משרד התיירות של הפיליפינים מדווח כי הסלוגן החדש למיתוג ארץ האיים בעולם: Love The Philipines נוחל הצלחה רבה ברחבי הגלובוס.
שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, אמרה כי הסלוגן שנבחר משקף היטב את הרוח הפיליפינית ואת קבלת הפנים החמה מהלב, שלה זוכה כל תייר בפיליפינים. השרה פרסקו הוסיפה כי הפיליפינים היא מדינה עם תרבות והיסטוריה עשירה,
אטרקציות תיירותיות מגוונות, קולינריה מיוחדת ופסיפס אנושי מרתק. לדבריה, המיתוג החדש משקף את חזונו של הנשיא מרקוס להפיכת הפיליפינים למעצמת תיירות עולמית ושילוב טכנולוגיה דיגיטלית לטובת התיירים הפוקדים את המדינה.
בתוך כך, שרת התיירות של הפיליפינים חנכה בימים אלה לראשונה את האוטובוס האדום הדו-קומתי במנילה עבור התיירים המבקרים בבירת הפיליפינים. האוטובוס מאפשר לתיירים להיחשף למרכזי התרבות והמורשת של מנילה וסיפורה יוצא הדופן של העיר.
המסלול כולל 9 עצירות.
לפי נתוני משרד התיירות של הפיליפינים מתחילת השנה ועד סוף חודש יוני ביקרו בפיליפינים 2.67 מיליון תיירים, כאשר בכל שנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.65 מיליון תיירים. היעד בשנת 2023 הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים.
שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019, בטרם פרוץ מגפת הקורונה, עם 22,851 תיירים. היעד לגבי השוק הישראלי בשנת 2023 הוא להתקרב לאותם מספרים ואף לעבור אותם בשנת 2024.
הצילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (ללא תמורה)
www.
Frasco-launches-Philippines-Hop-On-Hop-Off-for-Manila_2-768x512.png
תגובות
הוסף רשומת תגובה