יצרנית המזון מיה מציגה:
סדרת תערובות "על האש" :
תערובות תבלינים לסטייקים, עוף, דגים, קציצות ועוד
מאת שולמית אטיאס
יצרנית המזון הישראלית "מיה", מציגה לקראת יום העצמאות ועונת הפיקניקים את סדרת "על האש", סדרת תערובות תבלינים המיועדת להשבחת טעמן של מנות בשר ודגים שונות.
תערובות התבלינים של חברת "מיה" מותאמות לכל סוגי הבשרים במטבח הישראלי. תערובות התבלינים מבוססות על תבלינים טהורים בלבד, ללא חומרים נוספים ונמכרות במחירים שווים לכל כיס, ללא פשרות על האיכות.
חברת "מיה" מייצרת את התבלינים בהתאם למתכונים משפחתיים של מייסדי החברה אשר הותאמו לטעם הישראלי, המאופיין בקשת הרחבה של סוגי מאכלים לפי עדות שונות ומאכלים מסורתיים. בחברה שוקדים על פיתוח וייצור תבלינים נוספים שיענו לצרכיו של הצרכן הישראלי ולמגוון תבשילים פופלאריים. תערובות התבלינים של מיה מגיעות במארזים מיוחדים השומרים על טריות המוצר לאורך זמן. התערובות אינן מכילות צבעי מאכל וחומרים משמרים.
סדרת "על האש", כוללת בשלב זה 7 מוצרים: תבלין על האש; תבלין לקציצות; תבלין לסטייק; תבלין לקבב; גריל בשר; גריל דג; גריל עוף.
50 גר', מחיר מומלץ לצרכן 6.90-7.90 ₪ . כשר פרווה – בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל המוצרים פרווה , נארזים בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.
שוק התבלינים הארוזים בישראל מגלגל כ-150 מליון ₪ בשנה ומובל על ידי תבליני מיימון (24.9%), תבליני טעם וריח (18.2%) וחברת מיה (15.5%) שצמחה ב46% מול שנת 2016, כך על פי נתוני סטורנקסט. בחג הפסח ויום העצמאות מגדילה מיה את נתח השוק שלה מול המתחרים ל-18.4% בזכות הכשרויות הגבוהות שהיא מחזיקה. בכלל שוק התבלינים עולות המכירות בחודש אפריל בממוצע בכ-100% - לקראת חג הפסח, יום העצמאות ועונת הפיקניקים.
חברת מיה
חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: קטניות, סדרת קטניות וסופר פוד בריאות מן הטבע, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. מיה הינה מהספקיות המובילות בשוק הקטניות הקמעונאי וחולשת על כ-50 אחוז משוק זה. החברה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים הקמעונאי ובתחום מוצרי האפייה מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי.
|
יין
Inspire Art - חיבור של יצירה ייננית עכשווית ואומנות ישראלית יקב טפרברג משיק את Inspire Art – יינות חדשים במהדורה מוגבלת - בשיתוף פעולה עם האומן הבינלאומי DEDE inspire art inspire art -1דבוקי. יקב טפרברג מחבר בין יצירה ייננית עכשווית לאומנות ישראלית במיטבה ומשיק בימים אלה את Inspire Art – עם שני יינות זניים חדשים במהדורה מוגבלת התואמים את רוח שיתוף הפעולה המוביל את המהלך. יין הסוביניון בלאן ויין הדבוקי ישווקו במהדורה מוגבלת ויעוטרו בתוויות – בהשראת יצירותיו של האומן הישראלי הבינלאומי DEDE . יצירה בתוך (ועל) והבקבוק. יצירותיו של DEDE , הפלסטרים הכל כך אייקוניים מרחובות תל אביב וערים נוספות בעולם, יככבו על בקבוקי המהדורה המוגבלת החדשה של יקב טפרברג. בעוד החיבור לתרבות ולאומנות הישראלית הוא אך טבעי, כמו גם ל- DEDE כמייצג את עולם האומנות החדש והחופשי, יקב טפרברג בחר להביא את הגלריה אל בקבוקי היין. כמי שמאמינים בתרבות היין שהוא יצירה לכל דבר, מוביל היקב את החיבור בין העולם המסורתי אל העולם החדש, בין השורשי לעכשווי, או בפ
תגובות
הוסף רשומת תגובה