SKECHERS העולמית הכריזה כי בחרה בזמרת המובילה קמילה קאבאלו, לשמש כפנים של המותג עבור קמפיין ההנעלה החדש לקולקציית הנשים.
חברת SKECHERS העולמית הכריזה כי בחרה בזמרת המובילה קמילה קאבאלו, לשמש כפנים של המותג עבור קמפיין ההנעלה החדש לקולקציית הנשים.
- קמילה קאבלו, שנבחרה לאחת מ-25 הדמויות המשפיעות על בני הנוער בארה"ב, תשיק את הקמפיין החדש של SKECHERS בהמשך החודש במקביל ליציאת אלבום הסולו הראשון שלה
- קמילה תצטרף לנבחרת הכוכבים של SKECHERS הכוללת דמויות מפתח בתרבות האמריקאית, כגון ג'ו מונטנה, האווי לו נג, שוגר ריי לאונרד ועוד.
הזמרת והיוצרת הקובאנית קמילה קאבלו מכירה היטב את אור הזרקורים והבמה שכן, היא החלה את קריירת הסולו שלה לאחר ארבע שנים כחברה בלהקת הבנות המצליחה-Fifth Harmony וכבר אז היא זכתה ב-5 מועמדויות בפרסי קטגוריית הנוער וביססה את מעמדה עם הלהיט " “Bad Things" שצבר יותר מ- 270 מיליון צפיות והעניק לה את התואר 'האמנית האישה הראשונה שזכתה במקום הראשון ברדיו'. כמו כן, לאחרונה היא שיתפה פעולה עם ג'יי בלבין ופיטבול בסינגל “Hey Ma” לפסקול של "מהיר ועצבני" וגם עם שון מנדס בדואט “I Know What You Did Last Summer שהגיע למקום עשירי במצעד הפופ ברדיו ולמקום עשרים במצעד מאה הגדולים, בימים אלו קאבלו היא חלק מסיבוב ההופעות של ברונו מארס לקיץ 2017.
קמילה קאבלו: "השנה הזו היא תחילתו של פרק חדש בחיי, גם בעולם המוזיקה וגם בחיים – כחלק מהמסע הזה, אני מאושרת להצטרף למשפחת SKECHERS, מלבד הסטייל והנוחות של נעלי SKECHERS אני אוהבת את כל הפעילות הפילנתרופית של סקצ'רס שמעניקים נעלים חדשות למיליוני ילדים בעולם ובית חם לבעלי החיים. חשוב לי לנצל את ההצלחה שלי כדי לתת בחזרה ולשתף פעולה עם חברה שחושבת כמוני ומאמינה בלהעביר את זה הלאה. אני אוהבת את רוח הנדיבות של SKECHERS ואני מצפה כבר לשתף את המסרים החיוביים האלו עם כל העולם כשגרירה החדשה של המותג".
מייקל גרינברג, נשיא SKECHERS: "קמילה היא יורשת טבעית למורשת הסופר סטארים מעולם המוזיקה היא אהובה על ידי מיליונים וצריך לעקוב אחריה השנה ובכלל, היא נבחרה לאחת מ- 25 המשפיעים על בני נוער על ידי מגזין ה- TIME בשנה שעברה, יש לה להיטים באנגלית ובספרדית והיא מדברת לפלח השוק החמקמק והמעניין ביותר של דור ה-Z. עם הביטחון, האופי המדהים והגישה שלה היא דמות אייקונית בינלאומית שמצטרפת למותג שלנו.
מיום הקמת המותג, האסטרטגיה הפרסומית שליוותה את המותג הייתה בחירה במובילי דעת קהל ואושיות מפורסמות מתחומי התרבות, המוזיקה, הספורט ועוד כפרזנטורים של המותג. הקמפיינים הנוכחיים של קולקציית הגברים כוללים את ג'ו מונטנה, האווי לו נג ושוגר ריי לאונרד, ואילו בעבר ליוו את המותג המתופף האייקוני, רינגו סטאר וכוכבי הספורט ג'ו נאמאת, טומי לסורדה מריאנו ריברה, פיט רוז, מרק קובן, קארל מאלון, קארים עבדול ג'באר, ריק פוקס וויין גרצקי".
עם מחזור מכירות עולמי של שלושה מיליארד דולר מובילה Skechers את עולם ההנעלה המקצועי ונבחרה למקום השני בארה"ב במכירות נעלי ספורט.
המותג Skechers נוסד על ידי רוברט גרינברג ובנו מייקל גרינברג בשנת 1992 במנהטן ביץ' קליפורניה. כיום, ישנן מעל ל- 2,305 חנויות ברחבי העולם המתפרשות במעל 160 מדינות.
למותג שתי קטגוריות עיקריות בתחום הנעליים: קטגוריית הלייף סטייל הכוללת את רפידת ה- memory foam הייחודית ("הרפידה שזוכרת") וקטגוריות הנעלים המקצועית Skechers Performance הכוללת מגוון רחב של קטגוריות מקצועיות לפי ענפי הספורט השונים – ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ועוד.
כמו כן, המותג מציע מגוון רחב של מוצרים משלימים כגון הלבשה ואקססוריז לכל הגילאים.
את הקמפיינים הנודעים של Skechers מובילים ידוענים בעלי שם עולמי הנחשבים למובילי דעת קהל בתחומם וביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים.
תגובות
הוסף רשומת תגובה