Pixie משיקה סדרת בקבוקים בעיצוב פופ ארט ייחודי וצבעוני
Pixie מבית טמפו משיקה קולקציית בקבוקים ייחודית בעיצוב פופ ארט לסדרת המשקאות המוגזים במתיקות מעודנת.
חברת טמפו, שהשיקה לאחרונה סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת 4 טעמים רעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק ואננס קוקוס, תחת המותג Pixie ,
לא מפסיקה להפתיע ומשיקה קולקציית בקבוקים בעיצוב פופ ארט.
לא מפסיקה להפתיע ומשיקה קולקציית בקבוקים בעיצוב פופ ארט.
המותג ,Pixie המאופיין בתפיסה חדשנית וצעירה בעולם המשקאות, שומר על ייחודיותו ואריזת הבקבוקים החדשה תאופיין בעיצוב פופ ארט אופנתי המתחבר לעולמות הלייף סטייל. הסדרה משלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל. 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.
ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: המותג Pixie שם דגש על עיצוב אריזות המוצר, מתוך הבנה, שהוויזואליות משמשת תפקיד מרכזי בחוויית הקנייה והצריכה של משקאות. הרעיון מאחורי המותג הוא לחדש ולרענן באופן תדיר את סדרת המוצרים מבחינת טעמים ועיצובים, כדי להמשיך להפתיע את הצרכנים, תוך שמירה על איכות וטעם המוצרים.
מחיר מומלץ לצרכן של של בקבוק 275 מ"ל – 9 ₪ .
כל המוצרים כשרים לפסח
לפרטים נוספים: גיל-עד תדמית, שירה הלוי – 052-6844988
תגובות
הוסף רשומת תגובה