Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein
Ray-Ban רייבאן מותג המשקפיים מספר 1 בעולם משיק
קמפיין חדש בניצוחו של הצלם המוערך סטיבן קליין
הבועט במוסכמות חברתיות ומקדש את ערך האינדיבידואליזם
הבועט במוסכמות חברתיות ומקדש את ערך האינדיבידואליזם
מאת :שולמית אטיאס -shulamit.atias@gmail.com
במרכזו של הקמפיין החדש 7 צילומים המתעדים תרחישים הקוראים תיגר על הקונספציה הרווחת וההתנהלות על פי סטיגמות וסיסמאות. בכישרונו, מצליח קליין לתפוס את הרגע בו הגיבורים בצילומיו מתנערים מן העבר במטרה לשחרר את עצמם מחבליה הלופתים של החברה השמרנית והממוסדת, לאפשר לעצמם לצעוד קדימה ולממש את הפוטנציאל שלהם.
הקמפיין החדש מהווה המשך ישיר לאג'נדה שמלווה את רייבאן בשנים האחרונות המעודדת את האדם הפרטי להתגבר על פחדים ולחיות את חייו מבלי להיכנע לתכתיבי החברה. ״הקמפיין עוסק בגיוון ואינדיבידואליזם״ מסביר קליין. ״הקונספט של הקמפיין כולו מתבסס על יצירה של עולם בו אנשים עוזבים עולם אחד ונכנסים לעולם אחר מתוך גישה של לעולם לא להסתכל אחורה. אחד הדברים הנהדרים בנוגע לקמפיין הוא שהוא מרגיש אותנטי בכך שכל מי שמרכיב משקפי ריי-באן לובש את האישיות של עצמו, והמשקפיים לא לובשים אותו״.
הדמויות בצילומיו של קליין שונות ומגוונות: זוג בגיל העמידה המתועד כשהוא דוחה את הסטטוס קוו ויוצא אחרי בילוי סוער במועדון לילה של צעירים, מוסיקאית בעלת שם עולמי הקוטפת את אחד מפרסי המוסיקה הנחשבים אך מעדיפה לחמוק דרך דלת היציאה האחורית כדי להתעסק ביצירה במקום במצלמות ותארים וגבר צעיר הבוחר להשאיר את כנופיית הרחוב שלו מאחור כדי לצעוד קדימה ולנסות להשיג לו עתיד טוב יותר
כל אחת מהדמויות בקמפיין מרכיבה דגם המהווה אבן דרך בהיסטוריה המפוארת של ריי-באן: משקפי הטייסים העל-זמניים, דגם הקלאבמסטר ירוק-העד של ריי-באן, דגם ׳הגנראל׳ שהושק העונה מחדש ועד לרבי מכר חדשים שעלו רק לאחרונה על המדפים וקצרו ביקורות אוהדות. הקמפיין עצמו יושק בערוצים הדיגיטליים של המותג במהלך השבועות הקרובים.
סטיבן קליין (52), אחד מצלמי האופנה המוערכים ביותר בעולם, העומד מאחורי קמפיינים גדולים וזכורים ביניהם, קלוויין קליין, דולצ'ה גבאנה, לואי ויטון, בלנסייגה ועוד, אולם הפרויקט המזוהה איתו יותר מהכל הוא סדרת הצילומים המפורסמת למגזין W בכיכובם של מדונה, טום פורד, בראד פיט ועוד רבים אחרים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה