Yango מציגה - טכנולוגיה מהפכנית: אפליקציית הזמנת המוניות Yango משיקה טכנולוגיה חדישה בישראל, המאפשרת מחיר נסיעה שקוף וידוע מראש לנוסע, מהלך שעתיד לשנות את חווית המשתמשים בישראל בהזמנת מונית.
יניב אלפי מנכל יאנגו ישראל Yango. צילום- אלירן אביטל.
אפליקציית המובייל Yango, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה Yandex (נסד"ק: YNDX) מכריזה על
מהפכה בענף המוניות. לראשונה בישראל, אפליקציית Yango תציג מראש את מחיר הנסיעה הסופי אותו ישלם הלקוח.
בעת הזמנת מונית
באפליקציית Yango, לאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים, מחיר הנסיעה
אשר יופיע באפליקציה לא ישתנה עד תום הנסיעה ויהיה שקוף וידוע מראש. בנוסף, לתקופת
ההשקה Yangoתספק הנחה נוספת בגובה 25% אחוזים שיחושבו למחיר הסופי.
מהפכה זו הפכה אפשרית בזכות טכנולוגיות למידת מכונה (ML) מורכבות אשר יכולות לחזות את המחיר העתידי בדיוק רב. מערכות אלו
מתבססות על נתיב הנסיעה, חיזוי זמן הנסיעה בהתאם למשתנים השונים (זמן בשנה, שעה,
יום, נתוני התעבורה המשתנים ומשתנים רבים נוספים הנלקחים בחשבון). בכל הזמנה ניתן לדעת
מראש את מחיר הנסיעה ללא חששות – מחיר אשר יהיה נמוך יותר או שווה למחיר המוצג על
צג המונה של הנהג. נסיעות במונית יהפכו לפשוטות יותר ושקופות יותר עבור המשתמשים.
זהו רק צעד ראשון במאמציה של Yango להוביל לשיפור חווית משתמש בענף המוניות בישראל. אנו צופים לראות
בעתיד הקרוב שיפורים נוספים אשר יספקו הן לנוסעים והן לנהגים חוויה טובה ונוחה
יותר משמעותית - בכל נסיעה.
על פי חוק, המחירים אשר יוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים יותר
מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות המתקדמות של Yango לקחו בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה או
נמוך יותר ממחיר המונה, כך שהמהלך כולו נשען ומתבסס על החוק הישראלי.
השינוי באפליקציה אשר הושק באופן רשמי, נמצא במצב בדיקה
והתאמה מתמדת, כך שיתכנו שינויים ועדכונים נוספים בעתיד, תוך התחשבות בבקשות
הנהגים והנוסעים באופן קבוע על מנת לספק חוויה נוחה וקלה ככל שניתן.
יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל, מסר: "במצב
כיום בישראל, המחיר אשר מופיע על צג המונה בתום נסיעה - הוא המחיר הסופי והמוחלט.
אך אנו יודעים עד כמה מחיר ידוע מראש הינו בעל ערך לנוסעים. הודות לטכנולוגיות
המתקדמות שלנו והסטטיסטיקות שצברנו במהלך חצי השנה האחרונה בישראל, אנו יכולים
לחזות מחיר נסיעה בדיוק רב ולהתחייב אליו, וכל זאת בהתאם לחוק."
עוד מוסיף אלפי: "אני מבטיח בזאת כי זוהי רק ההתחלה של
שינוי משמעותי בחוויית משתמשי המוניות בישראל. אנו עתידים להשיק עוד יכולות
טכנולוגיות מתקדמות ושירותים אשר ימשיכו לבסס אותנו כמובילים בענף. כלל היכולות והשירותים
אותם נשיק פותחו או הותאמו על ידינו במיוחד עבור השוק המקומי, וישפרו את חווית השימוש
בשירות שלנו הן עבור הנוסעים והן עבור הנהגים. אנו מרוצים מההתקדמות אותה עברנו
מאז ההשקה בישראל, והודות לטכנולוגיות שלנו, אנו מצליחים לספק מחירים הוגנים אפילו
במגבלות השוק הקיימות".
אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018 ולאחר שבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל
למעלה מ-100,000 הורדות. בנוסף לחלופה הצרכנית אותה הביאה Yango, מטרתה היא להנחיל רף גבוה במיוחד של שירות ומקצועיות בשוק
הישראלי, ולקדם את ישראל לסטנדרטיים הבינלאומיים עליהם מקפידה Yangoבשווקים
השונים.
אפליקציית
Yango זמינה להורדה
חינמית באנדרואיד וב- IOS
אודות Yango
Yango
הינה אפליקציית מובייל מבית Yandex (נסד"ק:YNDX), מחברות הטכנולוגיה הגדולות באירופה, המחברת בין נוסעים למוניות
הזמינות לנסיעה. כיום, Yango המוכרת גם תחת המותג Yandex.Taxi פועלת ב-15 מדינות
שונות, ביניהן רוסיה ורוב מדינות חבר העמים, גאורגיה, המדינות הבלטיות, פינלנד,
סרביה, וכעת מרחיבה את פעילותה במהירות לאזורים נוספים. אפליקציית Yango זמינה בעברית, באנגלית, בצרפתית, ברוסית
ובשפות נוספות.
לאחרונה השיקה Yango מרכז נהגים בתל
אביב, המציע מענה אישי, מקצועי ופרונטלי, לנהגיה. המרכז מציב רף חדש של שירות
בסטנדרטים בינלאומיים, של שירות ומקצועיות, כחלק מיישור הקו של החברה הבינלאומית
וזאת לאחר כחצי שנה לאחר השקת פעילותה בישראל.
תגובות
הוסף רשומת תגובה