קבוצת שטיר מארחת את אירועי שבוע תעשיות המזון והאירוח ה- 38
אשר ייערכו בתאריכים 22-24 בנובמבר, אקספו תל אביב
אירוע שבוע המזון של קבוצת שטיר. צילום יחצ
שבוע תעשיות המזון, האירוח והקמעונאות בענף המזון ה- 38, הינו הבמה המרכזית למפגש מקצועי בין כל העוסקים בתעשיות המזון והאירוח בישראל, השוק המקצועי והמוסדי.
האירוע בארגון ובייזום קבוצת שטיר, יכלול השנה את תערוכות ישראפוד, הוטקס, קיטקס, food pack ו-Bake & Cake ויתקיים ב-22 - 24 בנובמבר באקספו תל אביב.
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר לארגון כנסים ותערוכות בינלאומיות: ""אנו גאים לקיים שוב בפעם ה-38 את האירוע הגדול של ענף המזון. מדובר בסדרת אירועים אשר מהווים במה מרכזית למפגש מקצועי בין כל העוסקים בתעשיות המזון והאירוח בישראל, השוק המקצועי והמוסדי בהשתתפות בכירי ענפי המזון והקמעונאות בארץ ובעולם."
השנה ישתתפו חברות רבות מן העולם –ארה"ב, תאילנד, הודו, יוון, ברזיל, סרי לנקה, בלגיה, לטביה, פולין, רוסיה, תורכיה ומהרשות הפלסטינית.
עשרות חברות מובילות מישראל ומחו"ל ומעולמות התוכן השונים כבר הבטיחו את השתתפותן באירוע הגדול של הענף, ביניהן: א. סיימן, אוניברסל, שטראוס קפה, שטראוס מים (תמי 4), אורנת, קפה לנדוור, מור קפה, ד"ר פלפל חריף, פיצוחי זארובי, מרינה פטריות, עמינח, ברינקס, ועוד.
באירוע המוביל את תעשיית המזון והמשקה בישראל, תעשיות האירוח ותעשיות הקמעונאות, יוצגו מיטב החידושים מהארץ ומהעולם בתחום המזון והמשקאות, לצד חידושים בציוד וטכנולוגיות לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המקצועי. כמו כן יוצגו חידושים בתעשיית המאפה והקונדיטוריה: מכונות, ציוד וטכנולוגיות, מוצרי מאפה, חומרי גלם, כלים, עזרים, מוצרי אריזה ועוד.
השנה תתקיימנה 5 תערוכות מקצועיות במקביל:
ישראפוד - תערוכת המזון והמשקה הבינלאומית המקצועית והגדולה בישראל.
הוטקס - התערוכה הבינלאומית לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המוסדי בישראל.
קיטקס - התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיות, ציוד ושירותים למטבח המקצועי.
Bake & Cake - התערוכה המקצועית לציוד, חומרים ומוצרי אפייה לענף הקונדיטוריות ובתי המאפה
FOOD PACK& FOOD LOGISTICS – התערוכה המקצועית לאריזה, לוגיסטיקה, הובלה ושילוח של מזון ומשקאות
במקביל לתערוכות מתוכננים להתקיים ארבעה אירועים וכנסים מקצועיים:
- כנס קמעונאות- ענף המזון
יום ג', 22 בנובמבר, 2022
מנחה הכנס: אלי מרום, בעלי חברת סינרגיה.
בין ההרצאות בכנס:
- קמעונאות המזון בישראל ב"עין הסערה"- פאנל בהשתתפות מנכ"לים מובילים בקמעונאות המזון.
- השינויים בהתנהגות הצריכה והקנייה בעידן של אינפלציה ויוקר מחיה.
- רגולציה וחסמים בענף המזון- האם הם הכרח המציאות?
- ריאיון אחד על אחד על מנכ"ל קבוצת תנובה.
- משמעויות החדירה של רשתות בינלאומיות לישראל.
- מודלים עסקיים חדשניים של הפצה וניהול בקמעונאות.
- פאנל טכנולוגיה- בהשתתפות חברות טכנולוגיה וחברות הזנק שמתמחות בקמעונאות המזון.
- התפתחות המותג הפרטי בישראל מול המותגים המובילים- איום או הזדמנות?
- תקשורת שיווקית בנקודות המכירה- אמצעים חדשנים בנראות וחוויית לקוח.
בין המשתתפים: אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון איגוד לשכות המסחר, אייל רביד, מנכ"ל ובעלים ויקטורי, איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים יוחננוף, רמי לוי, מנכ"ל ובעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, ליאור יוגב, מנכ"ל AM PM, דורין פישר, סמנכ"לית שיווק QUIK, חן לב עמי, מייסדת ומנכ"לית יאמי ועוד.
- ועידת איגוד בתי המלון והתיירנות
מנחה הכנס: גב' פנינה שלו, דוברת איגור בתי המלון והתיירנות.
בין ההרצאות בכנס:
- תפקיד האקדמיה בהכשרת כוח-אדם מקצועי לענף המלונאות.
- הנגשת עולם התיירות והמלונאות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, קוגניטיביות ורגשיות
- שיווק ערים כמנוף לקידום תיירות בינלאומית לישראל
- חזון ויעדים לפיתוח התיירות בנגב ובגליל
- התייעלות אנרגטית בבתי מלון - מערכי אנרגיה: איכות סביבה וחיסכון כספי
- טרנדים קולינאריים חדשים בבתי המלון
- פאנל מומחים: תעשיית התיירות ובתי המלון - ממשבר לצמיחה, בהשתתפות: מר יעקב אמסלם, מנכ"ל אמסלם טורס, מר ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, מר ינון מעוז, בעלים משותף אברהם הוסטל, מר דני אמור, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, מר פיני שני, סמנכ"ל בכיר במשרד התיירות.
- כנס איגוד המסעדות ה—12 צניחה במציאות משתנה
יום ד', 23 בנובמבר, 2022
בו תוענק אות מפעל חיים לשף שלום קדוש
בהנחיית אדווה דדון
בין הדוברים: רותי ברודו, חיים כהן ואהובה תורג'מן.
יישא דברי ברכה: מר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו.
- הכנס השנתי של התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים
חידושים שיוצגו לראשונה בתערוכת ישראפוד של קבוצת שטיר שתתקיים בין התאריכים 22-24 בנובמבר, באקספו תל אביב.
חברת וול-דן
1. מדורת גינה – מיועד להצבה בגינה ומשמש לעל האש, צלייה, עישון מזון, פנקייק – כל מה שרוצים. חברת מוריקה, פינלנדית שמתמחה בבישול חוץ. יוגרל אחד כזה מתנה למבקרי התערוכה.
2. מעשנה ניידת – קטנה, קוטר -16 ס"מ, אורך 40 ס"מ. משקל – 2 ק"ג.
3. מעשנה חשמלית לאחסון בארון ביתי – מעשנה חשמלית, מתאימה לשימוש בדירות ולאחסון בארון. קוטר- 25 ס"מ, אורך – 45 ס"מ. משקל 5 ק"ג (ראה התמונה עם היין להבין כמה שהיא קטנה ומכילה).
אדיר סחרWATER BOX
לראשונה בישראל! מי מעיין טבעיים באריזת קרטון ידידותית לסביבה
מי מעיין טבעיים מאירלנד באריזת קרטון ידידותית לסביבה
האריזה שלנו עשויה ברובה מנייר שמקורו מיערות מפוקחים, עצים חדשים מחליפים את אלו שנכרתו.
הפקק עשוי מקנה סוכר, משאב מתחדש שמצמצם את טביעת הרגל הפחמנית.
%100 ניתן למחזור %88 חומרים ממקורות מתחדשים שצומחים חזרה
אורנת – שוקולד ג'ו-מו
השוקולד של אורנת מדבר חדשנות. שוקולד ג'ומו פותח עבור טבעונים, סוכרתיים וכל מי שחשקה נפשו בשוקולד גורמה, אך ללא סוכר וללא צריכת חלב לסוגיו. סדרת השוקולד ג'ומו בחזקת חדשנות עולמית - פרי פיתוח התעשייה הישראלית לקידום ערכי בריאות, לשמירה על בעלי החיים ולשמירה על כדור הארץ. בג'ומו משתמשים בשקדים, באגוזי לוז ובחלבון סויה כתחליף לחלב. השוקולד מיוצר על ידי שילוב תהליכי ייצור ייחודיים ושימוש בממתיקים המומלצים ממקורות טבעיים. שוקולד ג'ומו הוא ללא מוצרים מהחי, ללא סוכר, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים 'רעים'. נוסחת הפיתוח הייחודית של ג'ומו היא נטולת טעמי לוואי, שומרת על מרקם של שוקולד, והטעם - מצוין. שוקולד ג'ומו מוצע כטבלאות לצריכה אישית ובעתיד הקרוב כשוקולד בתפזורת לשימוש במאפים, בגלידות, בחטיפים, במעדנים ובכל מוצר מתוק.
ייקבי תשבי- ולרונה – 100 שנים לולרונה
לכבוד חגיגות ה-100 שנה של ולרונה. ולרונה יצרה שוקולד מריר 80% בשיתוף: ספקים, מגדלי קקאו, עובדים ולקוחות. יחדיו הם ייצרו את השוקולד "קומונטו" . יחד הם מצאו את הטעם הייחודי ועיצבו את השקית ל המוצר.
קומנטו פירושו: Komunumo"" – קהילה באספרנטו
Ubuntu”" – פתגם אפריקאי האומר “I am, because we are"
טעם קומונטו: שוקולד עוצמתי עם קריצה לטעמי עץ ושבבי קקאו קלויים.
יכול להיות משול עם: שקדים קלויים, דובדבן שחור, חומץ בלסמי, פירות יער.
אריזת המוצר: על האריזה יש איור המסמל את מגוון האזורים בעולם ממנו מגיע הקקאו של שוקולד ולרונה.
פיצוחי זארובי
פיצוחים פרימיום, תערובת אגוזים ופיצוחים בטעמים מיוחדים
- שילוב טעמים ייחודיים של קלייה ותיבול לאגוזים – פותח ומיוצר במפעל
חלק מהאגוזים והטעמים (לא ניתן לחשוף באופן מלא.) – פיסטוקים קלויים בפלפל שחור, אגוז ברזיל קלוי (בד"כ נמכר טבעי), שקד בסומק
- מארז אירוח - קערת פלסטיק עם מכסה נשלף. מסירים את המכסה ומגישים לשולחן
המארז בתוך קופסת קרטון מעוצבת עם שקיפות לתערובת.נמכר במשקל מיוחד 630 גר המתאים לאירוח.
קבוצת המזרח - שמן זית ממרוקו – Noor Fes
השמן מיוצר מזיתי פיצ'ולין באזור פס שבמרוקו בשיטה ידנית. לשמן יתרונות בריאותיים עשיר בנוגדי החמצון ובפוליפנולים ושיעור חומציות נמוך במיוחד. שמן מעוטר במדליות רבות, מושק לראשונה בתערוכה.
ד"ר הוט פפר
בייצור בוטיק של רטבים חדשים בעולם הקולינריה
, רטבים עם טעמים חדשים המיוצרים מפלפפים מזנים נדירים ד"ר פפר מגדלים.
חברות זרות:
פולין -Wild Gras
משקה פרימיום 100% טבעי, מוגז מעט. בצ'איקולה, מזרח פוגש מערב: המשקה הפופולרי ביותר בעולם - CHAI (תה) בא יחד עם הטעם המפורסם ביותר בעולם, הטעם של אגוזי קולה. צ'איקולה מכיל תה ואירבה מאטה, מועשר בניחוח של ג'ינג'ר, קינמון, ציפורן ואגוזי קולה.
ChaiMate
ChaiMate הוא חלופה טבעית לחלוטין למשקאות אנרגיה מלאכותיים. הודות לתכולת הקפאין הגבוהה שלו וטעם התפוז הטרי, ChaiMate מעיר את הגוף והנפש שלך, בכל שעה ביום! ChaiMate משלב תה שחור (Chai), yerba mate אנרגטי (Mate) וטעם שמש רענן של תפוז.
צ'איקולה גרין
ChaiKola GREEN יוצא מתה ירוק ועלי סטיביה. כל המרכיבים של ChaiKola GREEN הם טבעיים. הודות לסטיביה וסוכרלוז ChaiKola GREEN מתוק נעים ואינו מספק קלוריות. כן, ChaiKola GREEN הוא מוצר אפס קלוריות! תיהנו מהטעם הקלאסי של ChaiKola GREEN ושמרו על דיאטה דלת סוכר ודל קלוריות מושלמת.
תגובות
הוסף רשומת תגובה