"פסגת המדיה העולמית":
הכנס למדיה בינלאומית ושיווק ייערך בפעם הראשונה ב-22 לנובמבר בתל אביב
הכנס למדיה ושיווק בינלאומיים יתקיים לראשונה בישראל באולם "טראסק" בת"א, ויתארחו בו חברות מדיה מהגדולות בעולם, סוכנויות, משווקים גלובליים ואנשי מקצוע מהמובילים בתחום המדיה והשיווק מהארץ ומהעולם
בכנס, אותו מפיקה חברת "ACOMSTRATEGIES", ייחשפו המשתתפים לסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר מרחבי העולם ולדיונים סביב עולם המותגים והשיווק שמצפה לנו ב-2023
"גלובל מדיה", הכנס הבינלאומי למדיה גלובאלית יערך בפעם הראשונה בישראל ב-22 לנובמבר, באולם האירועים "טראסק" בתל אביב ותנחה אותו מגישת הרדיו והטלוויזיה שרון כידון.
האירוע הינו הראשון מסוגו בתחום המדיה הגלובאלית בישראל, ומהווה הזדמנות ייחודית למותגים ישראליים מובילים וגלובליים לחוות את תעשיית התקשורת העולמית החדשנית והתוססת.
הכנס ממוקד למותגי B2B וC2B, ומשווקים ישראליים גלובליים. מטרת הכנס לחבר כישרונות ולהעניק השראה לקהילת העסקים הישראלית, לשתף טרנדים ותובנות חדשות מהתקשורת העולמית, למנף הזדמנויות עסקיות ולקדם שותפויות.
בעולם המשתנה ללא הרף, השראה ונקודות מבט רעננות על המדיה והשיווק הן הכרחיות מתמיד. בעזרת כלים אלה אנו יכולים לקבל מבט חד וחדשני יותר על המותגים שלנו ועל הדרך בה אנו משפיעים על ההתנהגות הצרכנית והזהות העסקית הכוללת.
הכנס יכלול שבעה תחומים עיקריים אותם יובילו השותפים והמרצים מהמובילים בתחומם:
- מסטוריטלינג ל- סטוריליבינג – הטרנדים החמים והדרך המעודכנת לקדם את המותג בעולם החדש: ניקולס לאטור משתף את הקהל הישראלי בטרנדים החדשים ביותר ובסיפורי מקרה של המותגים המובילים בעולם. לקוחותיו העיקריים הם מקדונלד'ס, מימון אישי, BGL BNP Paribas, לוריאל, הנסי ופולקסווגן.
- שדרגו את המותג שלכם עם שותפות מדיה וספרו את הסיפור שלכם לעולם: כיצד תוכלו לפתח את המותג שלכם באמצעות שותפות עם כלי התקשורת הגדולים ביותר, וכיצד לבחור את השותף הנכון שילווה את הקמפיין שלכם? מלונדון ועד סן פרנסיסקו, איך המותג שלך יכול להיות רלוונטי לתרבויות שונות בכל רחבי העולם?
דיון בפאנל עם: וירג'ין הלוין- סגנית נשיא פתרונות מותג גלובליים, האחים וורנר, טוני ג'ורדני- ראש פתרונות מותג, RTL AdAlliance, קתרין אדלר- מנהלת משרד המכירות העולמי, גרונר+ג'הר
- החיים החדשים בסלון - הדרך החדשה שבה אנשים ברחבי העולם צורכים תוכן וידאו: כמה שעות אנחנו מבלים מול המסכים וכיצד מותגים יכולים להשתמש בו למעורבות טובה יותר עם הקהל?
ז'אן-בטיסט מוג'יו- ראש חטיבת השיווק, RTL AdAlliance
- הסיפור של וולט בגרמניה ובישראל: האם אנחנו יכולים לספק את אהבת הצרכנים? וולט הוא כיום אחד המותגים המרתקים ביותר שיצרו שינוי התנהגותי עמוק בשוק הצרכני.
עמית מרגלית מוולט גרמניה ויוסי ארדמן מוולט ישראל ידברו על הבדלי הטעם בין ישראלים לגרמנים, על הצרכים של שיווק "גלוקלי" ועוד
- בונים את המותג שלכם או מחפשים ביצועים כדי לייצר לידים? מנהלי שיווק ומותגים מחפשים ביצועים ויודעים להתאים תוכן ופעילויות פרסום כדי לייצר לידים. אבל אסור לשכוח את היצירתיות, גם במרוץ לביצועים. מהי הדרך הטובה ביותר לשלב בין השניים?
פאנל עם: ניר שמולביץ סמנכ"ל שיווק, eToro, ג'וני סטיל סמנכ"ל שיווק, Payoneer וארמל חיים, מייסד ומנכ"ל ACOMSTRATEGIES
- שיווק B2B יצירתי: שיווק B2B יכול להיות לא פחות יצירתי מאשר B2C. המותגים נדרשים להמציא את עצמם מחדש, ומצד שני, מדיה יוצרת עבורם מגרש משחקים חדש.
ניקולס גריבון, מנהל שותף בינלאומי, Les Echos Le Parisien Medias וגיא שריקי, מנהל שיווק מותגים, monday.com
- פאנל נעילה "השאירו את חותמכם על העולם": סיפורים מעוררי השראה מאנשים מעוררי השראה, שעשו זאת בדרכם שלהם.
TLV GMS – פסגת המדיה העולמית
22 לנובמבר, אולם האירועים "טארסק" תל אביב
לפרטים נוספים: לינק
תגובות
הוסף רשומת תגובה