הבחירה של קים קרדשיאן
ULIKE – המותג המוביל בעולם בתחום
הסרת השיער הביתית – מגיע לישראל
And you are going to like it!
מותגULIKE מציג מכירות
של למעלה מ-2 מיליון מוצרים בשנה, מראה צמיחה שנתית דו ספרתית של כ-70%
החברה תשווק בישראל את מוצר הדגל Air10 הנמכר והמתקדם ביותר בעולם עם הפטנט הרשום - אפקט הקירור למינוס 5.1 מעלות שבין מפתחיו נמנה פרופ' תאודור ו. הנש זוכה פרס
נובל לפיזיקה
והשימוש בו ללא כאב, כוויות וגירויים, אורות כפולים
המבטיחים תפוקת אנרגיה וכיסוי גבוהים יותר
(להפחתת שיער עד 96% תוך שבועיים)
חיישן עור המזהה את גוון העור ומתאים לו את עוצמת ההבזק
אביטל זמיר, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב ULIKEישראל:
"מצפים להפוך לגורם מוביל בשוק בישראל תוך שנתיים"
בעיצומה
של המהפכה בתחום הסרת השיער הביתית, אנו עדים לנטישת מכוני הלייזר לטובת מכשירי
לייזר ביתיים ברחבי העולם. כעת, ULIKE –
המותג מספר אחת בעולם בתחום הסרת השיער הביתית – מגיע לישראל. ישווק בלעדי ברשת
חנויות סופר פארם, עם יתרונות מובהקים ובמחיר תחרותי.
ULIKE
IT – מכשיר הדגלAir10
עם הפטנט
הרשום - אפקט הקירור מינוס 5.1 מעלות- ללא כאב, כוויות וגירויים
מדובר
במכשיר המתקדם בתחומו והנמכר ביותר בעולם, הדור הבא של הIPL-, עם הפטנט הרשום – אפקט הקירור המאפשר למכשיר להגיע למינוס 5.1
מעלות ללא כאב, עם אורות כפולים המבטיחים תפוקת אנרגיה וכיסוי גבוהים יותר (להפחתת
שיער עד 96% תוך שבועיים), חיישן עור המזהה את גוון העור ומתאים לו את עוצמת ההבזק
ו-מצב HSR המסוגל להסיר אפילו את
השערות העקשניות ביותר לטיפול ומאפשר ללקוחה לראות תוצאות כבר אחרי שבועיים. המכשיר
עומד בכל התקנים הבינלאומיים, כולל אישור ה-FDA
האמריקאי ואישור משרד הבריאות בישראל.
מחיר
השקה: 2,390 ש"ח
מכשיר ה-IPL להסרת שיער של ULIKE ה- Air10- שמוכר בעולם כמסיר השיער של קים קרדשיאן,
הוא מכשיר הדגל של המותג. קרדשיאן מזוהה בשנים האחרונות כשגרירת המותג.
טכנולוגיית
ה-IPL
בשנים
האחרונות ולצד הטיפול בלייזר, נוספו שיטות ממקורות אור נוספים להרחקת שיער. אחת
מהן היא שיטת ה- IPL-
שיטת האור הפולסי המושתתת על הבזקי אור בספקטרום רחב ורב עוצמה, כאשר האור עובר
דרך העור הבהיר יחסית ופוגע בריכוזי מלנין גבוהים - בהם בסיס השיער - אנרגיית האור
הופכת לאנרגיית חום הממיסה והורסת את התאים. הפולסים הם מהירים והכאב המורגש הוא
מינימלי. בעולם, מדובר בשוק צומח ורווי מתחרים עם
אחוזי חדירה גבוהים ששמים מעל לראשי המכונים להסרת שיער בלייזר סימן שאלה גדול.
הטכנולוגיה
מאפשרת לטפל גם בעור כהה יותר, לעומת הלייזר שאינו מסוגל לבצע זאת ובעיקר ללא צורך בהשגחה רפואית. מדובר למעשה בתשלום חד פעמי על מכשיר שבדרך
כלל, תלוי באיכות המכשיר והמותג, יכול להחזיק כ-20 שנים. המכשירים הם קטנים, נוחים
וניתנים לנשיאה.
הטכנולוגיה
העדכנית ביותר במסגרת IPL( (Light Pulsed Intenseהיא
טכנולוגיית פרימיום להסרת שיער חצי קבועה המיושמת במכוני יופי מקצועיים. היא
מבוססת על שימוש באור בעוצמה גבוהה הנשלחת לאזור בעור, נספג בשערות כדי להרוס את
הנורה שלהן על ידי חימום. האור מוליך על ידי המלנין הקיים בריכוז גבוה בשערות, אך גם בעור.
השוק
בעולם
שוק
הסרת השיער העולמי מוערך בכ-4.07 מיליארד דולר ב-2022 (באותה שנה נמכרו 11 מיליון
יחידות, ULIKE
מכרה 2.16 מיליון – המהווה נתח שוק של 19%)
ומאז המספרים רק הולכים ומאמירים. השוק העולמי צפוי להתקדם בקצב צמיחה שנתי של
4.9%.
בשנת
2022 התהדר מותג ULIKE
בצמיחה של 80% במהלך שלוש שנים, ובממוצע צמיחתו עומדת על 70% בשנים האחרונות,
בהן הצליחה החברה לייצר את מכשירי הסרת השיער המתקדמים ביותר בעולם.
בשנת
2024 השוק העולמי כולו עמד על 1.86 מיליארד דולר, התחזיות מראות כי הוא יאמיר עד
כדי 3.75 מיליארד דולר בשנת 2031.
מה
חשוב לצרכניות הישראליות?
מבדיקה
שערכה ULIKE בישראל עולה כי נשות ישראל כבר לגמרי אימצו
את טרנד הטיפוח הביתי כאשר 34% מהנשים מעידות כי הן מסירות שיער באמצעות
מכשור בבית.
כמו
כן, נראה כי הצרכניות הישראליות מחפשות מוצר שעובד, בטוח, עם המלצות וללא כאב. 20%
מהנשים מעידות כי מחפשות מוצר יעיל כאשר ל 16% מהנשים, חשוב במיוחד כי המכשיר
ייחשב בטיחותי.
עוד
בחנויות
בנוסף
למוצר הדגל Air10
משווקת Ulike ישראל מכשירים
מהמתקדמים בתחומם בתחום הסרת שיער וטיפוח העור בשיטת IPL
העובדים על טכנולוגית קירור ובהם מכשיר ה UIM20-Men, UI07-ROSE2, U104-AIR2, UI06-AIR3;
ומוצרים לטיפוח העור בהם UD20 -
מכשיר לטיפולי עור ולהפחתת כתמים, קמטים ואקנה ושיפור מראה העור המתאים לשימוש
ביתי ומיועד לשיפור מרקם העור על ידי החלקתו, הבהרתו והפחתת אדמומיות; ומכשיר 10UM
- מסיכת פנים LED של
ReGlw, מסיכת טיפוח להפחתת פגמים, חידוש העור והבהרה, עובד בטכנולוגית
קירור.
רקע
ULIKE
מותג
בינלאומי מוביל בתחום הסרת השיער ומכשירי היופי לבית, נוסד בשנת 2013 ומציע
לצרכנים חווית טיפול עצמי בטוחה יעילה ונוחה.
בין
חברי דירקטוריון החברה נמנה גם תאודור ו. הנש זוכה - פרס נובל פיסיקה.
לחברת
ULIKE
יותר מ-1,000 חנויות ברחבי העולם ב-49
מדינות, מתוכם 18 סניפים דגל גלובליים הכוללים מעבדות מיוחדות (קליניות,
אופטיות, בטיחותיות ומבניות). צוות המחקר והפיתוח של החברה מורכב מיותר מ-100
מומחים הפועלים בשני מרכזי מחקר ופיתוח.
אביטל
זמיר, סמנכ"לית פיתוח עסקי Ulike ישראל:
"אנו גאים להביא לישראל את המוצר המוביל והמתקדם ביותר בעולם בתחום הסרת
השיער הביתית. מדובר במכשיר עם ערכים מוספים מובהקים ללקוחות בכל העולם וכעת גם
בישראל. אנו מצפים כי בתוך כשנתיים נהפוך להיות גורם מוביל בשוק בארץ".
תגובות
הוסף רשומת תגובה