רשת קניוני
עופר יוצאת בקמפיין לרגל יום המשפחה:
"חודש
המשפחה" בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי
בתקציב הנאמד
בכ 300 אלף ₪
במסגרת קמפיין
"חודש המשפחה" יערכו הנחות,
הטבות ומבצעים למשך חודש ימים ב – 16 קניונים בשיתוף המותגים המובילים
לרגל יום המשפחה הנערך
מידי שנה ב 21 למרץ, יוצאת רשת קניוני עופר בקמפיין תחת הכותרת "חוגגים
את חודש המשפחה" שיערך באמצעות משרד הפרסום מקאן, בתקציב הנאמד בכ 300 אלף ₪.
הקמפיין יערך כחודש
ימים והוא יעלה השבוע הקרוב, החל מ 15 לפברואר, בכיכובה של הקומיקאית עדי
אשכנזי, פרזנטורית קניוני עופר. מסע הפרסום יכלול בין הייתר: קמפיין דיגיטל, תשדירי
רדיו , פרסום ב 17 קניוני הקבוצה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין יוצגו מבצעים
והטבות לחודש ימים ב 17 קניונים, המיועדים לכל בני המשפחה, בשיתוף מותגים מובילים, רשתות שיווק וחנויות מתחומים
שונים, כמו: אופנה, כלי בית ומטבח, חפצי נוי, מוצרי טקסטיל, מוצרי איפור, טיפוח,
קוסמטיקה, תכשיטים, אקססוריז, אופטיקה, הנעלה, מוצרי ילדים, מזון ועוד.
לדברי גיא אבן
סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בקניוני עופר: "החלטנו השנה לחגוג למשך חודש ימים
את יום המשפחה ולא כנהוג יום אחד, בחודש זה יוכלו כל חברי המשפחה לפנק אחד השני,
במסגרת זו נעניק ונדאג להטבות שוות במיוחד לכל חברי המשפחה: לאמא, לאבא, לאח,
לאחות ואפילו לחיית המחמד, את כל ההטבות ניתן למצוא באפליקציה שלנו MY OFER"
.
בין ההטבות והמבצעים
בקמפיין: 50 ש"ח מתנה בקניה מעל 150 ₪ ב"מגנוליה", 1+1 על כל הבישום בחנות "איב רושה",
שיעור איפור 60 דק' מתנת "בובי בראון", 25% הנחה על כל התכשיטים
ב"ואהבת", 2 משקפי שמש ב – 200 שח של המותגים Erroca ו Cool Ray
ב"אירוקה" ועוד ועוד.
כמו כן הקמפיין יכלול
פעילות תקשורתית ופרסומית ברמה המקומית, בקניונים המשתתפים בקמפיין: עופר סנטר –
נוף גליל, עופר הקריון – קריות, עופר נהריה, עופר גרנד קניון – חיפה, חוצות המפרץ
אאוטלט, עופר לב חדרה, עופר השרון – נתניה, עופר הקניון הגדול - פ"ת, עופר סירקין – פ"ת, עופר מרום –
רמת גן, עופר הגבעה – גבעת שמואל, עופר קניותר – נס ציונה, עופר רחובות, עופר
בילו סנטר אאוטלט, עופר אדומים – מעלה אדומים, עופר גרנד קניון - באר שבע.
יום המשפחה
תכירו
את מיכל ובועז חביביאן וחמשת ילדיהם שדואגים לירקות אורגנים מידי שבוע אצלכם בצלחת
מיכל חביביאן, בת 40, נשואה + 5 ילדים ,
מתגוררת במושב נחם, הסמוך לבית שמש, עוסקת בחקלאות כ-15 שנה ומנהלת ביד רמה ביחד
עם בועז בעלה את "משק חביביאן" , גן ירק אורגני . מיכל שהיתה שפית
מקצועית בעברה היתה מתוסכלת מחומרי הגלם שהגיעו אליה מספקים שונים עד שפגשה את בועז,
שהיה לו רקע חקלאי ולימים הפך להיות בעלה- ויחדיו פתחו את המשק.
בועז בעלה היה אגרונום צעיר ובעל חזון למשק
החקלאי שבו גדל וגידל ביחד עם הוריו ואחיו ירקות בשיטות מסורתיות מאז שהוא זוכר את
עצמו. אחרי שנים שבמהלכן נחשף בועז לנזק
האקולוגי והבריאותי הנגרם מחומרי ההדברה המשמשים בחקלאות המודרנית, החליט בועז יחד
עם אשתו שהפעם זה יהיה אחרת. ביחד הם הרימו מחדש משק לגידול ירקות אורגניים והחל
משנת 2018 המשק נמצא בתהליך הסבה ושדרוג לחקלאות אורגנית ביודינאמית.
כשנשאלה מיכל למה דווקא גידול אורגני ענתה
"זה אורח החיים שלנו וזו דרך החיים שלנו. אורגני זה מה שאנחנו אוכלים וזה מה
שהילדים שלנו אוכלים - אז מן הסתם זה מה שנבחר לגדל".
כיום במשק חביביאן מגדלת המשפחה כ-50,60
סוגים שונים של ירקות ומקפידים לגוון בזנים שונים. מצד אחד חשוב להם נושא האיכות,
שהגידול יהיה ברמה הכי גבוהה גם ברמת הטעם וגם ברמת המגוון – למשל צנונית,
צנונית צרפתית, צנון שחור, צנון אבטיח וכו'.. ומצד שני כל מה שהם קוטפים הם מוכרים
באותו היום - זה הקו המנחה שלהם.
הערוגה הראשונה של משפחת חביביאן היתה במושב
הודיה והיום הגידולים שלהם עדיין שם וגם במושב נחם. "הבנו שיש לנו אפשרות
לקחת את ה DNA של
משפחה וערכים של משפחה ולהפוך אותם לעסק חקלאי ובעצם להפוך גם את האנשים שניזונים
מהירקות שלנו למשהו מהמשפחה, בעיני זה משהו מאד מאד מיוחד"
משתפת מיכל. גם נושא החקלאות הישירה עזר להם כבר מהיום הראשון, לשמור על איכות
וטריות של המוצר. הירקות נקטפים בסמוך למועד המשלוח לפי מספר המנויים בחווה
וההעדפות הפרטיות של כל בית ובית. פעמיים בשנה מיכל גם מזמינה את קהל הלקוחות שלה
לביקור במשק כדי לראות מקרוב את העשייה החקלאית, לסייר בין הערוגות ולהכיר מקרוב
את מי שמגדל עבורם מידי שבוע ירקות אורגניים.
ומה לגבי העתיד שלהם? "אנחנו נמצאים
בדיוק היכן שאנחנו רוצים להיות" מספרת מיכל בגאווה. "שרק נמשיך לטוות את
החוטים ואת החלומות שלנו, להתפתח ולצמוח".
הארגון לחקלאות אורגנית בישראל" הוקם
בסוף שנות ה-70 על ידי מריו לוי מקיבוץ שדה אליהו שבעמק בית שאן. כחלק מהתנועה
האורגנית העולמית הארגון מונחה ע"י שני עקרונות עיקריים: 1.ייצור מזון בריא
לאדם ולחי – נקי מכימיקלים והורמונים 2.
דאגה לאיכות הסביבה הכוללת – מניעת זיהום מי התהום, זיהום האוויר, סחיפת
קרקע וספיחה אקטיבית של פחמן מהאטמוספרה בצורה הנלחמת בשינוי האקלים.
מיכל חביביאן. משק חביביאן. צילמה שני בריל.
כיום, הארגון לחקלאות אורגנית בישראל מונה
מאות מגדלים מכל רחבי הארץ. בנוסף, חברים בארגון עוד כ- 50 עוסקים מתחום התעשייה
האורגנית: משווקים, ייצרני חומרים, אנשי הדרכה ומחקר. אמונה אמיתית בדרכם ודאגה
לשמירת הקרקע של ארץ ישראל, הובילה את הארגון להיות נושא הדגל של החקלאות הישראלית
וסנונית ראשונה במהפך ה"ירוק" של מדינת ישראל.
הרעיון המשותף לכל הפעילים בארגון הוא
הרצון לפעול למען הפחתת הפגיעה בסביבה ובפוריות הקרקע, תמיכה בבריאות האדם, בחי
ובצומח, שיפור איכות מי השתייה, חסכון במים והקטנה משמעותית של פליטת גזי חממה
כפחמן דו חמצני- וההבטחה את יכולתנו, כאזרחי המדינה, להמשיך ולשמור על משאבי הטבע
גם לדורות הבאים.
https://www.organic-israel.org.il/
תגובות
הוסף רשומת תגובה