#StayMotivated
הייפיט - מוצר הכושר של העתיד
מאת שולמית אטיאס
shulamit.atias@gmail.com
פיתוח חדש של רצועות כושר חכמות מגייס מימון בתמורה לאחוזים מהמיזם
פיתוח חדש הופך את רצועות הכושר המוכרות למוצר כושר חכם. הרצועות אוספות מידע במהלך האימון כדי לספק למתאמן נתונים על התקדמותו המגבירים את המוטיבציה. הפיתוח מגייס השקעה בקמפיין גיוס המונים בתמורה לזכויות במיזם.
המיזם, שהוקם ע"י גיא בר יחד עם שותפים מאנגליה, גייס כבר השקעה בקרב המעגל הקרוב ועובד כרגע על גיוס SEED של חצי מיליון דולרים . המיזם נמצא גם במגעים מול המדען הראשי וחברות כושר ענקיות כגון TechnoGym האיטלקית.
הרעיון מאחורי המיזם הוא שמרבית האנשים אוהבים לשפר את ביצועיהם, חשיפתם לנתונים שנאספו במהלך האימון גורם למתאמנים להרגיש מעורבים יותר בתהליך ומעודד אותם לנסות לשפר את ביצועיהם. ציוד האימון שפותח מבוסס על רצועות כושר העוקבות אחר המתאמן ומציגות מידע בסוף האימון או בזמן אמת על מספר חזרות של כל תרגיל, רמת מאמץ, דופק לב, שריפת קלוריות, מתי בוצע האימון, באיזו רמת עצימות ולמשך כמה זמן.
צוות הייפיט : אבי, רונית, גיא , תמיר, דודי
רצועות כושר היו צריכות לעבור שינוי מחדש על מנת להתאים לדרישת הסטארטאפ ולהפוך למוצר כושר חכם בעזרת צמיד משולב חיישנים ואפליקציה ייחודית. הרצועות מאפשרות למתאמנים לעקוב אחר הפעילות מכל מקום, בתוך מבנים, באימון בטבע ובסביבת העבודה. השימוש בהן מפעיל את כל חלקי הגוף בפעילות אירובי או תרגילים לחיזוק השרירים. למכשיר וסת התנגדות ליצירת רמת קושי משתנה.
המיזם מגייס השקעת המונים באתר פיפל ביז בתמורה לזכויות. ההון שנדרש כדי להוציא את המיזם לפועל הוא 370 אלף שקל. חברת פיפל ביז מאפשרת למיזמים להשתמש במודל השקעות חדשני של איסוף הון מהציבור דרך אתר המחבר בין יזמים ומשקיעים מכל העולם.
קישור להשקעה בקמפיין: http://www.pipelbiz.com/Campaign/205
תגובות
הוסף רשומת תגובה