שופרסל SUPREME מציעה לכ-2 מיליון לקוחותיה חווית משתמש דיגיטלית ופרסונלית עם חיבור קל ומהיר לארנק הדיגיטלי PayBox, לצד תכנית צבירה חדשנית ומשתלמת
הלוגו החדש של מועדון הלקוחות- שופרסל SUPREME.
צילום: סיון פרג'Pictures\Shufersal Suprem Final Logo.
איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר היום:
"השקת תוכנית המועדון החדשנית של קבוצת שופרסל משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג הצעות הערך הייחודיות עבורם. חברי מועדון הלקוחות ייהנו כעת אף יותר מצבירת מטבעות על כל קנייה ברשתות הקבוצה, ממבצעים מותאמים אישית ומהטבות מיוחדות שיוכלו לחסוך עבורם מאות שקלים בחודש בשילוב הארנק הדיגיטלי PayBox".
איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל
צילום: סיון פרג'***
שופרסל SUPREME מאפשרת ללקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 ₪ ומעלה בקבוצת שופרסל, בסניפים ובאתר, לצבור מטבעותSUPREME - מטבעות וירטואליים
את המטבעות שנצברו ניתן יהיה להמיר ולממש בקלות בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be ובלמעלה מ-150 רשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox
שופרסל SUPREME מייצרת ערך אמיתי ללקוחותיה, בצבירת מטבעות המאפשרת חיסכון של מאות שקלים בחודש בהוצאות של משק הבית.
איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל
צילום: סיון פרג'
תגובות
הוסף רשומת תגובה