לקסוס הופכים את היומיומי ליוצא דופן עם דגם ה-LBX החדש:
הקרוסאובר האורבני החדש של לקסוס יושק באירוע פופ אפ חדשני
בחגיגת התרעננות במיצג חווייתי יוקרתי דמוי שטיפת מכוניות במילאנו
כדי לחגוג את השקת ה-LBX החדש, לקסוס תארח סדרה של ארבע חוויות פופ-אפ ברחבי אירופה שהופכות את היומיומי ליוצא דופן
אירוע הפופ-אפ הראשון יתקיים במילאנו מה-19 ועד ה-20 ביולי, שיהיה פתוחלקהל הרחב (בהרשמה מראש), במיצג דמוי מיתקן שטיפת מכוניות שהופך לחלל מרגיע ומדיטטיבי
מתקנים רב-חושיים יפיחו חיים בעיצוב ובאומנות ה- Takumi שמאפיינים את ה-LBX
ה-LBX מתוכנן להיות מושק מסחרית בתחילת 2024, והוא קרוסאובר אורבני קומפקטי ופורץ דרך, המספק איכות ללא פשרות וממחיש את חווית הפרימיום של לקסוס
ה-LBX החדש הופך לחלוטין את היומיומי ליוצא דופן ומרומם את חוויות היומיום של הלקסוס הקומפקטית ביותר עד כה, המהווה תוספת פורצת דרך לפורטפוליו הנחשק של לקסוס. כדי לחגוג, לקסוס מזמינה את הקהל הרחב לחוות את היוקרה הייחודית של לקסוס בכיכר בווארה במילאנו, איטליה.
לקסוס עורכת את המפגש הראשון מתוך סדרת אירועי פופ-אפ במילאנו, העיר המזוהה כבירת האופנה העולמית, ושם נרדף לסגנון חיים יוקרתי.
בכיכר המרכזית של מילאנו יוצב מיצג דמוי מנהרת שטיפת מכוניות מסורתית, שתעביר את האורחים בין חללים שונים, בהשראת ה- LBX. עם זאת, "שטיפת מכוניות" זו מיועדת לאנשים בלבד - לא למכוניות שלהם.. באמצעות אימוץ אומנות האירוח היפנית (אומוטנאשי | Omotenashi) - ערך הניצב בלב המותג של לקסוס - האירוע יסייע לאורחים להירגע מהחום הקייצי המעיק של העיר. חווית המיצג הרב-חושי תתמקד ברגעי קירור ובמודעות (מיינדפולנס): שיקוף השלבים המרגיעים של תהליך שטיפת מכוניות, תוך ביטוי למאפיינים ולתחושות שמעניקה ה-LBX.
החל בחלל 'השרייה', בו האורחים יהנו מרגעים של רוגע כשהם מתקדמים בין סדרה של מבנים המונחים מעליהם, ונשמרים יבשים לחלוטין תוך שנראה שהם שקועים במים נעים. צורות וצבעים יצננו ויזרמו על פני רצפת הכיכר, ויבליטו את היתרונות המרגיעים ואת הכיף של חוויית שטיפת מכוניות.
בחלל ה'ספריי', קשתות ערפל יספקו למשתתפים הרגשה מרעננת כנגד חום השמש האיטלקית ויצננו את המבקרים.
בהמשך, לאורחים תהיה הזדמנות לנוח במרחב המבושם: גן זן, החוזר למורשת היפנית של לקסוס, מוקף בסביבה הטבעית של עלווה שופעת, מגבות קרירות יקדמו את פני הבאים לחוויה מדיטטיבית והפוגה הכרחית מחיי העיר הקדחתניים.
המבקרים ישלימו את החגיגה החושית שלהם עם כוס מים קפואים, או קפה איטלקי קלאסי בטרקלין לקסוס, ושם תינתן להם הזדמנות לפגוש ולחקור מקרוב את ה-LBX, שיוצג על רקע דינמי של כריות מתנפחות.
טומאסו גראסי (Tommaso Grassi)، ראש חויית לקוחות ותקשורת בלקסוס אירופה, מסביר: "החוויה הסוחפת הזו במילאנו הופכת לאנושית ומעבירה את רוח ה-LBX, והיא ההדגמה המושלמת של האופן בו המכונית מייצגת את היוצא דופן ביומיום שלנו. בחרנו לארח את האירוע הזה בשיא הקיץ האיטלקי, כדי להציג את תחושות הזן שמושרשת ב-LBX ונוצרת באמצעות פעילויות הקירור. ה-LBX הוא דגם המהווה ציון דרך עבור המותג לקסוס, ומציג פריצת דרך בפורטפוליו של רכבי ה-SUV שלנו, תוך שהוא מציג את היוקרה של לקסוס ליותר נהגות ונהגים ברחבי אירופה".
ב-18 ביולי תתקיים תצוגה מקדימה ובלעדית לכלי התקשורת ול-VIP's، כאשר ב- 19 וב-20 ביולי האירוע ייפתח לקהל הרחב. מיקום המיצג יהיה ב-Palazzo Bovara, Corso Venezia 51. כל אחת ואחד יוכל להזמין כרטיסים לימים הפתוחים לציבור ללא תשלום דרך אתר זה. גם ישראלים המבקרים במועדים הללו במילאנו מוזמנים להזמין כרטיסים ללא תשלום באתר הייעודי ולבוא וליהנות מחוויה יוצאת דופן.
סדרת אירועי LBX תימשך במהלך המחצית השניה של 2023 בערים שונות ברחבי אירופה, כשהמטרה של לקסוס היא להמשיך ולהפוך את היומיומי ליוצא דופן ומפתיע.
אודות ה-LBX:
ה-LBX,הקרוסאובר האורבני ההיברידי-חשמלי החדש, הוא דגם הלקסוס הקומפקטי ביותר עד כה, ועם זאת הוא ראוי לחלוטין למעמד של דגם פורץ דרך, כזה שמפרק את היררכיית היוקרה המסורתית ואשר ישנה את כללי המשחק עבור המותג לקסוס ואת קטגורית הפרימיום בכלל. ה- LBX מהווה חידוש בתוך מערך רכבי ה-SUV המבוסס של לקסוס. הוא אטרקטיבי מאוד לקהל צעיר יותר ולאלו שאולי עד כה לא שקלו לרכוש לקסוס וכעת יש להם סיבה נהדרת ומפתיעה להתנסות בחווית הפרימיום של לקסוס.
למידע נוסף על לקסוס LBX החדש לגמרי בכתובת: https://newsroom.lexus.eu/
LBX_RANGE_EU_LOW.jpg
תגובות
הוסף רשומת תגובה