Lavazza מרחיבה את מגוון מותג ה- Qualità Rossa בישראל
משיקה פולי קפה מסדרת Qualità Rossa באריזת 500 גרם
מותג Qualità Rossa מייצג את ההנאה שבקפה טוב:
זהו הסמל האמיתי של איכות איטלקית, שם נרדף לחוויה וטעם תוצרת איטליה.
על מנת למלא אחר העדפות של הצרכנים
הישראלים ולהבטיח את החוויה האיטלקית האותנטית ביותר בכל צורתה, החליטה Lavazza להשיק בישראל את אריזת פולי הקפה Qualità Rossa 500 גרם, ולהעשיר את המגוון הקיים בישראל.
עיצוב אריזת הקפה האדומה האייקונית,
, Qualità Rossa
מגלם בצורה מושלמת את הרוח האיטלקית הנלהבת. כל לגימה משחררת את שמחת החיים
האיטלקית שאין לטעות בה, העשויה מתשוקה, כיף וסטייל: Lavazza Qualità Rossa היא לגימה אמיתית של שמחה.
התערובת מתהדרת בארומה ייחודית,
עשירה באופן יוצא דופן, המורכבת בעיקר מערביקה ברזילאית ורובוסטה אפריקאית. כל
לגימה עטופה בטעם המלא של התערובת עם רמזים של שוקולד ופירות יבשים.
פולי הקפה החדשים של Qualità Rossa מוכנים לטחינה בבתי ישראל! מומחי Lavazza ממליצים להכין את התערובת הזו עם מכונת קפה אספרסו, המכונה המקצועית המעניקה
לאספרסו טעם וארומה ייחודיים הודות לתהליך המיצוי המיוחד שלו.
מחיר לאריזה בת 500 גר --69,90 ₪
כעת במחיר מבצע של 59,90 ₪
Lavazza , שנוסדה
בטורינו בשנת 1895, נמצאת בבעלות משפחת Lavazza מזה ארבעה דורות. כיום הקבוצה היא
אחת השחקניות המובילות בזירת הקפה העולמית, עם מחזור הכנסות של למעלה מ-2.3
מיליארד אירו ופורטפוליו של מותגים המובילים את השווקים שלהם, כגון Lavazza, Carte Noire, Merrild ו-Kicking Horse. היא פעילה בכל המגזרים העסקיים וב-140 שווקים, עם 9 מפעלי ייצור ב-6 מדינות
ולמעלה מ-4,200 משתפי פעולה בכל רחבי העולם. הנוכחות הגלובלית של הקבוצה היא תוצאה
של למעלה מ-125 שנים של צמיחה ולמעלה מ-30 מיליארד כוסות קפה Lavazza המיוצרות מדי שנה. זוהי עדות לסיפור הצלחה יוצא דופן,
במטרה להמשיך ולהציע את הקפה הטוב ביותר האפשרי, בכל הצורות, על ידי התמקדות בכל
היבט של שרשרת האספקה, החל מבחירת חומר הגלם ועד למוצר שבכוס.
Lavazza Group חוללה מהפכה בתרבות הקפה על ידי השקעה מתמדת
במחקר ופיתוח: מהאינטואיציה שסימנה את ההצלחה המוקדמת ביותר של החברה - תערובת
הקפה - ועד לפיתוח פתרונות אריזה חדשניים; מהאספרסו הראשון שנלגם בחלל ועד לעשרות
הפטנטים התעשייתיים. היכולת להקדים את הזמנים באה לידי ביטוי גם בהתמקדות בקיימות
– כלכלית, חברתית וסביבתית – שתמיד הייתה אמת מידה להנחיית אסטרטגיות ארגוניות.
"להתעורר לעולם טוב יותר בכל בוקר" היא המטרה התאגידית של Lavazza Group, במטרה ליצור ערך בר קיימא לבעלי המניות, משתפי הפעולה,
הצרכנים והקהילות שבהן היא פועלת, תוך שילוב תחרותיות עם אחריות חברתית וסביבתית.
תגובות
הוסף רשומת תגובה