טיב טעם במהלך אסטרטגי: תוזיל משמעותית מחירי 1,000 מוצרים הפופולאריים ביותר בקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, בשר, פירות וירקות, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד.



חגי שלום מנכל ובעלי קבוצת טיב טעם צלם אלעד גוטמן 

רשת טיב טעם במהלך אסטרטגי:
תוזיל משמעותית מחירי  1,000 מוצרים  הפופולאריים ביותר בקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, בשר, פירות וירקות, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד.

מהלך זה מקבל חיזוק נוסף ע"י שינוי מודל המועדון  לראשונה מועדון חברים חינם ללא דמי הצטרפות!

חגי שלום: "המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניות מקיפות ברשת ולא רק השלמות של המוצרים המיוחדים שמאפיינים את טיב טעם. מדיניות המחירים החדשה  תיצמד  למחירי שופרסל דיל, חברה ראויה ומובילה בשוק, וכל זאת ללא כל פגיעה באיכות, במגוון, בחוויה הקולינארית ובשרות המאפיינים את טיב טעם"

רשת הסופרמרקטים  טיב טעם מובילה מהלך אסטרטגי ארוך טווח להוזלת מחירים אגרסיביתומשיקה מועדון חברים חינם!
מדובר בהוזלה של למעלה מ 1,000 המוצרים הפופולאריים ביותר ברשת, המשתווים למחירי שופרסל דיל. ההוזלות  יתקיימו בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר בטיב טעםמוצרי מכולת לרבות מחלקות הבשר, מכולת, משקאות קלים  ומשקאות חריפים,  שימורים, ירקות, עוגות ועוגיות, מוצרי התינוקות,  מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקיון ועוד. 
חגי שלום מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם מסר: "המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניות מקיפות ברשת ולא רק השלמות של המוצרים המיוחדים  שמאפיינים  את טיב טעם. מדיניות המחירים החדשה  תיצמד  למחירי שופרסל דיל, חברה ראויה ומובילה בשוק, וכל זאת ללא  כל פגיעה באיכות, במגוון, בחוויה הקולינארית ובשרות המאפיינים את טיב טעם".


הוזלת המחירים כוללת את  19 סניפי טיב טעם (לא כולל את חנויות הסיטי) וכן באתר טיב טעם בקליק.
לדברי חגי שלום: "המהלך הינו ארוך טווח, מגוון ואינטנסיבי וכולל את כל חנויות הרשתלמעט החנויות הקטנות בתוך הערים In the city., בהם אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים."
חיזוק המהלך מתבצע גם ע"י מספר שינויים משמעותיים במודל הפעלת מועדון החברים והנגשתו לכלל הקהל הרחב, בין היתר כרטיס מועדון חברים יינתן חינם וללא דמי הצטרפות.
החברים במועדון ייהנו ממבצעים בלעדיים, שיכללו קופונים, הנחות ,הטבות אישיות ועוד. ההנחות הכוללות שינתנו לחברי המועדון יעמדו על כ-100 מש"ח בשנה! כ-10% הנחה על הקניות.
מהלך הוזלת המחירים ילווה בקמפיין רחב, בהשקעה של 1.8 מיליון ₪, תחת הסלוגן: "הורדנו את המחירים של 1000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל". הקמפיין יעלה בכל ערוצי התקשרות המובילים: טלוויזיה, עיתונות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות ופעילות דיגיטל רחבה, כמו גם בערוצי מדיה הפונים לקהל מגזרי-רוסי.

דוגמא למוצרים שיוזלו: שניצל תירס 750 גרם טבעול. המחיר החדש: 22.70 ₪  במקום 34.90 ₪ג'ייקובס קרוננג קפה נמס מיובש בהקפאה 300 גרם המחיר החדש: 24.90 ₪ במקום 28.00 ₪ רביעיית טונה סטארקיסט בשמן/מים 4 *160 גרם המחיר: 22.90 ₪ במקום 24.90 ₪שוקולית 500 גרם המחיר 11.90 ₪ במקום 13.90 ₪נקניקיות עוף טירת צבי  1 ק"ג  המחיר: 23.90 ₪ במקום 40.90 ₪פריגת סחוט 2 ליטר המחיר: 22.90 ₪ במקום 29.90 ₪גבינת פילדלפיה 175 גרם המחיר: 14.90 ₪ במקום 17.90 ₪חומוס מסעדה צבר 700 גרם המחיר: 10.00 ₪ במקום 12.90 ₪אקטימל תות מארז משפחתי המחיר: 29.90 ₪ במקום 32.30 ₪ממרח לורפק 250 גרם המחיר: 16.90 ₪ במקום 18.90 ₪גבינת סימפוניה שום שמיר 5% 200 גרם המחיר: 11.00 ₪ במקום 12.40 ₪מטרנה אקסטרה קר שלב 1/ 2/ 3 700 גרם המחיר: 59.90 ₪ במקום 69.90 ₪שמן זית כתית מעולה עץ הזית 750 מ"ל המחיר: 29.90 ₪ במקום 35.90 ₪שמן קנולה/חמניות עץ הזית 1 ל' המחיר : 12.90 ₪ במקום 16.50 ₪דגני פיטנס 375 גרם המחיר: 19.90 ₪ במקום 25.20 ₪דבש טהור לחיץ 400 גרם-פרחי בר שטראוס המחיר: 23.90 ₪ במקום 28.50 ₪אלפרו משקה סויה 1 ל' המחיר : 13.90 ₪ במקום 15.90 ₪ ועוד.


סרטונים של הקמפיין:

טיב טעם הינה חברת אחזקות ציבורית הפועלת בתחום קמעונאות המזון וכן בתחום יבוא, יצור, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי מזון. החברה מעסיקה כ- 1,750 עובדים.

בתחום הקמעונאי מפעילה הקבוצה תחת המותג "טיב טעם" רשת מרכולים המונה 40 סניפים ברחבי הארץ ועוד חנות מקוונתהרשת מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר ומציעה איכות, שירות, מגוון

מוצרים ייחודי, התמחות בקולינריה, חווית קניה, שעות פתיחה והכל במחיר תחרותי. עוד מפעילה הקבוצה את רשת עדן טבע, חנויות הבריאות המובילה בישראל למכירת מזון בריא, אורגני וטבעי.
בתחום יבוא, יצור ושיווק מוצרי מזון כוללת הקבוצה את מפעל מעדני מזרע הממוקם בקיבוץ מזרע, המפעל המוביל בישראל ליצור ועיבוד בשר טרי וקפוא וכן נקניקים. עוד כוללת הקבוצה את ישרקו, החברה סקוטית וסנפיר-יםחברות המתמחות ברכש, ביבוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי בשר, דגים, גבינות, מוצרים יבשים, יין ואלכוהול, כשרים ושאינם כשרים המשווקים לאלפי בתי עסק בתחום הקמעונאות וההסעדה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קודארי- מסעדה טבעונית על טהרת המטבח הדרוזי- נפתחה בימים אלו בתל אביב

החום כבר פה - פרויקט למניעת שכחת ילדים באוטו!

תנובה משיקה לכבוד חג השבועות, 4 מוצרים חדשים תחת מותג 'השף הלבן', המבטיחים תוצאה איכותית וקלות הכנה!