
הפתוחים לעומת הנתון שהיה בחודש מאי.
עוד עולה מהנתונים כי כמות
העובדים המועסקים עלתה וכיום חזרו לעבודה במלונות במערב העיר 1,390 עובדים. בנוסף,
3 מלונות מדווחים כי חזרו לתפוסה כמעט מלאה של כוח האדם.
בכל הנוגע לאטרקציות בעיר חל
בשבוע הראשון של חודש אוגוסט גידול של יותר מ-100% במספר השוברים, אותם מחלקים
העירייה והמשרד לירושלים ומורשת, שנוצלו ביחס לשבוע הראשון של חודש יולי, כאשר
שווי השוברים מסתכם בכ- 30,000 שקלים. האטרקציות המובילות מבחינת התיירים המגיעים
לירושלים – עיר דוד, האקווריום, גן החיות התנ"כי ומגדל דוד.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון:
"בתקופה בה נסיעות לחו"ל אינן על הפרק, העיר ירושלים מציעה מגוון רחב של
אפשרויות טיול, בילוי וביקור. באמצעות הרל"י ובשיתוף המשרד לירושלים ומורשת
הובלנו מהלכים אסטרטגיים לקידום תיירות ברת השגה לכל האוכלוסיות וזאת על מנת
להחזיר את ענף התיירות למסלול הנכון ולחזק את הכלכלה המקומית. אני קורא לכל תושבי
המדינה – בואו הקיץ לירושלים".
ההופעות החיות של משאיות השמחה ממשיכות קדימה - זהו השבוע השלישי והאחרון של הופעות חיות ברחבי שכונות העיר הנערכות על-ידי עיריית ירושלים, באמצעות חברת "אריאל", קבוצת 'זאפה' ו'אפקט הפקות', ופועלות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
על המשאיות יופיעו אמנים מפורסמים, אשר מגיעים אל שכונות העיר וחוגגים את כניסת השבת באמצעות מוסיקה. בדרך זו העירייה מאפשרת לתושביה ליהנות ממופעי מוסיקה, מחזקת את האמנים ומסייעת לעובדי תעשיית התרבות, תוך יישום הנחיות התו הסגול.
ההופעות מתקיימות בימי חמישי ושישי ברחבי העיר, כאשר המשאיות עוברות משכונה לשכונה ומפתיעות את התושבים. כל הופעת אמן נמשכת כ- 25 דקות ובמקביל משודרות ברדיו כאן ג', רדיו ירושלים ו"קול חי".
השבוע (בחמישי ושישי), יופיעו האמנים דני רובס, מוקי, נרקיס, עדן מאירי, שאנן סטריט ו- Muzi Raps על-פי הרשימה להלן:
- ביום חמישי – 20.08.20 - יופיע האמן Muzi Raps בין השעות 18:00-21:00 בשכונת שועפט בית חנינה (בדרך שועפט ורחוב א שאבי).
- ביום שישי 21.08.20 - יופיעו האומנים דני רובס, מוקי, נרקיס, עדן מאירי ושאנן סטריט בין השעות 11:00-14:00 על-פי השכונות להלן:
- דני רובס – בשכונות הרצוג וניות - ברחוב הרצוג 55, ברחוב הרצוג 21, וברחוב דבידזון-פינת ניות.
- מוקי – בשכונת רמת בית הכרם ובית הכרם - ברחוב הרצל 117, ברחוב משה אהרון טוב-פינת בן נון וברחוב שרייבום 7.
- נרקיס – בשכונת הר חומה – ברחוב אליהו קורן 6, ברחוב עמנואל זיסמן וברחוב יצחק כדורי.
- עדן מאירי – בשכונות ארנונה ומקור חיים – ברחוב לנקין 13, חיים כהן-חניית עפר ומקור חיים 43.
- שאנן סטריט – בשכונות רמת שרת והולילנד – בכיכר גאני, ברחוב ברכה צפירה וברחוב פררה-חניית אורחים.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח להמשיך להביא לתושבי העיר את מיזם משאיות המוזיקה. דווקא בתקופה זו חשוב להמשיך לשיר ומיזם זה מאפשר לקיים הופעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות וגם לתמוך ולסייע לתעשיית המוזיקה בארץ. אני מקווה שההופעות האלה ישמחו את התושבים ויחד עם ההופעות הם יקבלו את השבת בצורה הכי יפה שאפשר".
.
משרד הבריאות מזהיר:
נתקלנו בזיופי תוצאות בדיקות. יו"ר הוועדה יפעת שאשא-ביטון: חובה לייצר תכנית
עתידית, וודאות עבור האזרחים - ולייצר שגרת קורונה.
מדינות המתירות
כניסת ישראלים ללא בידוד: בולגריה, יוון, קרואטיה ורואנדה
וועדת הקורונה
בכנסת שבה ודנה היום (שני) בפתיחת התעופה לישראל – וממנה. יו"ר הוועדה, יפעת
שאשא-ביטון (כולנו בליכוד) דרשה לאפשר הכנסת תיירים ממדינות ירוקות, ובקשה לקבל את
תבחיני רשימת המדינות. לדבריה, "חובה לדעת מה התבחינים למדינות הירוקות, כי יש
מדינות שמצבן טוב יותר מאלו המוצגות ברשימה – אך משום-מה לא נכנסו אליה". היא
דרשה לקבל את נתוני המדינות הירוקות, לפי מספר הבדיקות הנעשות בהן, מספר המאומתים,
החולים הקשים והנפטרים – כדי לערוך השוואה מדוקדקת מול נתוני מדינת ישראל., ותהתה
"האם אופן הצגת נתוני התחלואה נובע מהדרך בה אנו מציגים – הוא שהופך אותנו
למדינה אדומה?!".
"מה שאנחנו
מבקשים זה לקבל את התבחינים על פיהם התקבלו ההחלטות, כולל כל הנתונים של המדינות
השונות שהוגדרו כירוקות ואדומות. שנציגי הממשלה ונציגי הקבינט יגידו לנו מה רמת
הסיכון שתיירים ממדינות ירוקות יגיעו לישראל, בצורה מדויקת אני רוצה לדעת כמה
חולים נכנסו לישראל ממדינות אחרות. הדבר הנוסף שאנחנו מבקשים הוא שיתחילו ליצר לנו
תכנית עתידית. צריך לייצר וודאות עבור האנשים - ולייצר שגרת קורונה".
לדברי יואל פלדשו,
מנהל רשות התעופה האזרחית, כבר בחודש אפריל הוצג מתווה למשרד הבריאות לחידוש
התעופה. עיקרי המתווה הוא שכניסת נוסעים ישראלים בלבד, ממדינה ירוקה, ללא חובת
בידוד וללא חובת בדיקות. טרם הטיסה ימלאו הנוסעים הצהרת בריאות באתר משרד הבריאות,
ויצהירו כי לא שהו ב-14 הימים האחרונים ב"מדינה אדומה" (לא כולל ישראל,
כמובן). משרד הבריאות יאפשר ביצוע בדיקות לישראלים טרם יציאתם לחו"ל, ככל
שיידרש, ורשימת "המדינות הירוקות" תפורסם באתר משרד הבריאות ותעודכן אחת
לשבועיים. מדינות 'ירוקות' ע"פ תבחיני משרד הבריאות (נכון לאתמול, כ"ו
במנחם-אב, 16 באוגוסט) הן אוסטריה, איטליה, אסטוניה, בולגריה, בריטניה, גאורגיה,
גרמניה, דנמרק, הונג קונג, הונגריה, יוון, ירדן, לטביה, ליטא, ניו זילנד, סלובניה,
פינלנד, קפריסין, קרואטיה, קנדה, רואנדה. מדינות המתירות כניסת ישראלים ללא חובת
בידוד הן בולגריה, יוון, קרואטיה ורואנדה.
מיקי לוי (יש
עתיד-תל"ם) קרא לאמץ את התקן שבולגריה אימצה והוא מדרג את המדינות לפי רמת
תחלואה מסוימת, איילת שקד (ימינה) קראה לאפשר טיסות לארה"ב במגבלה של עריכת
בדיקה 3 ימים לפני הטיסה חזרה, עליה למטוס רק אם הבדיקה תתברר כשלילית, ועריכת
בדיקה נוספת בנתב"ג, יואל רזבוזוב (יש עתיד-תל"ם) קרא לקצר את זמן
העדכון של רשימת המדינות משבועיים – לשבוע ויוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) קראה
שוב לפתיחת מעבדת-בדיקות בנתב"ג.
איתן בן דוד, נציג
המטה לביטחון לאומי, סיפר כי לכל מדינה יש תבחינים שונים להגדרת רמת התחלואה, ואף
מדינה לא מפרסמת תבחינים אחרים, וגם תבחינים אלו משתנים ממדינה למדינה ומעת לעת. לדבריו,
הוחלט כרגע בקבינט הקורונה לא להתיר כניסת זרים, "ואם נתחיל להתיר ממדינות
מסוימות יחלו לחצים להתיר כניסה גם ממדינות 'אדומות'. ככל שנוריד את רמת התחלואה
כך תתאפשר יותר ויותר יציאה ליותר מדינות. בכל מדינות אירופה יש רמת תחלואה עולה –
וגם בכניסה ממדינות המוגדרות כעת 'ירוקות' אנו לוקחים סיכון, כי רמת התחלואה גם שם
– בעליה".
לדברי ד"ר אשר
שלמון, ראש המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, "אי אשפר לשגע את
האזרחים שהזמינו כרטיסים, לכן הוחלט גם באיחוד האירופי לעדכן רק פעמיים בחודש.
ברור שאם תהיה התפרצות חמורה במדינה מסוימת – ברור שנעדכן מידית. אנו פועלים
להכנסת תיירים ממדינות ירוקות. נתקלנו בזיופי תוצאות בדיקות, ובזיופי מסמכים של
משרד הבריאות. מי שחלה בחו"ל והחלים – לא יהיה חייב בבידוד עם הגעתו לארץ. יצא
מכרז להקמת מעבדה בנתב"ג, ולגבי ארה"ב, בכל מדינה יש פיקוח ובקרה וכללים
אחרים, אך מבחינת התחלואה עדיין רחוק מקביעת מתווה כללי – אלא רק למקרים פרטניים".
עו"ד דוד
שפרכר אשר שותף לכתיבת המתווה לפתיחת השמיים מטעם המטה להצלת תיירות חו"ל
ומטה עתיד התיירות, הדגיש כי "ישראל ומשרד הבריאות שותפים בפרויקטים של
האיחוד ולפיכך חובה ליצור הידברות מיידית ורציפה עם האיחוד ולהסתמך על נתונים ולא
החלטות שרירותיות כפי שהתקבלו עד כה", אילנה סלום, מהמטה לעתיד התיירות טענה
כי "צריך לנהל מדיניות סיכונים אל מול סיכויים. אנחנו מדברים על ענף של רבע
מיליון מועסקים ישירים ועקיפים, ופריפריות משותקות. שימו אותנו מול עיניכם ותמצאו
פתרון שיניע את הסיכוי".
המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את טבריה ומשיק יחד עם העירייה קמפיין לעידוד תיירות לטבריה
הקמפיין יתמקד באטרקציות ובאפשרויות הלינה והקולינריה בעיר, במטרה לחזק את הכלכלה המקומית
המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לחזק את טבריה ויחד עם עיריית וטבריה משיק קמפיין לעידוד תיירות לעיר שיתמקד באטרקציות, באפשרויות הלינה והקולינריה בעיר. הקמפיין מושק במטרה לחזק את הכלכלה המקומית ובמסגרת עידוד הגירה חיובית לעיר. במסגרת המהלך, יתקיימו אירועי תרבות ואירועי רחוב בטיילת יגאל אלון ומידי יום חמישי ושישי לאורך כל חודשי הקיץ וחגי תשרי, יתקיימו ללא עלות סיורים בעקבות ההיסטוריה והאוכל המקומי והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. במקביל, במטרה לחזק את העסקים בטבריה המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ועיריית טבריה מקימים אתר אינטרנט ייעודי, בו ירוכזו כל האטרקציות, המסעדות, בתי העסק ומקומות הבילוי בעיר. האתר יקודם בפלטפורמות דיגיטליות שונות ויכלול מהלך מיתוג רחב תחת המסר: "טבריה. לנפוש. לטעום. לבלות". במקביל יעלה קמפיין שילווה בשלטי חוצות ברחבי העיר וצפויים לעלות בקרוב קמפיינים נוספים בהשתתפות משפיעני רשת ובהם בלוגר הטיולים "אוהד הנווד" וכן תכנית בהשתתפותו של השף המוביל שגב משה בערוץ 13.
טבריה היא עיר של תיירות ומובילה גם בתיירות פנים. בשגרה מבקרים בטבריה כ-2 מיליון מבקרים בשנה לצד פיתוח מתמיד של תיירות החוץ והפנים ומיתוגה כמרכז תיירותי עולמי, טבריה מאפשרת לינה בכ- 40 מלונות המצעים חווית אירוח לכל המשפחה, טיילת שוקקת עם מגוון אירועים על שפת הכנרת, מתקיימים בה מאות אירועי תרבות בשנה, פסטיבלים קולינריים ופסטיבלים בינלאומיים המושכים אליהם מבקרים רבים. כמו כן טבריה מציעה לתושבים ולמבקרים בה מגוון אפשרויות בתחום הספורט וביניהן מרתון שנתי מהמובילים בארץ, מסלולי אופנים בלב הטבע, מגרשי ספורט משולבים, בריכה עירונית ואצטדיון כדורגל מתקדם.
במסגרת הקמפיין יוצגו היתרונות של העיר וביניהם מגורים על שפת הכנרת, מול הרי גולן מבלי לוותר על היתרונות של העיר, לצד הטבות בדיור והטבות מס, הצגת השכונות החדשות בבנייה המותאמות למשפחות צעירות ופרויקטים חדשים בסטנדרטים מתקדמים ובמחירים אטרקטיביים, התייחסות למגוון האפשרויות בחינוך והחינוך הבלתי פורמאלי בעיר לרבות להקות מחול מקומיות, נבחרת שחמט מצטיינת וחוגים מגוונים פארקים מתקדמים, גני משחקים חדשים ופעילות פנאי מגוונות לכל המשפחה ממש ליד הבית. כמו כן, יוצגו היתרונות לסטודנטים ולצעירים בטבריה, הנהנים מקרבה למכללה אקדמית מובילה, מכללה ללימודי מקצועות התיירות, מגוון מלגות והשתייכות לקהילת סטודנטים חזקה, הופעות ואירועי תרבות לצעירים ומרכז צעירים שמעניק מענה לצעירים ולמשפחות צעירות.
אריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל "טבריה נמנית על 12 רשויות בגליל שהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מעודד הגירה חיובית אליהן, בתוך כך המשרד פועל למיתוג ולשיווק העיר, מממן אירועים ללא עלות ומקדם את שיווק התיירות טבריה. מעבר למרכז הצעירים בעיר אותו מפעיל המשרד לאורך שנים, המעניק מעטפת בתחום פיתוח קריירה ונותן מענה לצעירים ולמשפחות צעירות, המשרד פעל בשנים האחרונות לסיבסוד קייטנות לגילאים שונים וממשיך לחזק את טבריה בתחום הפיתוח הכלכלי, הפנאי והקהילה והחינוך הבלתי פורמאלי. בתוך כך המשרד ממן עבודות תשתית בגני ילדים בשכונת רבי עקיבא, ולמען ההורים והילדים בעיר המשרד מקים בימים אלה מקים גן משחקים מוסיקלי לכל המשפחה, ומקים שני מגרשי כדור משולבים (מיני פיץ') המיועדים למשחקי כדורגל, כדורסל וכדורעף למבוגרים, לילדים ולבני נוער".
יו"ר הוועדה הממונה של העיר טבריה שמעון (מוני) מעתוק: "טבריה הינה עיר התיירות היפה בישראל ובשל הנזקים הכבדים שהיא ספגה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, יצאנו במהלך רחב היקף לעידוד תיירות הפנים בעיר, במטרה לחזק את הכלכלה המקומית, בתי המלון, העסקים הקטנים והמסעדות וכן להציג ולהזכיר לציבור הישראלי את הסיבות הטובות הרבות שיש כדי לבוא ולבקר בעיר טבריה. אנחנו מאמינים בעיר הזאת וקוראים לכלל הציבור הישראלי להגיע במהלך הקיץ להנות, לבלות ולתמוך בעיר".
צילום יחסי ציבור
בעיצומו של הגל
השני
עמיתי מועדון
'הוט' רכשו מוצרים ושירותים במעל למיליארד ש"ח במהלך חודש יולי - עלייה של 7% מחודש יוני וכמעט זהה ליולי שנה
שעברה
· עלייה של 45% בהוצאה על מוצרי חשמל למול אשתקד
· עלייה של 18% בהוצאה על ריהוט וציוד נלווה, חודש שני ברצף של עלייה בהוצאה
על התחום
· עלייה של 14% בהוצאה מזון למול יוני ועלייה של מעל ל-20% מול אשתקד
· עלייה של 38% בהוצאה על תיירות ונופש למול יוני אך ירידה של 86% למול החודש
אשתקד
· תחומי, התרבות, הבידור הפנאי והבילוי הציגו הוצאה דומה לחודש יוני למול
אשתקד עדיין מציגים ירידה של 33% למול אשתקד
· גם תחום הפארם מציג הוצאה דומה למול יוני אך למול אשתקד רואים כי ישנה
עלייה של 8%
לאחר שבסוף חודש מאי, היה נראה
שגל התחלואה הראשון מאחורינו וההגבלות הוסרו, כעבור חודש גילינו לצערנו כי הגל
השני כבר כאן.
כיצד השפיע אי הוודאות והגל
השני על התנהגות הצרכנים? האם שינו את הרגליהם?
על פי מחלקת המחקר והשיווק של
מועדון הצרכנות הוט, בו חברים כ־270 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה
ואקדמאים נראה כי הישראלים עשו התאמות לקראת ההכנה לסגר במידה ויהיה. על פי נתוני
המועדון, המרכזים את הוצאות כרטיסי האשראי של עמיתיו בחודש יולי אלו הן ההוצאות
העיקריות ולמול חודש יוני ולעומת אשתקד:
בחודש יוני, עמיתי המועדון
הוציאו מעל למיליארד שקל בכרטיס האשראי של המועדון (מהווה עלייה של 7% מחודש יוני,
ועלייה של 13% מחודש מאי), ומספר זה כמעט וזהה להוצאה ביולי אשתקד. ככל הנראה
בזכות המבצעים האגרסיביים של יבואני מוצרי החשמל בישראל, עם הפחד מסגר ארוך,
ההוצאה שגדלה בצורה המשמעותית ביותר למול בתקופה אשתקד הינה ההוצאה על מוצרי חשמל
ומחשבים (עלייה של 45% למול אשתקד, עלייה של 3% למול יוני). עוד עולה מהדו"ח,
שגם ביולי מגמת העלייה בצריכת ריהוט וציוד נלווה ממשיכה לטפס כאשר מנתוני כרטיסי
האשראי של המועדון, הוצאה זו גדלה ב-18% למול יולי אשתקד ועלייה של 6% למול יוני.
זאת ככל הנראה בשל ההבנה כי את שנת הלימודים הקרובה יעבירו התלמידים בבית וככל
הנראה גם הוריהם יצטרכו לעשות התאמות לעבודה מהבית.
האיומים על סגר נוסף והפחד
ממחסור במוצרי מזון, לצד ירידה בבילוי במסעדות, גרמו ככל הנראה לאזרחי ישראל לצאת
ולהצטייד במזון וניתן לראות כי הוצאה זו גדלה ב-23% למול אשתקד ועלייה של 14% למול
חודש יוני.
בתחום הפארמה, ההוצאה של עמיתי
המועדון נשארה זהה למול יוני אך כאשר משווים זאת למול אשתקד, ההוצאה גדלה ב-8%
אחוזים.
תיירות מתאוששת אך עדיין רחוקה
מאוד משנה שעברה, ירידה בתחומי הפנאי, הבידור ובילוי
עוד עולה מהדו"ח, כי ייקח
עוד הרבה זמן עד שתחומי הבידור הפנאי והבילוי יחזרו אל הכנסותיהם, ובחודש יולי
ההוצאה קטנה בכמעט 40% למול אשתקד ומתנהג דומה למול יוני. אומנם נתוני יולי יכולים
להוות כאור בקצה המנהרה לתעשיית התיירות הישראלית, בעוד שההוצאה על תחום זה גדלה
ב-40% למול יוני, אך אם משווים זאת למול יולי אשתקד התמונה ממשיכה להיות עגומה עם
התרסקות של כמעט 90% למול אשתקד.
מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט,
צביקה וילנאי: "נתוני האשראי של המועדון לחודש יולי מציגים את אי הוודאות שבו
נמצאים אזרחי ישראל בחודש האחרון. מצד אחד עלייה בתחלואה ודיבורים על סגר, בעוד שרוב
המשק ממשיך לעבוד כמעט באופן רגיל. אנחנו במועדון הוט קשובים לצרכיהם ורצונותיהם
של עמיתינו ונמשוך לפעול במטרה למקסם את החיסכון החודשי עבור עמיתינו כפי שעשינו
עד כה."
מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של
הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל,
וחברים בו כיום כ־270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים,
מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית
השכירים במשק.
ציפי שביט וארבעה מנכדיה הצטלמו השבוע לקמפיין שיזמה המועצה האזורית תמר לעידוד תיירות לים המלח.
במהלך הצילומים פגשה שביט מס' פעמים את ראש המועצה האזורית תמר ניר ונגר שסיפר לה על האתגרים והייחודיות של ארץ ים המלח והודה לה על ההתגייסות
למשימה הלאומית של עידוד תיירות לים המלח דווקא בתקופת הקורונה!
הצילומים התקיימו במגוון לוקיישנים במרחב וכללו: צילומים בבריכה ובספא של מלון ישרוטל ים המלח, נסיעה ברייזרים וקורקינטים, מעיין עין בוקק, מתחם לייזר טאג, שופינג בקניון ים המלח, מדורה לקראת שקיעה,
מסיבת בוץ ובילוי בפסטיבל 'מאירים את הטיילת'.
הקמפיין יעלה במהלך השבוע הבא בערוצים השונים וברשתות החברתיות. בואו לים המלח!!!
קבוצת אמסלם תיירות ונופש, תציע ביטוח טיסות לחו"ל הכולל כיסוי ל- Covid 19 באמצעות חברת הביטוח שירביט
***
הביטוח שמציעה קבוצת אמסלם תיירות ונופש מכסה את כל היעדים בעולם, למעט ארצות הברית ומתאים לנוסעים עד גיל 85.
מחלקת הביטוחים בקבוצת אמסלם תיירות ונופש, תציע ביטוח טיסות לחו"ל הכולל כיסוי ל-Covid 19 באמצעות חברת הביטוח שירביט, לכל היעדים בעולם, למעט ארצות הברית וללא קשר למדינה אדומה, או ירוקה. הביטוח תקף לנוסעים עד גיל 85 (לפי הצהרת הנוסע על מצבו הבריאותי). זו בהחלט בשורה עבור בני הגיל השלישי ( 60+ ) אשר יוכלו לחזור ולטוס בבטחה ברחבי העולם.
ביטוח זה, שמציעה חברת אמסלם תיירות ונופש כולל גם את הכיסויים הרגילים אשר היו נהוגים טרם הקורונה, אשפוזים ומחלות קודמות, כבודה, קיצור נסיעה, ביטוח מכשירי טלפון ומחשבים ניידים. חשוב לציין, כי ביטוח זה אינו כולל כיסוי לביטול נסיעה לפני תחילתה.
עלויות הביטוחים נעות בין 3-3.75 דולר ליום לאדם בריא עד גיל 85. תוספת תשלום תידרש בהתאם לגילו ומצבו הבריאותי של המבוטח. פוליסת הביטוח מכסה עד 1,600,000$ ובכפוף לתנאי הפוליסה.
לפרטים נוספים ולהזמנות במחלקת ביטוחים : 9817*
https://amsalemgo.co.il/
אמסלם טורס
קבוצת אמסלם תיירות ונופש, היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , חטיבת מטען, מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.
אמסלם תיירות ונופש, הינה הבעלים של אתר הנסיעות החדשני ביותר בישראל AMSALEM.CO.IL, "מסעות" המובילות את תחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל, "המטייל" המתמחה בטיולים בארה"ב ובקנדה, "אמסלם מדיקל"- תיירות רפואית והטסות רפואיות, "פאנטסתי"- חבילות נופש בחו"ל ו- A-Cruise- חופשות שייט וקרוזים, ועוד.
אמסלם תיירות ונופש, נוסדה בשנת 1983 והינה בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם. החברה מעסיקה למעלה מ- 550 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, בריטניה, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו וטורקיה. משרדי ההנהלה והסניף המרכזי ממוקמים בטבריה, לצד סניפים נוספים בפריסה ארצית בתל אביב, חיפה, בני ברק, כפר סבא, כרמיאל, ומעגן מיכאל.
יעקב אמסלם בעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש צילום דניאל אביגדור
מלונות ibis ירושלים פותחים שנה עם מבחר סיורים ומבצעים ייחודיים
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר נערכים לקראת חגי תשרי ומזמינים את עם ישראל ליהנות
משירות ואיכות בינלאומי ומחבילות עם סיורים החל מ660 ₪ לחדר זוגי וארוחת בוקר.
חדר עם נוף במלון DAVID TOWER צילום איתי סיקולסקי
מלונות ibis ירושלים, מרשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות
הגדולות בעולם, המונה מעל 5000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, נערכים לקראת חגי תשרי עם מבצעים
מיוחדים וחבילות הכוללות סיורים ייחודיים ברחבי העיר.
בחודש ספטמבר מציעים מלונות ibis
ירושלים מחירים מיוחדים – החל
מ660 ₪ לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר,
כאשר בתאריכים
מסוימים יהנו האורחים מסיור חינם הכלול במחיר החדר ביניהם סיור סליחות, סיור מנחלאות
ועד למחנה יהודה וסיור סליחות בדגש על נחלאות.
סיור הסליחות יעבור בימין משה, משכנות שאננים
,קבר דוד בהר ציון , הרובע היהודי ובית כנסת הרמב"ן, ויסתיים בכותל המערבי.
הסיור
מנחלאות עד מחנה יהודה - מיצחק נבון עד
יוסי בנאי יספר את
סיפורן של השכונות והבתים שנבנו מחוץ לחומות העיר העתיקה. המטיילים יכירו את שעון
השמש של ״זוהרי חמה״, יגלו את ״בית החתן המת״, יבדקו מה בין אליאנס לאזורנו? מהי
שכונת חצר ו״מי נגע בחמין שלי״? מי היה ״אבי האסירים״? יצחק נבון ו״בוסתן ספרדי״,
״עץ התות״ של יוסי בנאי, נחלת ציון ועוד…
הסיור-
השכונה שעברה תיקון- אורך כ3 שעות . בסיור יתגלה מהו ה"נס"
שהתרחש בנחלאות ובזכותו השכונה עברה תיקון? בסיור יכירו את נחלאות והיחודיות שבה,
המבקרים ילכו בעקבות השמש הקורא לסליחות בבוסתן הספרדי של יצחק נבון, יספרו על הצדיק הירושלמי אריה לוין , יגלו את
גן התות של יוסי בנאי ועוד. הסיור יתבצע על ידי מורת דרך שילדותה עברה בשכונות אלה.
בנוסף, מלונות ibis ירושלים משתתפים בקמפיין
- ירושלים הכי חו"ל בארץ, הטבה מיוחדת ללנים בירושלים ומציעים לילה שני ב 25% הנחה.
הטבה נוספת ללנים במלונות הינו סיור
חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים
להציע.
במלונות
ibis בירושלים- ibis ירושלים
מרכז העיר ו ibis styles מקפידים
על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר
בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, חיטוי
נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR
הבינלאומית .
בין היתר מקפידים על חיטוי כל
המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, שלטים,
מתגים של תאורה, של מזגן ועוד.
במרחבים
הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלונות פיזרו עמדות חיטוי בכל
פינה. המלונות הגדילו את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות
דלתות, שרותים ציבוריים וכו’. העובדים
כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות
המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות,
הכל על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלונות ibis
ירושלים מרכז העיר מחמירים ביותר.
שני
המלונות, הנחשבים לחדשים בעיר, נמצאים במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש'כל האקשן
קורה' ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים
להציע.
כל
מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז
העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק
של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות,
קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!
בימים אלה ניתן להצטרף חינם למועדון ההטבות של ALL ACCOR LIVE LIMITLESS במסגרתו ניתנות הטבות בכל מלונות
רשת ACCOR בעולם למזמינים ישירות במחלקת ההזמנות של
המלונות עצמם. חברי מועדון ALL ACCOR LIVE LIMITLESS מתארחים במלונות ונהנים מ 5% הנחה נוספים וצבירת נקודות. את
ההטבות והנקודות ניתן לממש במסגרת חברותם במועדון העולמי של הרשת.
רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!
מלונות
ibis ירושלים מרכז העיר מעוצבים ברמה בינלאומית
ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות
והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי
ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet
BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו תרצו, וגם
ניתן, לרכוש באופן פרטי.
מלון ibis ירושלים
מרכז העיר שנפתח
לפני כשלוש שנים ובו 124 חדרי אירוח
מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר
המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים
חמים ( עץ ואדום). אטום לרעש ועל פי האיכויות
והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.
מלון ibis Styles שהוקם לפני
כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח
סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון
מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים
הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות
הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה
דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל
חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים
באופן מושלם למשפחות עם ילדים.
בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם
נוף פנורמי מרהיב לירושלים.
*9709 או www.ibis.co.il
תגובות
הוסף רשומת תגובה