מדבקות לציפורניים 9 שח
צילום סטודיו יולו/יחצ.
YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר, משיקה מוצרי Beauty
יהונתן קדוש, כוכב תוכנית הדגל של ערוץ הילדים "הבנים והבנות", בן 16 מאפר מקצועי ומתאפר בעצמו, נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של YOLO במדיות החברתיות
המותג הפופולרי לבני נוער וילדים YOLO משיק מגוון אקססוריז מעולמות הטיפוח והקוסמטיקה בקו העיצובי הייחודי לו, המשלימים את כניסתה של הרשת לעולמם של בני הנוער
לדברי יעל יגלום, מייסדת ומנכ"ל רשת YOLO: "אנו משיקים קולקציית מוצרי טיפוח חדשה לנערות ולנערים. השקה זו מרחיבה את קו המוצרים של יולו ובכך משלימה את כניסתה של יולו לעולמם של בני הנוער. יולו מציעה היום למעשה חבילה כוללת של מוצרי פנאי ולייף סטייל עם מגוון רחב של מתנות לבני נוער בעולמות הרלוונטים עבורם. סדרה זו תתרחב עם הזמן למוצרים משלימים נוספים מעולמות האווירה, קישוטים לחדר וחיבור לעולמם האישי של בני הנוער ולמרחב הפרטי שלהם בבית, זאת בנוסף לסדרות מעולם המשחקים והחזרה לבית הספר כמובן."
מותג YOLO פותח את השנה החדשה ומתחדש בעונת החגים עם מגוון מוצרי ביוטי תחת קטגוריית Beautyחדשה. בין המוצרים בקטגוריה ניתן למצוא מדבקות שיקיות לציפורניים, סט מברשות איפור מנצנצות, מברשת שיער בעיצוב הולוגרפי, מראת איפור עם תאורת לד ועוד במחירים הנעים בין 9 ₪ עד 149 ₪.
את הקטגוריה ניתן למצוא בסניפי הרשת ובאתר
https://www.yoloshops.co.il/
רשת Yolo – YOU ONLY LIVE ONCE: רשת YOLO, רשת החנויות הבינלאומית בבעלות ישראלית, למתנות פופ וציוד בית הספר. YOLO מתחברת לסגנון וקצב החיים הקדחתני של הילדים והנוער בימינו. השם YOLO, הוא ביטוי שגור בקרב ילדים ובני נוער ומילת "קיצור" ברשתות החברתיות ובמובייל, בהם הם מבלים מרבית שעות היום. משמעות הביטוי You Only Live Once, אשר מתחבר באופן ישיר עם סגנון החיים של הצעירים. YOLO, מרעננת את הענף ומציעה לצרכנים הצעירים והוריהם, חידוש צעיר ומגניב, בדמות קולקציות ממותגות ומתחלפות של מוצרים, בעיצוב חדשני ומיוחד לפי 5 צבעים: ורוד, סגול, כחול, שחור וירוק ובכך פונה לקהל התלמידים- בנים ובנות כאחד. חווית הקנייה בחנות הינה צבעונית, ייחודית ואסתטית, המאפשרת חווית קנייה נעימה. בין מגוון המוצרים הרחב, ניתן למצוא קולקציות ייחודיות, אשר מתחלפים בתדירות גבוהה עם עיצובים חדשים ומרעננים המשלבים צבע, נושא ותמה עיצובית, ברמת מחירים סבירה ונגישה לכל כיס.
תגובות
הוסף רשומת תגובה