חדשות מעולם האופנה: חנות שנייה למותג האמריקאי הנחשק GUESS
המותג האמריקאי GUESS שמשווק
בארץ על ידי חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ מודיע על פתיחתה של חנות שנייה בקניון
הזהב בראשון לציון. זאת שנה בלבד לאחר פתיחתה של חנות הדגל הראשונה בקניון גינדי TLV שייצרה לעצמה
קהל לקוחות מרשים במיוחד.
החנות החדשה תתפרס על 120 מ"ר בהשקעה משוערת
של כ- 850,000 ₪.
בחנות יוצגו מגוון קטגוריות המותג- ביגוד גברים, נשים
, נעליים, תיקים ואביזרים.
תאריך פתיחה משוער - 10/09/2020
בניגוד למגמה הכללית הרווחת של הצטמצמות, גלובל
מחליטה על צעד נוסף בהתרחבות והתבססות הרשת בישראל.
לדברי המנכ"ל גל פרלמן " אנחנו ממשיכים
במהלכים הדרושים לפיתוח המותג בארץ "
.
GUESS קניון גינדי TLV (קומת כניסה), רחוב
החשמונאים 96, תל אביב
טלפון: 073-3904999
פייסבוק: GBG-GUESS Israel
אינסטגרם: @gbg_guess_israel
אתר מכירות: www.globalonline.co.il
קומפלקס האופנה "T&E" משפרעם משיק בימים אלו קולקציה של כ-200 שמלות כלה של עשרות מעצבים במחירים
הזולים ב40% משמלות כלה מעוצבות ברמות הנ"ל. המחירים נעים בין 1900 ₪ לבין
5900 ₪ לשמלה.
זאיד זאיד בעלים מנכ"ל של קומפלקס
האופנה "T&E" מציין שהמבצע "אין כלה בלי שמלת כלה" יאפשר לכלות ביום
המאושר בחייהן ללבוש שמלת כלה אופנתית גם אם מספר האורחים באירוע חתונה מצומצם.
מתלבשת על
החגים:
מותג האופנה GOLBARY משיק קולקציית
שמלות חגיגיות
– סתיו 2020
גולברי מחיר שמלה 199.90 שח - צילום יניב אדרי .
סופם של הקיץ והחופש הגדול מביאים
עמם את ריחם של החגים וכמו בכל שנה, עם כניסתו של חודש תשרי, עולה השאלה מה ללבוש.
זו התלבטות לא פשוטה ודילמה אופנתית ידועה, שמביאה עמה שיקול מחדש של הפריטים הקיימים בארון. החגים מהווים הזדמנות מושלמת
לרענן את המלתחה ולהתחדש עבור השנה החדשה.
בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה קולקציית שמלות עשירה
ומגוונת, סנונית ראשונה של קולקציית סתיו 2020, המתאפיינת בעיצובים אוורירים,
עדינים ורומנטים, המקנים מראה חגיגי ומוקפד ועם זאת לא מתאמץ.
קולקציית השמלות כוללת שלל סגנונות
מבדים איכותיים וגזרות שונות: שמלות נשפכות, המעוטרות בקפלים עשירים וכיווצים מלאי
נפח באזור הכתפיים, היוצרים צללית חדשה ומעניינת עם דגש על המותן ליצירת הסילואט
הנשי. שמלות פליסה מחמיאות עם הדפסים עדינים
ושרוולים קצרים, שמלות באורך מקסי עם טוויסט ושמלות בגזרת מעטפת בצבעים עדינים.
השמלות החדשות מתכתבת עם הטרנד החדש - ישן בעולם האופנה, הכתפיים המודגשות שעושות
קאמבק ענק.
הקולקציה החדשה מונה מניפת גוונים
מרתקת במיוחד החל מצבעים עדינים ורומנטיים כמו: בז', לבן, אפור בטון, שמנת, שחור ולבן,
ועד דרמטיים ומתוחכמים כמו: סגול עמוק, כחול רויאל, ירוק בקבוק, חרדל ואדום יין.
להשלמת המראה מציעה הרשת מגוון אקססוריז
לחג: תיקי צד, תיקי ערב וקלאץ', צעיפים בהדפסים שונים, כובעים במראה נונשלנטי ומגוון רחב של תכשיטים.
המחירים בקולקצייה החדשה נוחים
ומתאימים לכל כיס: מחירי שמלות – החל מ
199.90 ₪.
מעצב ראשי: יעקב גולברי
בסניפי רשת GOLBARY ובאתר www.golbary.co.il
צ'או איטליה, שלום תל-אביב
בית האופנה הישראלי comme il fautיצא בשיתוף פעולה עם מעצבים, יצרנים ומפעלים איטלקים במסגרתו מציע לקהל הישראלי פרטי אופנה ייחודיים, עבודות יד ופרטי one pic שנשארו מיותמים בתקופת הקורונה
LIAPULL - AVANT TOI
FALIERO SARTI
GIORGIO BRATO
PIERRE - LOUIS MACSIA
REINHARD PLANK
ROBERTO COLINA
Roi du lac
Isabel Benenato
TRANSIT
בית האופנה הישראלי comme il fautיצא בשיתוף פעולה עם מעצבים, יצרנים ומפעלים איטלקים במסגרתו מציע לקהל הישראלי פרטי אופנה ייחודיים, עבודות יד ופרטי one pic.
איטליה היא אחת המדינות שנפגעו קשה מנגיף הקורונה, עם עשרות אלפי נפטרים ופגיעה אנושה בכלכלה. דווקא עכשיו הגיע העת לעשות הכל כדי להמשיך לחיות ולהראות לקהל הישראלי שבירת האופנה העולמית ממשיכה לייצר ולפעום, והיא יצירתית ומעוררת השראה יותר מתמיד. הקולקציות מציעות מבחר ייחודי ומצומצם שנשאר מיותם בתקופת הקורונה.
https://www.comme-il-faut.com/
סיביל גולדפיינר, בעלת רשת האופנה comme il faut, אומרת: "כשהתחילה הקורונה, כמו שבטח קרה להרבה אנשים בתקופה הזאת, התחלתי לדבר עם השותפים האיטלקים שלנו מעבר לים. חלקם אנשים שעד אז הקשר שלי איתם היה עסקי למהדרין. תוך כדי הזמן שעבר ועודנו בתוך הסגר, נבנתה סולדיריות וקירבה שלא היתה שם קודם מעולם. באיטליה המצב היה מפחיד. המגפה השתוללה. המעצבים האיטלקים הקטנים שעם חלקם אנחנו עובדים שנים רבות מאוד, חטפו מכה קשה. המשלוחים של קולקציות הקיץ שלהם היו מוכנים ועמדו לצאת למיטב חנויות העולם, בוטלו מהיום להיום. החנויות המשובחות בלונדון, פריס, מילנו וניו יורק נסגרו ואף אחד לא ידע מתי יפתחו מחדש. המעצבים נשארו עם הקולקציה ובלי מי שישלם עבור מימון הייצור. חלקם נקלעו לקשיים ולחנק תזרימי. כך נולד הרעיון הסולידרי, לקחת את הסחורות שהיו אמורות להגיע לחנויות ברחבי העולם אלינו, ונולד הפרויקט CIAO ITALIA SHALOM TEL AVIV. אז עכשיו אנחנו מציגות ב- comme il faut בנמל, פריטים שהיו אמורים להיות מוצגים בחנויות הטובות בעולם. אי אפשר לטוס לשופינג במילנו, לונדון, פריז, ניו יורק ולוס אנג'לס - אבל אפשר לראות אותם כאן. מגוון פריטים מיוחדים מקולקציית הקיץ של 10 מעצבים איטלקיים בעלי חברות משפחתיות קטנות, חלקן שקיימות עשרות שנים (בעיקר מעצבי אססוסוריז). התמורה של מה שיימכר יעבור חזרה אליהם ונקווה שהוא יכסה על הוצאות הייצור, לפחות כך שכמה שיותר מהם ישרדו. המצב השביר והפגיע של עסקים קטנים בתקופה הנוכחית, נכון לישראל ונכון לכל העולם. חלקנו הגדול צפוי לקרוס וחלק מאיתנו יצליח להחזיק את הראש מעל המים. אז בואו לראות את האוסף של הפריטים האלה בחנות הדגל שלנו בנמל תל אביב. מדובר במעצבים משובחים, בפיסים יחידים במינם. שווה לבוא ולראות וליהנות מהאסתטיקה ומהנשמה של הדור השני והשלישי של עסקים משפחתיים איטלקיים קטנים."
Avant Toi מותג משפחתי איטלקי מקבוצת Liapull
Liapull קאשמיר נולד בגנואה בשנת 1947, בזכות התשוקה וההתמדה המתמדת של המייסדת - Lia Gambetta – אשר הצליחה ליצור מותג מוביל פשוט ממכונת תפירה קטנה . היום נמשכת המסורת דרך ילדיה, Mirko ו – Fiorella, שבנחישות ממשיכים להוביל בביצועים טכניים ייחודים בתחום הצביעה של חוטי הקשמיר המאופיינים על ידי מערכת יחסים חזקה בין עולם האמנות למחקר אסתטי. הבן Mirko, אמן אקלקטי בנשמה, ממשיך את המותג באמצעות יישום האינסטינקט היצירתי שלו לתוך עולם החוטים והסרוגים. כחלוץ באבולוציית קשמיר, הוא מצטיין בחדשנות טכנולוגית של צביעה בטכניקת "action painting "* על סריגי יוקרה (*סגנון הציור המופשט בו הצבע ניתז אקראי על הבד).
FALIERO SARTI מותג איטלקי משפחתי משנת 1949
השנה הייתה 1949, כאשר איש עסקים אמיץ Prato שבטוסקנה, עשה ניסויים בשימוש בחוטים אצילים כדי ליצור בדים יקרים. שמו היה Lanificio Faliero Sarti והידע שלו איפשר לחברה להגיע לעמדה מובילה בעולם האופנה.
בנו Roberto ממשיך גם היום להוביל מגמות בעולם הטקסטיל, ובתו Monica, דור שלישי, התפתחה בעסק המשפחתי תוך שמירה על המורשת החשובה במלואה, ופיתחה עולם חדש של צעיפים שהם אור הרמוני לגוף – חושניים רכים למגע, מלאים במשמעויות וצבעים. בזכות ניסיונה הרב בעבודה עם מותגי אופנה בינלאומיים חשובים, פיתחה מוניקה את קולקציית הצעיפים הראשונה שלה בשנת 2000, שנועדה לחולל מהפכה בפלטפורמה כולה. מה שנחשב עד אז לאביזר בד צר ולעתים בגבולות הנוקשות, הפך לענן צבעוני שעטוף בעדינות סביב הצוואר. לא רק שהצעיף איבד את השוליים והמיותרים שלו, אלא שהוא גם גדל הרבה יותר, מה שמייצג את המרחב האידיאלי עליו ניתן לספר סיפור להפיכת החלום של הלובש. מוניקה יצרה דרך חדשה לפרש צעיפים ושילובם עם הגוף.
https://www.falierosarti.com/
GIORGIO BRATO "הרגש הרגיש כאשר לבש את בגדיו"
ל Giorgio Brato יש עור בעורקיו, המעצב האיטלקי נולד בבולוניה בשנת 1967 ומתחיל לעבוד בעסקי משפחתו בייצור מעילי אופנוע. בשנת 2001 היה לו הרעיון המנצח למזג את היוקרה של העור עם סגנון האופנה ליצירת אוסף של בגדי עור צבוע באיכות גבוהה.
המחקר והטכניקות של עבודות מלאכה יחד עם הפילוסופיה שלו כי עור הוא כמו בד אפשרו ל Giorgio Brato ליצור פריטי לבוש ואביזרים מיוחדים בעור נאפה הרך ביותר. כל בגד הוא ייחודי ונבדל על ידי הקווים והצורות המקוריים שלו, אשר בשילוב עם טכניקות כביסה מיוחדות (hand-washed vegetable tanned lamb) יוצרים מעילים, תיקים ונעליים שלכל אחד מהם מראה אינדיבידואלי. כל פריט שנלבש פעם אחת ממשיך להסתגל והופך כעור שני לגוף. תהליך הייצור של הבגדים נותר קשור למסורת האומנות ששומרת על האיכות והסגנון שמייצרים את Made In Italy. האמיתי.
PIERRE- LOUIS MACSIA - הצעיף הפך לצורה לביטוי עצמי, כמו תבנית של ביטוי
שנת 1933 מקים Achille Pinto , בעל מומחיות ענפה בתעשיית הטקסטיל, מפעל משפחתי להדפסי בדים ב COMO אטליה. בשנות ה 70 הצטרף אליו חתנו ובהמשך שני נכדיו פאולו ומתאו אוליאסי (Paolo and Matteo Uliassi).
בשנת 2007 מצטרף לאחים Pierre Louis Mascia, מאסטר בערבוב תבניות והדפסים וביחד הם מתחילים ליצור קולקציות יוניסקס עם מעטפת חיצונית מפתיעה. "הכל מתחיל בדיאלוג." – Pierre Louis Mascia הוא מאייר מומחה מטולוז, צרפת ולמד אומנויות יפות. (Fine Arts). המותג התחיל בצעיפים, וצמח צעד אחר צעד להצעת סגנון חיים. בימינו הקולקציות כוללות סריגים, צעיפים, הלבשה עליונה, וכריות. ניגודיות מאופקת היא התכונה המגדירה: העיצוב עצמו נקי, ואילו העין מגורה כל הזמן על ידי מערבולת של מוטיבים וצבעים. קולקציית הצעיפים מורכבת מעיצובי משי יפהפיים, עם הדפסים בכל מיני דפוסים וצבעים. אפשר ללבוש את הפריטים עונה אחר עונה: לעטות באופן רופף סביב הצוואר והכתפיים, או קשר בצורה יצירתית כשמלה, חצאית או עליון.
https://pierrelouismascia.com/
REINHARD PLANK - המזל הוא היכן שנמצאים כובעים
Reinhard Plank, מחבל דרום טירול , אוסטריה, סיים את לימודיו בעיצוב תעשייתי מאוניברסיטת האומנות היישומית בוינה. השיק את המותג REINHARD PLANK בשנת 2005 והפך לחלוץ מוביל בכל הקשור למעצבי כובעים בסצנת האופנה העכשווית.
Reinhard Plank החל את הקריירה שלו בניסוי ומיחזור כובעי יד שנייה, ועיצובם מחדש לסגנון האישי שלו. הוא חי ויוצר כובעים בעבודות יד בחיק הטבע באזור הכפרי של פירנצה, טוסקנה. שאיפת המותג היא ליצור כובעים המדגישים אינדיבידואליות, ייחודיות וביצוע מעולה. האסתטיקה של המותג הוא תערובת של קווים נקיים וגוונים מינימליים מלאים באישיות ומאפשר ללובשים אותו לזכור את התקופות בהן אנשים הרגישו באמת את ידיו של בעל המלאכה בכובעים. הפיכת חומרים לצורות לבישות, ניסויים והמצאה מחדש – הם המרכיבים הקבועים ביצירתו של Reinhard Plank.
ROBERTO COLLINA
הדור השני של מותג משפחתי שנוסד על ידי הוריו בשנת 1953 בעיירת Crevalcore השוכנת מצפון לבולוניה, איטליה. המותג החל במבנה בתוך בית ספר מקומי כסדנת סריגים קטנה עם מספר מכונות תפירה שתפרו אפודות לגרמניה וצפון אירופה זמן קצר לאחר סיום מלחמת העולם השנייה. הסדנה הקטנה הפכה למרכז הרמוני ששינה את ייעוד הייצור שלו והפך לליבה של תעשיית הסריגים האיטלקית. בראשית שנות ה 80, החליט הבן הצעיר של המייסדים, Roberto Collina, להשאיל את שמו לאוסף קפסולות של אפודות גברים שהוצגו ב - Pitti Uomo, איטליה, רגע מכונן זה ציין את הופעת הבכורה של המותג בעולם האופנה הבינלאומי. בשנת 1990, השיק Roberto Collina את קולקציית הסריגים לנשים הראשונה שלו והמותג שהיה עד רגע זה שם נרדף לאופנה גברית – העביר גם את הסגנון הפואטי ואת האיכות יוצאת הדופן של הייצור האיטלקי במהותו לקולקציה הנשית. המותג מאופיין בשימוש בחומרים איכותיים כמו mohair, cashmere, 'alpaca, 'angora, camel hair, super-light merino wool, silk and ice cotton ויוצר מגמות חדשות של שילובי משחק בין צבעים וטכניקות.
ROI DU LAC - "מותג איטלקי עם שם צרפתי ומורשת סקוטית".
המותג נוסד בשנת 2016 על ידי Marco Kinlochו - Antea Brugnoni Alliata.
ההשראה למותג באה מאהבתם לביתם ואורח חייהם באיטליה.
הדרך המסורתית של Marco Kinloch לצייר את רישומיו בצבעי מים אלגנטיים ואז להעביר את החזון היצירתי שלו לקטעים אלגנטיים שניתן ללבוש, להחזיק, לתלות או לסעוד עליהם, היא קסומה באמת. הקולקציות של המותג מספרות סיפור על מסעות העולם של Marco ו - Antea ועל המדינות שנגעו בהן בדרך מיוחדת זו. הבית של Marco ו - Antea הוא מקום קסום, ומאפשר להם להיות יצירתיים ביותר בכל הקשור לעיצוב הקולקציות. יפן היא מקור ההשראה של Marco Kinloch, שהחליט לפרש מחדש את תקופת Edo, ו- Tokugawa, ולתת ביטוי לכך בקולקציות המרהיבות תוך תשומת לב מיוחדת לחקרם של הציירים האימפרסיוניסטים שהושפעו ממנו, מ Mamet ועד Van Gogh. האיכות הגבוהה של הבדים בהם נעשה שימוש, בשילוב של מחקר סגנוני מתמשך והדפסים מתוחכמים, הופכים את החולצות למוצר ברמה גבוהה, המיוצר בזהירות יתרה בכל פרט ופרט, מהדפסים בעבודת יד ועד כפתורים בהתאמה אישית.
Isabel Benenato
TRANSIT - הפשטות מורכבת
מותג האופנה האיטלקי TRANSIT בבעלות משפחת קוזה שם דגש בעיצוביו הפשוטים על חומרים איכותיים, עיצובים על זמניים, צבעים אלגנטיים, מאופקים וכמעט ניטרליים. תהליך היצירה של הפריטים כולל מחקר, עיצוב, אומנות, גימור מיוחד, והרבה מסירות והתלהבות.
בשנת 1987 הקימו סיביל גולדפיינר וקרול גודין את בית האופנה הישראלי comme il faut. מאז הקמתו פעל comme il faut כבית אופנה כחול-לבן, המעצב, מייצר ומשווק אופנת נשים איכותית ללא פשרות.
לאחר מספר שנים בעולם האופנה הישראלי, במהלכן באו המייסדות במגע עם מאות נשים על בסיס יומיומי, הן החלו לשים לב לדפוס, כתוצאה מהדיכוי של החברה הפטריארכלית המודרנית בה אנו חיים: נשים מכל הגילאים, מידות וסוגי גוף חוות לעתים בעיות רציניות עם גופן ונמנעות מלהביט בעצמן בראי. תוצאה ישירה של כל אלו הביאו לכך בשנת 2000 החליטו המייסדות להשתמש בכוח המותג במטרה להעלות את המודעות ולהפיץ אג'נדה פמיניסטית. מאז, כל פריט לבוש שעוצב, כל תמונה שהופקה וכל משפט שנכתב על ידי המותג, היו מחויבים לתפיסת העולם הפמיניסטית.
תגובות
הוסף רשומת תגובה