זוגלובק
עם השקות חדשות בסדרת המחבת ומיני המבורגרים לתקופת החגים
צילום סטודיו זוגלובק.
Pictures\Hamahvat
תקופת החגים השנה תהיה גם היא, כפי הנראה, בסימן אירועים ביתיים בחיק
המשפחה הגרעינית, במיוחד לתקופה זו משיקה חברת זוגלובק מוצרים חדשים:
סדרת המחבת הושקה בהצלחה מרובה לפני כחצי שנה, בסדרה בורגרים עסיסיים
מנתח אנטריקוט, שהותאמו להכנה על המחבת או הפלאנצ'ה בבית. עכשיו, נוספים לבורגרים בסדרה,
נקניקיות חדשות מבשר אנטריקוט, בשני טעמים חדשים:
נקניקיות מרגז מבשר אנטריקוט חריף ונקניקיות צ'וריסוס מבשר אנטריקוט
בחריפות מעודנת.
המוצרים בכל הסדרה ללא גלוטן ועשירים בחלבון.
8
נקניקיות בכל אריזה - 360 גרם. כשרות: רבנות נהריה.
בנוסף, לצד סדרת המחבת גם סדרת ההמבורגרים והקבבים של זוגלובק מתרחבת
עם מיני המבורגרים חדשים בהצעת הגשה מרעננת, כיפים וטרנדית במיוחד. רק 50 גרם לכל המבורגר.
8 יחידות בכל אריזה- 400 גרם. כשרות: רבנות נהריה.
מכר קטגוריות המבורגר וקבב על האש ב-2020 עומד על סך של
173 מיליון ₪ (לפי סטורנקסט, יולי 2020) ומוצרי זוגלובק בקטגוריות עמד על
17% נתח שוק.
לכבוד השנה החדשה, רשת גלידת לג'נדה במבצע: 10% הנחה ברכישת קילו גלידה/יוגורט, 20% הנחה ברכישת 2 קילו גלידה/יוגורט.
הפילו עליכם את הקינוח לחג? רשת לג'נדה שם
בשבילכם
לכבוד השנה החדשה, רשת גלידת לג'נדה במבצע:
10% הנחה
ברכישת קילו גלידה/יוגורט, 20% הנחה ברכישת 2 קילו גלידה/יוגורט. המבצע תקף בתאריך
ה – 18.9 (ערב ראש השנה) בין השעות 16:00 – 20:00 בכל חנויות הרשת
רשת
הגלידות לג'נדה בעלת כ-20 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, מייצרת גלידות טריות יום-
יום, שעשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק. הרשת מחזיקה כ-100 טעמים שונים
המשתנים באופן שוטף בסניפים ובכל סניף 35-45 טעמים של ג'לטו לא כולל היוגורט!
היוגורט של לג'נדה קיים בסוגים שונים: מקפא סויה לטבעונים, יוגורט ללא סוכר הממותק
בסטיביה - לשומרים על הגזרה, יוגורט עזים מופחת לקטוז ומועשר בחיידקי bio לרגישים, וכמובן שגם יוגורט בקר לפי העדפות
הטעם.
הג'לטו של לג'נדה מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי
ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים האגדיים יוצרים עם תוספות טריות, כמו אגוזי לוז
מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס ושוקולד 100% אמיתי.
הרשת
שמה לעצמה 3 קווים מנחים ליצירת חווית מקסימלית אצל הלקוח: ריגוש, טריות וחדשנות.
הכל מתהפך לברכה
לקראת
השנה החדשה, מותג האופנה והעיצוב "אברכדברא" משיק קולקציית ראנרים חדשה
וייחודית לשולחן החג המשלבים מסרים חיוביים ופסוקים מהמקורות
מותג האופנה והעיצוב "אברכדברא" משיק לקראת השנה החדשה,
קולקציית ראנרים מעוצבת, חדשה וייחודית המתאימה לשולחן השנה החדשה ומשלבת פסוקים
מהמקורות ומשפטים עם מסרים חיוביים לתחילת שנה חדשה מוצלחת.
קולקציית הראנרים לשולחן של המותג מאופיינת בבחירת בדים טבעיים עשויים
כותנה ופשתן המיוצרים כולם בישראל –כחול לבן, ההשראה לעיצוב מגיעה מתוך עבודה של
המתקשרת והמאמנת ורד גליקסמן.
קולקציית הראנרים של המותג מגיעה אל הצרכן בארבע דגמים ייחודיים
המשתנים ומתחדשים בכל העונה, לכל המשפטים החיוביים מצורפים מסוקים מהמקורות המחזקים
את המשפט, בעת ההזמנה ניתן להזמין רק משפט חיובי או פסוק יחיד.
דוגמאות למשפטים:
· הכל מתהפך לברכה- "חשוכא מהפכן
לנהורא"
· "חשוכא מהפכן לנהורא"
– חושך מתהפך לאור
· ויהי אור אור אור אור.
· אני מגשים את חלומותיי -ויהי אור
· יש לי אין סוף אהבה- ה הוא האהבה.
· מימיני מיכאל משמאלי גבריאל מלפני
אוריאל מאחורי רפאל ומעלי שכינת האל-
( ברכת המלאכים).
· I am loved and in love
· היום זה היום שלי-זה היום עשה ה נגילה
ונשמחה בו.
לדברי ורד גליקסמן מייסדת ובעלת המותג: "כל מקום או דבר שאנחנו נמצאים בו מראה בזמן נתון איפה המחשבה
שלי נמצאת " האדם נמצא במקום שהמחשבה שלו נמצאת"(הבעל שם טוב).
אנחנו אלו שבוראים את המציאות שלנו דרך המחשבה הצליל והדיבור –
"אברקדברא."
ולכן, יש בכוחנו להפוך את
המחשבה דרך הדיבור לטובה יותר ואז "הכל מתהפך לברכה."
ראנרים_ויהי אור_אבראכדברא_קרדיט יחצ_
· טווח מחירים: 150-380 ₪ *המחירים יכולים
להשתנות בהתאם לגודל הראנרים ובסוג הבדים הנבחרים בהתאמה אישית *המחיר אינו כולל
משלוח
· מידות ראנרים: 1.55 אורך 36 רוחב ולפי בקשה והתאמה אישית של הלקוח.
· ניתן להזמין את המוצרים בכל הגדלים
והעיצובים גם בצורת מפות או צעיפים.
·
המייל veredglk@gmail.com.
·
כתובת החנות באטסי: https://www.etsy.com/il-en/shop/ABRACADABRAfashion?ref=seller-platform-mcnav
· באינסטגרם Abracadabra_fashion_jewlry @
· בפייסבוק #Abracadabra_fashion_jewelrey
אודות אבראכדברא:
אבראכדברא נולד לפני 4 שנים על
ידי ורד גליקסמן מתוך ההבנה העמוקה ביכולתו ובכוחו של כל אדם לשפר את מציאות חייו,
ההבנה הזו מבוססת על ניסיון רב שנים שצברה בטיפול בעזרת דמיון מודרך, חשיבה
חיובית , מאמנת אישית, קואוצינג וקבלה.
לאורך השנים נוכחה ורד גליקסמן בכוח הרב הטמון בחשיבה, במילה ובמשפט.
היא למדה את הכוח הרב במנטרות המאפשרות לכל אחד מאתנו להגדיר מטרות
ולהגשים אותם.
לפי השקפתה עולמה של גליקסמן, אנו אחראים הבלעדיים למציאות חיינו והמקום
בו אנחנו נמצאים ברגע זה ממש, הנו תוצאה ישירה של כל מחשבה אות או מילה שבחרנו.
היכולת להשיג מטרות אלו נמצאת בהישג יד ולכולנו הזכות לבחור והיכולת
לשנות וליצור מציאות טובה יותר באמצעות: מחשבות, צלילים, אותיות ומילים.
'בנא
משקאות' משיקים מתנות בלעדיות ומקוריות
לערב ראש השנה והחגים:
וודקה 3 Kilos – וודקה אולטרה פרימיום,
המוצעת בבקבוקים מהודרים המעוצבים בהשראת
מטילי זהב במראה יוקרתי
הסדרה מוצעת
בבקבוקי 1 ליטר וכוללת שני סוגי וודקה:
וודקה kilos
GOLD 3 ווודקה kilos SILVER3
המתאימה במיוחד לרגישים לגלוטן.
בהמשך יתווספו שני טעמים נוספים של אסאי ואננס.
בנוסף, הרשת
מציעה שירות חריטה, במסגרתו ניתן לשלב על גבי הבקבוקים חריטה בהקדשה אישית.
\בנא משקאות בלעדי ברשת vodka 3 kilos gold 189.9 שח צילום יחצ
בנא משקאות מציעים לקראת ראש השנה והחגים מגוון
מתנות מקוריות וייחודיות המוצעות בבלעדיות ברשת.
סדרת
וודקה 3
Kilos
מציעה וודקה אולטרה פרימיום עטורת פרסים, המוצעת בבקבוק בעיצוב מהודר ומקורי אשר
עוצב בהשראת מטילי הזהב שעזרו להציל את ארה"ב מהשפל הכלכלי בשנות ה-30, ונרשם
כפטנט בלעדי לוודקה.
הסדרה כוללת שני טעמים מובילים: וודקה kilos GOLD 3 ווודקה kilos
SILVER
3 המתאימה במיוחד לרגישים לגלוטן. בהמשך יתווספו שני טעמים חדשים - וודקה kilos ACAI 3 ווודקהkilos PINAPPLE 3.
הוודקה מוצעת בבקבוקים בתכולה של 1 ליטר.
האריזה
היוקרתית מרמזת על הייחודיות והאיכות של הוודקה בתוכה - וודקה מעודנת בעלת מרקם
חלק ומפתה, הודות לאיכות הבלתי מתפשרת של החיטה והמים הטהורים והאיכותיים מהולנד
המשמשים להכנתה.
בתהליך הייצור של
הוודקה נעשה שימוש בחיטה הולנדית זהובה שנבחרה בתהליך ידני ארוך ונחשבת לטובה
בעולם. החיטה עוברת תהליך רב-שלבי לפני הזיקוק: תחילה היא עוברת השרייה, לאחר מכן
נגרסת ומותססת. הכוהל שנוצר כתוצאה מהתהליך עובר חמישה שלבי זיקוק, אשר
יוצרים את הוודקה הנחשבת לאחת מהנקיות בעולם, ובסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. בנוסף,
איכות המים בתהליך הכנת הוודקה חשוב באותה מידה כמו החיטה, והם עוברים טיהור בהליך
טכנולוגי מדוקדק, המבטיח את הפיכתם לצלולים וזכים. השילוב בין האלמנטים יוצר וודקה
מהדרג הגבוה ביותר שקיים - דרג הזהב.
מחירים:
וודקה kilos GOLD 3: 189.9 ₪, תכולה: 1 ליטר.
וודקה kilos SILVER 3 וודקה ללא גלוטן: 149.9 ₪, תכולה: 1 ליטר.
להשיג
בבלעדיות בישראל ברשת בנא משקאות
https://www.banamashkaot.co.il/
בנא משקאות
בנא
משקאות היא הרשת המובילה בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות, משקאות חריפים,
בירות, משקאות קלים ואנרגטיים, סיגרים, מוצרי גורמה ואביזרים נלווים לקהל הפרטי
והעסקי.
הרשת הוקמה בשנת 1998 ומפעילה
כיום 23 סניפים בפריסה ארצית, ומציעה ללקוחותיה מגוון ענק של משקאות של המותגים
המובילים בעולם לצד מותגי אלכוהול ייחודיים ובלעדיים ברשת, צוות עובדים מקצועי בעל
ידע וניסיון בתחום היין והאלכוהול, חווית קניה לצד מחיר אטרקטיבי, מועדון לקוחות
המעניק הנחות והטבות בכל רכישה וגם חבילות אלכוהול לאירועים במחירים מעולים כולל
אפשרות להחזרת בקבוקים שנשארו מהאירוע. הרשת מציעה לקהל טעימות בחנויות וכן מגוון
סדנאות של טעימות יין, וויסקי, קוקטיילים ובהתאמה אישית לאופי הסדנא ולכמות
האורחים.
ביום חמישי הקרוב יחל מבצע ההתרמה ואיסוף המזון השנתי של ארגון "לתת" בסניפי רשת שופרסל ובשופרסל אונליין לקראת ראש השנה בצל הקורונה, למען עשרות אלפי משפחות נזקקות בישראל
השנה שופרסל תכפיל כל תרומה כספית שתגויס ותתרום סכום זה בנוסף למה שייתרם מהציבור
איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל: "כקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, שופרסל רואה את עצמה חלק בלתי נפרד מהקהילה. גם לקראת החג הקרוב, אנו שמחים להתגייס למען אוכלוסיות מעוטות יכולת בחברה הישראלית. במיוחד בימים אלו שיתוף הפעולה עם ארגון לתת יאפשר לישראלים רבים לחגוג את החג בצורה מכובדת ואנו גאים לקחת חלק בכך".
כמדי שנה לקראת ראש השנה, יחל בשבוע הבא מבצע איסוף המזון הארצי בסניפי רשת שופרסל ובאתר שופרסל אונליין עבור משפחות נזקקות באמצעות ארגון לתת.
המשבר הכלכלי בעקבות התפרצות הקורונה גרם להתדרדרות ולהחמרה במצבן של עשרות אלפי משפחות נזקקות ופגע כלכלית באלפי משפחות נוספות שאיבדו את פרנסתן והן נאלצות לפנות לסיוע לראשונה בחייהם.
לפי נתוני הפניות לארגון לתת, ניתן לראות כי חלה עלייה של 88% בכמות הפונים בין החודשים מרץ-יוני בין 2019 ל-2020. בנוסף, 59% מהעמותות השותפות של ארגון לתת העידו שיש החמרה במצב הנתמכים, 78% מתוכם העידו שההחמרה באה לידי ביטוי בכך שהנתמכים מבקשים מזון בתדירות גבוהה יותר, 52% דיווחו שההחמרה באה לידי ביטוי בעלייה בבדידות, 48% דיווחו שהנתמכים זקוקים לסוגים נוספים של סיוע.
לאור כל זאת, החליטו ברשת שופרסל שכל תרומה בקופה של 10 ₪ שתיתרם בסניפים תוכפל ע"י הרשת, ותועבר למשפחות נזקקות בישראל. בכך שופרסל נרתמת לסיוע למשפחות הנזקקות בישראל מתוך מטרה שכמה שיותר אנשים בישראל יוכלו להעביר את ראש השנה וחגי תשרי בצורה מכובדת וראויה.
מבצע איסוף המזון המתקיים זו השנה ה-17 ברציפות ברשת סניפי שופרסל, ייערך בין ה-9.9.20 ועד ערב ראש השנה ב-18.9.20, במסגרתו יוצע ללקוחות שופרסל לתרום מוצר מזון ו/או לתרום 10 ₪ בעמדת הקופה בכל קניה.
ערן וינטרוב מנכ"ל ארגון ל"תת": "בשנה כל-כך כאוטית, באיבו של המשבר הבריאותי-כלכלי-חברתי הגדול שידענו, התגייסות הציבור והמגזר העסקי ממחישות יותר מכל את החוסן והערכים בליבה של החברה הישראלית. אנחנו פוגשים את הציבור מדי שנה בשטח, ברשתות השיווק של שופרסל ובטוחים שבמיוחד השנה הציבור יתגייס שוב. ההיענות של חברת שופרסל, איתה יש לנו שיתוף פעולה רב שנים, והנכונות להכפיל את התרומות של הציבור, מבטאות את המחויבות של הרשת לאחריות חברתית ולתרומה לקהילה ואנחנו גאים על כך".
ההתרמה תתקיים בכל סניפי שופרסל ברחבי הארץ ובאתר שופרסל אונליין
איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל
צילום: סיון פרג'
בכירי המשק והכלכלה,
קמעונאים ואנשי עסקים
דנים על שלום, בטחון,
כלכלה וערבות הדדית
ומרימים כוס
יין לשנה חדשה
כמיטב המסורת בעלי חברת גולברי: דוד, משה
ויעקב, הזמינו בחמישי האחרון (3.9) את בכירי המשק והכלכלה, קמעונאים, בכירי ענף
האופנה והקניונים, להרמת כוסית לרגל השנה החדשה, אך הפעם במתקונת
מצומצת, בצל הנחיות הקורונה.
הארוע נערך על הגג בית גולברי בצריפין וכלל
קבלת פנים, קוקטייל והרצאות מרתקות בנושא השלום החדש, הביטחון וערבות הדדית.
את האירוע פתח האלוף במיל' עמוס גלעד
שנשא דברים בנושא בטחון ושלום ואמר: "הסכם השלום עם האמירויות – היסטורי
ודרמטי, הם הבינו שכדאי לשתף איתנו פעולה מול אירן וטרור פנימי". אחריו עלה חמי פרס - מבכירי תעשיית ההון
סיכון בישראל שחשף את הקרן הישראלית לערבות הדדית שהקים לאחרונה. פרס אמר:
"הקרן הוקמה במטרה לאתר נפגעי קורונה
כלכלית, להעניק להם עזרה ראשונה באמצעות
תרומות מתבצעות ע"י יזמיים
חברתיים, חברות במשק ופילנתרופים".
משה גולברי חתם את האירוע ואמר: "בתחילת
שנה זו, בצל הקורונה, אני מאחל לכל אחד
מאיתנו קודם כל בריאות… לכל העסקים
והעוסקים במלאכה, שנה
טובה ומוצלחת עם יעדים ואתגרים חדשים. כמו כן, מברך על השלום ושתיהיה לנו שנת שלום
בינינו ובין שכננו, אושר, שגשוג , הצלחה והמראות בכל התחומים. אני
מאחל שהשנה נצליח להתאים את עצמו לשינויים
שקורים בשוק העולמי והישראלי ונצליח לפחות כמו השנה שקדמה לה".
הרמו כוס יין לרגל השנה החדשה : תת אלון במיל' חסון חסון, אבי לוי
ורעייתו אילנית, רביב ברוקמאייר, משה רוזנבלום, יעקב הלפרין, רמי
שביט, אבי שומר ורעייתו נעמי, עמוס שפירא, יואב לוי, ניסים חכם (שוקו), יהודה
משי זהב ועוד.
מימין משה גולברי רמי שביט ויעקב גולברי צילום אסף לב
תגובות
הוסף רשומת תגובה