איקאה משיקה את קטלוג 2019
שבעה בתים, שבעה סגנונות עיצוב, שבע סיטואציות חיים
וקונספט מוביל אחד:
"אנשים שונים, צרכים שונים, בתים שונים"
***
קטלוג איקאה 2019 מציג שבעה בתים אשר כל אחד מהם מציע סיפור עיצובי וסיטואציית חיים שיעניקו השראה לקהלי יעד שונים.
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "מגמת המעבר לערים הגדולות מצריכה שינוי תפיסתי הן בצורת הבנייה והן בפתרונות הריהוט".
במסגרת ההשקה פרסמה איקאה את הסקר –Life At Home אשר בוחן את ההיבט הפסיכולוגי שהופך ארבעה קירות ל"בית" עבור אנשים ברחבי העולם.
היום, השיקה איקאה בישראל את הקטלוג החדש לשנת 2019 תחת הקונספט: "Celebrating different needs- אנשים שונים, צרכים שונים, בתים שונים". הקטלוג החדש מבוסס על שבעה בתים, כאשר בכל בית מוצג סיפור חיים שונה, אבל כולם מתחילים מאותה נקודה: לכל סיטואציית חיים ישנם צרכים שונים המתחילים בבית.
בסקר שערכה איקאה, נבדקו הצרכים והחלומות של האנשים, לצד האתגרים האמיתיים של החיים וכיצד מושפעים מכך הבית וסביבתו. הקטלוג מוביל את הקונספט האיקאי ל"יצירת חיים טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר", ומאפשר לכולם לקבל השראה ורעיונות לעיצוב הבית בהתאם לסיטואציית החיים בה הם נמצאים.
לצד שבעת הבתים, מוצגים מגוון מוצרים חדשים, אשר ממשיכים את הקו העיצובי של איקאה בדגש על פונקציונליות ומחיר שווה לכל כיס, זאת בנוסף לחדשנות במוצרים ובעיצובים לצד שיתופי פעולה עם חברות ומעצבים בינלאומיים.
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל:"בשנים האחרונות, אנו עדים למגמת מעבר לערים הגדולות, היוצרת ערי ענק (מגה סיטי) בהן מתגוררים מיליוני אנשים. מגמה זו מצריכה שינוי תפיסתי הן בצורת הבנייה והן בפתרונות הריהוט. המבנה בו אנו מתגוררים הוא רק מרחב פיזי, אבל ה"בית" מורכב מהיבטים פסיכולוגים רבים המשפיעים על חיי היום יום של כולנו. קטלוג 2019 של איקאה, מציג סיטואציות חיים שונות, החל ממשפחה מרובת נפשות, דרך זוגות מבוגרים ועד בתים ירוקים וחכמים, וכל זאת במטרה להציע פתרונות לכולם ולגעת בכל קהלי היעד.
אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות איקאה ישראל: "קטלוג איקאה לשנת 2019 מכיל השראה ופונה לכולנו, בין אם מדובר בדירת 18 מ"ר בלב העיר, בית עם ילדים מתבגרים, בית של זוג מבוגרים המארח את הנכדים, בית לזוגות צעירים ועד לבית המוקדש כולו לנושא הקיימות עם מוצרים ופריטים ידידותיים לסביבה, איקאה מציעה פתרונות לכולם. השנה, מאפשר הקטלוג התמצאות קלה וחווייתית יותר, תוך יצירת זהות, חיבור והתאמה לסיטואציית החיים האישית של כולנו.
קטלוג IKEA לשנת 2019 מתפרש על 280 עמודים, מתורגם ל-38 שפות ומופץ ב- 55 מדינות.
הקטלוג יופץ בישראל ב – 1,520,000 עותקים וכן בארבעת חנויות הרשת בבאר שבע, קריית אתא, ראשון לציון ונתניה. בנוסף, ניתן למצוא את הקטלוג גם במהדורה דיגיטלית באתר החברה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה