רמי שביט, בעלי המשביר
אחרי
74 שנים, עם 2 מיליון חברי מועדון, ואתר אונליין חדש שתופס תאוצה מטאורית, זה כבר
מורגש באוויר שמשהו טוב קורה ברשת ה-MASHBIR.
שינוי הלוגו
הוא רק שלב בדרך להשגת מטרת העל להיות הרשת המובילה בישראל בכל עולמות הלייפ-סטייל
והשיק. לייצר גאוות מותג לכל מי שירכוש ב- MASHBIR ויסתובב עם השקיות החדשות והמעוצבות הנושאות
את הלוגו החדש, בקניונים, ברחובות ובכל מקום.
סקרים
שנערכו הראו כי אנשים תופסים את רשת ה- MASHBIR קלסית, עם אופנה ומוצרים שישרתו אותם לאורך
זמן, באיכות גבוהה ועם מנעד מותגי-על מהארץ ומהעולם. והכל במחירים אטרקטיביים.
הסקרים הראו כי אנשים מעדיפים לרכוש בכלבו היות והקניה יותר רלבנטית עבורם, חוסכת
זמן וכסף.
MASHBIR שם לו למטרה להרחיב עוד יותר את מנעד מותגי העל, והסנונית הראשונה היא של המעצב
קנת קול שקולקציית כלי מיטה חדשה בעיצובו ניתן למצוא במחלקת הטקסטיל וכלי הבית. מותגים
נחשקים יביאו איתם קהל צעיר שיזהה את עצמו עם הרשת וימצא את הסטייל והשיק שהוא
מחפש.
ולכן
מדובר באבולוציה, בהתפתחות, ולא ברבולוציה, מהפכה. מתיחה לכל הכיוונים All The Way
ולהיות חדשניים ועדכניים עם לוגו חדש, עם שקיות חדשות ועם תמהיל מוצרים סטייליסטי
ושיקי, שיעורר גאווה ויהפוך לשיחת היום.
רשת MASHBIR מתחדשת כל הזמן ונותנת מענה אמיתי לצורך
אמיתי. היא רשת הלייפ-סטייל המועדפת בישראל.
צילום יחצ
תגובות
הוסף רשומת תגובה