רשת moses משנה את כללי המשחק בעולם המסעדנות ומשיקה תת מותג בקונספט חדש:
moses shop
היקף ההשקעה בפתיחת הרשת החדשה
נאמד בכ- 2 מיליון ₪
אהובה תורג'מן, מנכלית קבוצת BBB.
צילום שלומית ויזנר
מוזס שופ מבית מוזס. צילום שירן כהן שי
רשת moses תיפתח בשבוע הבא תת מותג חדש בשם moses shop, המושתת על קונספט של סניפים קטנים, במרכזים מסחריים במיקומי פריים, אשר יציע תפריט מהודק הכולל המבורגרים מוכרים של רשת moses ומנות חדשות.
סניפי moses shop יוקמו על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, והם יציעו כ30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות take away (איסוף עצמי) ומשלוחים.
הסניף moses shop הראשון ייפתח בחודש ספטמבר 2020 בקניון 'מרגליות' בהוד השרון והסניף השני ייפתח מיד אחריו, לאחר עונת החגים, בשכונת 'הרצליה הילס' בהרצליה, כאשר המטרה היא לפתוח 5 סניפים בחודשים הקרובים.
הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, תפעל בשיטת הזכיינות.
תפריט הרשת הינו מצומצם, מהודק ועדכני, והוא יכלול מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת moses, לצד מנות חדשות בטעמים מפתיעים. קציצת ההמבורגר אף היא הותאמה לרשת החדשה, לאחר עבודה מאומצת של אנשי קולינריה בקבוצת BBB.
הזכיין הראשון של הרשת, שעובד בשיתוף פעולה עם רשת moses על אפיון המותג, בניית התפריט והידוק הקונספט הוא רונן לוי, בן 32 מהרצליה, המגיע מעולם חיי הלילה וברשותו ברים רבים באיזור השרון דוגמת 'ימה' בחוף השרון; 'גרגא פיטיץ'', הבר במלון 'פאבליקה' מרשת ישרוטל; הבר במלון 'הניקס' מבית פתאל, ואחרים.
לוי מנוסה בהטמעת ערכי חיי הלילה- אווירה, אירוח, חווית הלקוח והשירות, אשר יבואו לידי ביטוי במותג החדש.
מיתוג הרשת והאלמנטים שבה עוצבו על ידי סטודיו המיתוג IDEA, אשר יצרו שפת מותג חדשה, המתכתבת עם הנכסים המוכרים של רשת moses:
לוגו המותג החדש נשען על לוגו moses, ובוצע בו עדכון ברמת הפונט והצבעוניות; מגשי האכילה במקום, מארזי המשלוחים והאיסוף העצמי, שקיות הנשיאה, מדי העובדים ויתר הפריטים עוצבו מחדש; ונראות הסניפים, אשר עוצבו על ידי האדריכל תמיר בן ציון, משדרים סגנון גראנג'י, עדכני ואורבני.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "כללי המשחק בתחום המסעדנות והאירוח השתנו לחלוטין עוד טרם משבר הקורונה והמשבר שינה אותם אף יותר ושבר את הפרדיגמות אשר היו מוכרות לנו עד כה. השקעת הון רב בפתיחת מסעדות גדולות ומרובות אורחים, כבר אינה רלוונטית בימים אלה, ולכן, על מנת להמשיך, להתפתח ולגדול יש לבצע מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית- מקומות קטנים ואינטימיים יותר, תפריטים מצומצמים ומהודקים יותר, תוך חסכון בעלויות מיותרות, בכוח אדם ובעלויות מזון."
תפריט רשת moses shop:
מנות ראשונות
§ CHICKEN SHOP– נאגטס ברוטב איולי פילדלפיה/פלפלת אסייתי- 34 ₪
§ ONION RINGS- טבעות בצל אמיתיות- 26 ₪
§ FRIES- 16 ₪
§ OMG- צ'יפס מוזס שופ עם אבקת קוקוס וחמאת בוטנים- 22 ₪
המבורגרים
100% בשר בקר טרי טחון במקום (ניתן להחליף כל קציצה בשרית בקציצה צמחונית)
(מחירים- הנמוך להמבורגר בלבד, הגבוה- לארוחה מלאה)
§ OLD SCHOOL –חסה אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ-62/49 ₪
§ ART BURGER - בקר וטלה, חסה אייסברג, בצל סגול, מיונז ומטבל פלפלים 54/67 ₪
§ MY WAY-רצועות אסאדו, איולי כמהין, ריבת בצל, חסה אייסברג ומלפפון חמוץ 69/56 ₪
§ HOME AGAIN– ביצת עין, עלי רוקט, בצל סגול, מלפפון חמוץ ואיולי סרירצ'ה 52/65 ₪
§ BEYOND – קציצה טבעונית, חסה אייסברג, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ, גבינה ואיולי כמהין טבעוניים 68/55 ₪
§ MORE THEN FRIENDS–old school/art burger 4 + צ'יפס גדול 199 ₪
§ GRAB & GO –
מיני בורגר + מיני צ'יפס
מיני נאגטס + מיני צ'יפס
38 ₪
§ Happy Friday- קרואסון שניצל, עלי רוקט , מלפפון חמוץ ואיולי חרדל 56/42 ₪
תוספות מעל
§ אמנטל/ריבת בצל/איולי כמהין/ביצת עין/פטריות 6
§ רצועות אסאדו 12
קינוחים
§ BOW WOW - באן מטוגן,גלידה וניל,סירופ שוקולד לבן/ריבת חלב
§ COOKIE STICKS - 2 עוגיות קפואות במילוי
§ קרמל מלוח ושוקולד לבן/חמאת בוטנים ושקולד חלב
24 ₪
אלכוהול
§ שבוע טוב – קוקטייל שבועי משתנה 21 ₪
§ קמפרי סודה 19 ₪
§ 1/4 קרלסברג 15 ₪
שתיה קלה
§ מינרלים/ סודה 9 ₪
§ מוגזים/ מיצים 11 ₪
תגובות
הוסף רשומת תגובה