Apple העולמית מעמיקה את השותפות העסקית עם רשת iDigital ומשיקה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של Apple בעולם - APP (Apple Premium Partner)!!!
רשת
iDigital הדור הבא - Apple Premium Partner (APP)
Apple מעמיקה את השותפות העסקית עם iDigital
iDigital משיקה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של Apple בעולם - APP
APP - מהפכה של ממש ברשת iDigital – השותפה הבכירה ביותר של Apple העולמית בישראל
iDigital מצטרפת למספר מצומצם של שותפות נבחרות בעולם
המפעילות חנויות בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של - Apple APP ,APR ,AAR - כאשר עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי APP שיהוו
את דור העתיד של סניפי iDigital
סניף ה-APP הראשון
בישראל יושק באופן סימבולי בקניון רמת אביב, סניףiDigital הראשון שנפתח בארץ, אשר יביא עימו בשורה חדשה
ומהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חוויית השירות והמכירה שהלקוח הישראלי עוד לא הכיר בארץ
סניפי ה-APP החדשים
יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple - חללי
החנות עוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות הוליסטית
כמקובל בחנויות דומות בעולם, בסניפי ה-APP יוגדר
אזור הדרכה מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות קבוצתיות שיועברו ע"י
המומחים של iDigital, שיהיו אמונים גם על
מיקסום חוויית ההתנסות במגוון המוצרים והאביזרים שבחנות והתאמה מיטבית לצרכי
הלקוחות
עם דגש על רמת שירות
גבוהה, בסניפי ה-APP החדשים
יינתנו גם שירותי מעבדה ותיקון מכשירים ע"י טכנאים מומחי Apple.
לקוחותiDigital ייהנו משירות תיקונים
למוצריApple בפרק זמן של עד 48 שעות
iDigital תחל בקרוב
במהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים לצורך שיפור חוויית
הלקוחות בכל נקודות הממשק שלהם עם החברה.
כחלק מהמהלך יוקם אתר אינטרנט חדשני ששם דגש על חוויית המשתמש - פרויקט דגל
המבוסס על שת"פ ביןApple העולמית לפלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם - Shopify ובנוסף תוטמע מערכת CRM חדשה לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה תוך מתן מענה
הוליסטי לאורך זמן
דורון סלע,
מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: "מדובר בצעד משמעותי המבסס עוד יותר את מעמדה שלiDigital כרשת המובילה בחוויה,
במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל, ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב-
iDigitalובשוק הישראלי"
ההשקעה במהלכים
החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר
חברת Appleהעולמית מעמיקה את
שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי עםiDigital -
החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים היוקרתיים של - Apple APP ,APR ,AAR -
מדובר במהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת. בכך תמשיךiDigital לבסס את מעמדה כמובילת שוק
במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי Apple בישראל.
חנות הדגל
שלiDigital בסניף בקניון רמת אביב
,הראשונה של הרשת בישראל, תוסב
להיות חנות ה-APP (Apple
Premium Partner) הראשונה בארץ ובמהלך שנת
2024 יפתחו שני סניפי APP נוספים.
סניפי ה-APP מציבים סטנדרט
חדש לחוויית הלקוח בישראל. לקוחותiDigital ייהנו מהחוויה הקרובה ביותר לחנויות Apple Store
בעולם מבחינת עיצוב, שירות, מומחיות ומגוון ערכים ושירותים נוספים –
חוויה צרכנית ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר.
APP – כאן ועכשיו
מהפכת חוויית שירות ומכירות
תהליך המעבר
לפורמט ה-APP
מלווה במהפכה של ממש בחוויית השירות שתשתנה לבלי היכר וכוללת סטנדרטים חדשים של
חוויית לקוח. את פניהם של המבקרים בחנויות הדגל יקבל נציג iDigital שיסייע
ללקוחות בכל נקודות המגע איתם, כולל הכוונה וליווי מומחה בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח
יחווה התנסות מיטבית, התאמת מוצר באופן מדויק ומותאם אישית, ייעוץ, שירות טכני
ועוד. בנוסף, בשורה גדולה במיוחד - בסניף
יינתנו ללקוחות החברה שירותי מעבדה ותיקון מוצרים על ידי טכנאי מומחה בפרק זמן של
עד 48 שעות.
חוויית הביקור ב-APP
סניף ה-APP החדש
יאפשר ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple. חללים ייעודיים שעוצבו תוך מחשבה על חווית
התנסות כוללת יותר, המאפשרת ללקוחות לבחון מגוון מוצרים ואביזרים הקשורים זה לזה
באזור ספציפי ולהבין לעומק כיצד ירצו להשתמש בהם ולאילו אביזרים תומכים יזדקקו.
התנסות live וליווי
מקצועי
לקוחותiDigital זוכים בחוויית קנייה מרגשת וייחודית מאז ומתמיד,
אבל היא תהפוך למקצועית עוד יותר: מומחיiDigital ילוו
את הלקוחות בהתנסות במגוון המוצרים שבחנות, יתאימו לכל לקוח את המוצר המתאים בדיוק
לצרכיו, ידאגו להעברת מידע מהמכשיר הישן, ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש
במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים
הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה-Apple שרכש.
Group Demo
בדומה
לחנויות המותג בעולם, בחנות יוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות
והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים שלiDigital בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי Apple וכן בחשיפת
פיצ'רים חדשים.
הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית
ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה. לו"ז
ההדרכות יפורסם באתר החברה.
חוויית הלקוח החדשה של iDigital
בנוסף לכל אלה, iDigital מיישמת
בימים אלו ממש מהלך
משמעותי ורחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים קיימים ועתידיים לצורך
שיפור חווית לקוחות החברה, בדגש על שני פרויקטים משמעותיים.
הקמת אתר אינטרנט חדשני
פרויקט
דגל המבוסס על שיתוף פעולה שלApple העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה
בעולם Shopify, שימוש הניתן
לשותפים העסקיים המובילים שלApple ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט, וכשותפה
בכירה של Apple,
יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית
iDigital-
Appleהקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי.
מעבר למערכת CRM מתקדמת
בניית
פלטפורמה מתקדמת לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה – תשתיות דאטה
ומידע לניהול כלל נתוני הלקוחות בכל נקודות המפגש שלהם עם החברה. מערכת ה-CRM תאפשר לחברה
לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות
מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים
מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני
ולשים דגש
נרחב על הנגשה טובה יותר של מידע על מוצרי Apple, טיפים מהמומחים,
הדרכות וסדנאות.
השירות כערך עליון ומבדל
יצירת
מהפכה אמיתית ברמת השירות של החברה – מתן שירות מצוין – כערך המוביל של החברה בכל
נקודות המגע עם הלקוח. iDigital תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר
ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר
התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח – במסגרתו
לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה
לביתם לאחר התיקון.
בשורה גדולה
במיוחד ללקוחות החברה – בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים
ע״י טכנאי מומחה ומוסמך Apple בפרק זמן של עד 48 שעות. במעבדה המרכזית של
החברה, שודרגה רמת השירות וקוצרו באופן משמעותי זמני ההמתנה לתיקוני מכשירי Apple.
הרחבת אחריות
iDigital מציעה ללקוחותיה שתי תוכניות הרחבת אחריות
המעניקות את האחריות המקיפה ביותר בישראל על מוצרי Apple. התוכניות מקנות את ההגנה
המושלמת ומאפשרים ללקוחות iDigital "ראש שקט ושקט נפשי". במסגרת זו ניתנים
תיקונים במעבדתiDigital הרשמית
המאושרת ע״י Apple, חלקי חילוף מקוריים וטכנאים מוסמכי Apple לתיקון מושלם של המכשיר במקרה של כל תקלה.
iDigital Care - אחריות הניתנת ל-3 שנים מרגע רכישת
המכשיר. תוכנית זו ניתנת לכלל מוצריApple (iPhone, Mac, iPad, Apple Watch (
ומרחיבה לשנתיים נוספות את אחריות היצרן שלApple .
Care + iDigital - אחריות הניתנת לשנתיים מרגע רכישת ה-iPhone.
התוכנית מציעה את כל היתרונות של
iDigital Care וכוללת בנוסף כיסוי נרחב של תיקון
שבר מסך ל-iPhone עד פעמיים בתקופת האחריות.
הצעות ערך
כחלק
מהמאמץ הקבוע של החברה להנגיש את מוצריApple ללקוחות,iDigital מובילה מהלכים משמעותיים ומאפשרת ללקוחותיה
הצעות ערך מצוינות. iDigital מובילה את עולם ה-Trade In ומאפשרת
ללקוחות עסקאות טרייד-אין על מגוון מוצרי Apple שלהם: iPhone, Mac ו-Apple
Watch.
בנוסף,
מציעה iDigital
ללקוחותיה מגוון חבילות המשלבות
רכישה של מוצר אפל יחד עם הטבה משמעותית כגון: שוברי הטבה לרכישת אביזרים (עד
300 ש"ח), הטבות כדוגמת מטען 3 ב-1 בשווי 349 ש"ח, הטבה של הרחבת אחריות
מקיפה מעבר לאחריות היצרן ועוד.
דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: "iDigital גאה
להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם Apple בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה-APP עם
סניף דגל ראשון בקניון רמת אביב. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה
של iDigital
כרשת המובילה במכירות
ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב-
iDigitalובשוק
הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן
במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי Apple ואת
מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים
הישראלים".
רשתiDigital , שפועלת תחת חברת האם iCon Group
- היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל - מונה 20 סניפים מחיפה ועד אילת.
בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 6 סניפי iDigital
goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון
מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי.
קרדיט : גדי סיארה,
תגובות
הוסף רשומת תגובה