מסך בעזריאלי_חודש המודעות לאוטיזם_ יחצ
חודש
המודעות הבינלאומי לאוטיזם:
ברעם פרסום מקורי תרמו את אחד המסכים המרכזיים של קניון
עזריאלי עליו יוצגו סרטוני אנימציה המסבירים את עולמם של ילדים על הספקטרום
האוטיסטי
את הסרטונים ערכו המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים
בסיכון ואלו״ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם
הסרטונים
יוצגו למשך עשרה ימים במהלך חודש אפריל – חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם
חודש
אפריל, הנו חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם. בשנת 2007 האו"ם הכריז על ה-2
באפריל כיום המודעות וזאת בהמשך להצהרה של ארגון הבריאות העולמי כי אוטיזם הנו
משבר בריאות החוצה מדינות ומגזרים ומתפשט במהירות.
המרכז
לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט - האגודה הלאומית לילדים
ובוגרים עם אוטיזם חברו יחד בחודש אפריל לצורך העלאת המודעות לאוטיזם וערכו סרטוני
אנימציה המסבירים בצורה פשוטה את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי. הסרטונים נועדו להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב כלל
האוכלוסייה, ולהגברת הסבלנות וההבנה אצל דור העתיד.
ברעם
פרסום מקורי בע"מ בבעלות גיא ברעם, תרמו את המסך המזרחי של קניון עזריאלי
לטובת הקרנת הסרטונים המקסימים למשך עשרה ימים. גובה התרומה כ- 25 אלף ₪.
אנשים
עם אוטיזם זקוקים לחברים שמוכנים להקדיש זמן כדי להכיר אותם. עם תקשורת טובה והרבה
סבלנות לכולם יהיה טוב יותר. אוטיזם יכול לגרום לדברים נפלאים לקרות.
ציפי
נגל אדלשטיין – מנכ"לית המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון: העמותה לילדים בסיכון
ואלו"ט מברכים על תרומתו של גיא ברעם וברעם פרסום מקורי שנרתמו לעזור בחודש המודעות
לאוטיזם. שתי העמותות הגדולות בישראל פועלות כבר שנים להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב
הציבור. ישנה מגמה קבועה ומתמשכת של גידול במספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי, הן בישראל
והן בעולם. המיקום האסטרטגי של המסכים המציגים את הסרטונים יתרמו לשיח על קבלת השונה,
על זכויות האנשים עם אוטיזם ששוות כמו של כולנו.
תגובות
הוסף רשומת תגובה